Sjøstrøm Super regulator SSR02 Hjælp

Drossel

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.05.2012
Innlegg
9.900
Antall liker
3.227
Nogen som har bygget med dem her og som er villig til at hjælpe. Har mere end vanskeligt ved at forstå hvordan de skal implementeres. Finder vejledningen på Sjøstrøms hjemmeside som helt uoverskuelig at finde rundt i.
 

Drossel

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.05.2012
Innlegg
9.900
Antall liker
3.227
Har haft dem 2-3 år. De er sat til 15 VDC.
 

Drossel

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.05.2012
Innlegg
9.900
Antall liker
3.227
Finder det her. Kan ikke læse det da det er meget utydeligt. Har også printet det ud. Det kan heller ikke læses. Synes Sjøstrøm burde sende en skriftlig vejledning ved alle salg. Er sikker på at han så kunne sælge flere.
 

HAREPUSEN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2009
Innlegg
3.183
Antall liker
2.648
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
Hei vet bare at du har bilde av er en single rail reg for negativ spenning.
Regulatorene til sjø strøm er 2 stage noen som denne , pre regulator lm 337/eller 317 og discrete hoved reg .
Hva skal du ha den til ? Jeg brukte sjøstrøm til mc riaan min, men ikke etter jeg testet ccs super shunten . )
 

Drossel

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.05.2012
Innlegg
9.900
Antall liker
3.227
Hei vet bare at du har bilde av er en single rail reg for negativ spenning.
Regulatorene til sjø strøm er 2 stage noen som denne , pre regulator lm 337/eller 317 og discrete hoved reg .
Hva skal du ha den til ? Jeg brukte sjøstrøm til mc riaan min, men ikke etter jeg testet ccs super shunten . )
Jeg har både en positiv og en negativ. Jeg har endnu ikke haft tid eller energi til at rode rundt på hans side for at få viden nok til at bruge den. Forklare noget så enkelt er åbenbart ikke hans stærke side. Jeg kan se at hvert print har fire ledninger. Ud over det har jeg endnu ikke sat mig ind i det. Må være en negativ til minus forsyningen og en ground. De to andre er noget "sense". Kanskje en form for feedback? Jeg husker ikke hvad jeg købte dem til. Har haft dem to til tre år. Men de skulle have meget høj kvalitet.
 
Topp Bunn