Skifte ut ARC Ref 3...eller?

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Innlegg
756
Antall liker
111
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
Hei, da var jeg for sein til å få tak in en 40th Anniversary Pre fra ARC, og da er det neste en Ref 5? Eller kan jeg like godt vente til de kommer med etterføleren? Jeg teller på knappene nå. Muligens en Ref 3 på brukten etter hvert.. Noen som har vettuge synspunkt?

I samme slengen sitter jeg og vurderer en DAC 8. Noen som har brukererfaringer fra denne?

mvh

jakr
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.122
Antall liker
10.576
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Vanskelig spørsmål det der. Er du låst til ARC? og evt. er det noe du ikke er fornøyd med?
 

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Innlegg
756
Antall liker
111
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
Nei, det er ikke noe som stikker seg ut som en sår tommel her nå. Det låter ganske bra. Og jeg må tilstå at jeg liker ARC lyden. Når det gjelder Ref 5 vs Ref 3 så vet jeg ikke hva som eventuelt vi være av forskjell, annet enn det som predikeres av de som har skiftet den ut ti fordel for nykommeren. Dvs jeg har ikke hatt den til test her hjemme.

En DAC trenger jeg siden jeg har tenkt å komplimentere LP og CD med PC. (Tenkte å dra nytte av at ungene er resere på musikkavspilling via PC-mediet-da tar de jobben med ripping og sånt kjedelig tidtrøyte:)

Ellers har jeg ingen store preferanser, annet enn at jeg kan tenke meg ARC siden hoveddelen av anlegget er det allerede.
mvh

jakr
 
Topp Bunn