Siste Sissel Endresen

Medeski

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.01.2003
Innlegg
498
Antall liker
77
Heisann! Noen som har hørt siste plate fra denne fantastiske artisten?
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Stor Post-it skrevet i dette øyeblikk.

Kjøper plata uten unødig opphold. Takk for varsling!

;D
 

Medeski

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.01.2003
Innlegg
498
Antall liker
77
Stor Post-it skrevet i dette øyeblikk.

Kjøper plata uten unødig opphold. Takk for varsling!

;D
Antar jeg får komme meg i platekompaniet jeg også da ;D
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.505
Antall liker
2.944
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Kjøpte denne i går.



Vel.....om en liker "plingplong" musikk ved bruk av ett sett stemmebånd.....ja da er dette skiva.
Jeg skal gi den litt mer tid.
Men den blir nok ikke den mest spillte fremover for å si det slik.
Blir oppbevart som en liten kuriositet.

Innenfor denne sjangeren vil jeg heller anbefale Eldbjørg Raknes siste "Solo"
Den er mer spennende og variert.

 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg kjøpte den i går. Jeg tok med meg litt andre ting med det samme. Jeg hadde mer lyst til å spille Keith Jarrets 'The Köln Concert' og samleren med Curtis Mayfield and the Impressions.

Sidsel gjør en del 'pling plong' som jeg må være i et helt spesielt humør for å sette pris på. En hel plate med bare hennes stemme må antas å tilhøre denne kategorien, så den får vente til jeg er der jeg skal være...

Det er gjerne lettere å forholde seg til de litt mere 'vanlige' tingene hennes fra f.eks. platene hun laget sammen med Bugge Wesseltoft.

;D
 

Medeski

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.01.2003
Innlegg
498
Antall liker
77
Jeg kjøpte den i går. Jeg tok med meg litt andre ting med det samme. Jeg hadde mer lyst til å spille Keith Jarrets 'The Köln Concert' og samleren med Curtis Mayfield and the Impressions.

Sidsel gjør en del 'pling plong' som jeg må være i et helt spesielt humør for å sette pris på. En hel plate med bare hennes stemme må antas å tilhøre denne kategorien, så den får vente til jeg er der jeg skal være...

Det er gjerne lettere å forholde seg til de litt mere 'vanlige' tingene hennes fra f.eks. platene hun laget sammen med Bugge Wesseltoft.

;D
Må innrømme at jeg ikke kjøpte denne plata. Åpenbart at en skal være i et helt spesielt humør for å sette seg ned og høre på denne plata. Det hun klarer å gjøre med stemmen er fantastisk, men ettersom Merrywrinkle (liknende greier) plata hennes fortsatt står og støver ned i hylla valgte jeg å kjøpe Oscar Peterson istedet. Den blir ofte spilt ;)
 
Topp Bunn