Sigberg Audio SBS.1 review på Audioholics.com!

Da har jeg den glede å dele at våre Sigberg Audio SBS.1 aktive høyttalere er testet hos Audioholics.com! :love:

Det er en svært grundig anmeldelse som tar for seg alt fra tekniske valg og løsninger, via lytteinntrykk til målinger, så gjennom dette vil man få et grundig inntrykk av produktet! Uten å spoile for mye så oppsummeres det hele til en totalscore på 4.5 / 5 :geek:

Les hele anmeldelsen her: https://www.audioholics.com/bookshelf-speaker-reviews/sigberg-audio-sbs.1-1

1651670116737.png

SigbergAudio-SBS.1-White1-Edit.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

steinost

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
5.758
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Veldig gøy å lese slikt, har jo hørt hva du har fått til i Horten.
Hadde jo også en hyggelig middag sammen der.
Utrolig moro hva du har fått til. Gratulerer masse.

Steinar.

erk

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2015
Antall liker
1.467
Sted
Tårnåsen
Gratulerer, utrolig gøy! Og det var jo mest en ren 5-er i karakter og litt merkelig å sette karakter på bass extension på en høyttaler som er designet for å brukes med subber. Men det kommer jo godt fram i teksten.

Reviewen tar også opp fordelene med disse til hjemmekinoen og der er jeg helt enig! Skikkelig innertier med aktiv drift og de prioriteringene du har gjort sånn sett. Håper at du snart drukner i ordre på 13.4 oppsett til high-end hjemmekinoen i USA hvert øyeblikk :cool: Du får grave fram en custom installer (de må ha det selvsagt) over there fortere enn svint!

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Antall liker
3.390
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Gratulerer, utrolig gøy! Og det var jo mest en ren 5-er i karakter og litt merkelig å sette karakter på bass extension på en høyttaler som er designet for å brukes med subber. Men det kommer jo godt fram i teksten.

Reviewen tar også opp fordelene med disse til hjemmekinoen og der er jeg helt enig! Skikkelig innertier med aktiv drift og de prioriteringene du har gjort sånn sett. Håper at du snart drukner i ordre på 13.4 oppsett til high-end hjemmekinoen i USA hvert øyeblikk :cool: Du får grave fram en custom installer (de må ha det selvsagt) over there fortere enn svint!
Tusen takk!

Ja jeg kommenterte også til de at de burde nesten skrevet bare "-" eller "N/A" på bass extension, men men. Så lenge det eneste jeg får kritikk for er by design så skal jeg ikke klage så veldig mye. :D

Hvis jeg drukner i bestillinger til 13.4 oppsett så får jeg ganske slitsomme voksesmerter tror jeg, men det hadde så klart vært kult! :geek: Ellers er erfaringen at folk generelt tenker ganske lenge før de kjøper ting, så selv om jeg selvsagt håper på god effekt av en slik anmeldelse så tar det antageligvis tid og skjer gradvis. Men vi får se! :D

IvarT

Слава Україні!
Ble medlem
19.02.2015
Antall liker
1.930
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
2
Skvatt litt da tittelen på denne tråden dukka opp. "Anmeldt"? Hva er det nå du har gjort da? Provosert noen gullører? :D

Men heldigvis var det ikke "politianmeldt" det var snakk om her da :p

Uansett, gratulerer så mye! Veldig gøy - og veldig fortjent :love:

2xJ

NO PRISONERS !!!
Ble medlem
12.08.2017
Antall liker
5.826
Sted
VestBredden
Bransjeaktører som er aktive på forumet, deltar i diskusjoner og har en gjennomsiktig måte og konstruere produkter på, er helt hinsides bra !!!!! Jeg er nok ikke i kjøpegruppen din, men det er ikke tvil om at jeg en gang skulle bli det, hadde lagt igjen kronene mine hos Sigberg Audio !!!!!!

KUDOS !!!!! Og ikke minst GRATULERER med flott test!!

/JR

M

MusicBear

Gjest
Grattis - vel fortjent - respekt!!! 🔊 :)
Quality never goes out of style - not even from Norway 🇳🇴

Informasjon om bruker

SigbergAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
3.390
Link til alle artikler
34
SigbergAudio sine annonser
Bransjenyheter
Et lite dypdykk i hvordan vi jobber med rom og lyd på messen

Et lite dypdykk i hvordan vi jobber med rom og lyd på messen

• 39
Hvordan jobber vi egentlig med rom og lyd på messa? Og hvorfor i alle dager har folk så forskjellig opplevelse av lyden i messerom?
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio messetilbud

Sigberg Audio messetilbud

• 0
30% på utvalgte utstillingsmodeller og 10% på alt romkorreksjon fra Antimode!
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio danser på bordet! Bare en uke igjen til hifimessen!

Sigberg Audio danser på bordet! Bare en uke igjen til hifimessen!

• 7
Dette kommer til å bli helt rått! Vi har rett og slett med oss alt! Ja, untatt Kari Bremnes da.
Fortsett
Bransjenyheter
Antimode X2 nå på lager!

Antimode X2 nå på lager!

• 0
De første forhåndsbestillingene er nå pakket og klare, og sendes ut i morgen! For de som ikke har bestilt har vi nå et mindre antall X2 på lager for omgående levering! :) Med Anti-Mode™ X2 får du...
Fortsett
Produktlansering: DSPeaker Antimode X2 !

Produktlansering: DSPeaker Antimode X2 !

• 19
Antimode X2 er lansert i dag 15.august 2022, og er et spennende tillegg i rekken av Antimodeprodukter! X2 gir deg kraftig og automatisk romkorreksjon av ditt stereosystem, inkludert subwoofer hvis...
Fortsett
Bransjenyheter
Ingen Kari Bremnes på Hifimessen i år heller!

Ingen Kari Bremnes på Hifimessen i år heller!

• 124
Besøk Hifimessen i Horten 24-25.september for å oppleve prototypene av kardioidehøyttalerne Sigberg Audio Manta!
Fortsett
Topp Bunn