Sigberg Audio danser på bordet! Bare en uke igjen til hifimessen!

Jeg tar meg i å hoppe opp og ned her jeg sitter helt rolig og skriver fordi jeg gleder meg sånn til messen! Hvis alt går som planlagt stiller vi med dobbelt oppsett i år, og vil veksle mellom disse!

Oppsett #1:
Sigberg Audio SBS.1 flankert av to stk Inkognito 10 subwoofere, alt i satin white utførelse og drevet av den nye Antimode X2 :love:


Oppsett #2:
Sigberg Audio Manta prototyper flankert av to stk 10D subwoofere, alt i satin black utførelse og drevet av Antimode X4
:cool:


Dette kommer til å bli helt rått! Vi har rett og slett med oss alt! Ja, untatt Kari Bremnes da.

Jeg gleder meg til å spille masse bra musikk for alle som kommer innom! Vi kommer også til å kjøre en lukket sesjon med hvert oppsett både lørdag og søndag, hvor de som er ekstra interessert kan ta turen (se oppslag i rommet for tider). Da lukker vi døra, forteller litt om oppsettet og spiller oss gjennom en del forskjellig musikk. Hver sesjon er på ca 20 minutter. :geek:




NB: For de som allerede har peilet seg inn på hvilket rom vi er på, så har vi nettopp byttet, så vi skal nå være på Karljohansvern. Hvis jeg ikke tar helt feil er dette samme rom som NNNN var på i fjor for de som var der da, og opp trappa fra resepsjonen. Vel møtt!


1651922760179.png
SigbergAudio-10D-Black-21-Edit.jpg
SigbergAudio-SBS.1-White1-Edit.jpg
SigbergAudio-Inkognito-White-35-Edit.jpg
x2-table-boxfront-flyer-1200.jpg
x4.jpg
 

Kommentarer

Ivaols

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.12.2004
Innlegg
1.190
Antall liker
507
Sted
Flekkerøy
Er veldig spent på å høre prototypen på Manta!! Håper dere får litt skikk på rommet dere skal være i, jeg fikk ikke den beste opplevelsen med det rommet i fjor.
 

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Innlegg
3.112
Antall liker
6.487
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Er veldig spent på å høre prototypen på Manta!! Håper dere får litt skikk på rommet dere skal være i, jeg fikk ikke den beste opplevelsen med det rommet i fjor.
Det er alltid krevende å få det til på messe, men vi skal gjøre så godt vi kan!
Vi tar med nok glava til å etterisolere hele hotellet. :LOL:
 
2

2xJ

Gjest
Det er alltid krevende å få det til på messe, men vi skal gjøre så godt vi kan!
Vi tar med nok glava til å etterisolere hele hotellet. :LOL:
Lært av @Snickers-is ??

Et av de første åra.. husker ikke når, men er mer enn 10-15 år siden, MINST
En semi med glava og en semi med sort Molton.... :ROFLMAO:
Det som redda hælja trur jeg var hard jobbinnsats og ei flask HP :cool:
 

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.249
Antall liker
16.223
Sted
Østfold
Den gangen vi hadde "frisørsalongen" hadde vi bilen rett utenfor, og alt kunne stort sett kastes ut av vinduet. Har vel aldri rigget ned så mange kubikkmeter på så kort tid hverken før eller senere. Grunnen til at vi brukte molton var rett og slett at rommet var så utrolig stygt. Rosa benker rundt hele, speil på alle veggene...
 

Informasjon om bruker

SigbergAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
6.487
Link til alle artikler
60
SigbergAudio sine annonser
Bransjenyheter
Sigberg Audio demo / B-vare

Sigberg Audio demo / B-vare

  • 0
Er du interessert i Sigberg Audio og ute etter å gjøre et kupp? Vi har nesten alltid produkter inne som har vært benyttet i demo, på messe eller av andre årsaker ikke kan selges til full pris...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio MANTA snart tilgjengelig i hvitt!

Sigberg Audio MANTA snart tilgjengelig i hvitt!

  • 0
Vi gikk tom for MANTA rett over nyttår, og i ny batch med kabinetter kommer vi til å bestille opp et begrenset antall i hvitt! 🥳😍 Ta kontakt hvis du er interessert i denne fargekombinasjonen! Hvis...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio MANTA årets produkt i Stereopluss!

Sigberg Audio MANTA årets produkt i Stereopluss!

  • 0
Jeg er glad å stolt over å dele at Sigberg Audio MANTA høyttalersystem er valgt ut som et av årets produkter 2023-2024 av Stereopluss! :love: Arbeidet med dette unike høyttalerkonseptet har vært...
Fortsett
Bransjenyheter
Salg Sigberg Audio Inkognito 10 og hvite SBS.1

Salg Sigberg Audio Inkognito 10 og hvite SBS.1

  • 0
Sjelden sjanse til å skaffe seg splitter nye Sigberg Audio produkter til rabattert pris! Grunnet et ønske om å balansere ut lagerbeholdningen litt før bestilling av flere kabinetter kjører vi nå...
Fortsett
Bransjenyheter
Christer Krogh snakker om Sigberg Audio (video)

Christer Krogh snakker om Sigberg Audio (video)

  • 11
Denne høsten har vi delt et antall korte klipp (rundt et minutt hver) hvor Christer Krogh som er mixing & mastering engineer og produsent hos Velvet recording snakker om sin opplevelse av Manta og...
Fortsett
Bransjenyheter
Ikke plass til (enda en) subwoofer? Helt sikker? :)

Ikke plass til (enda en) subwoofer? Helt sikker? :)

  • 13
Her kommer en liten bildekavalkade av hvordan folk har valgt å plassere og integrere sine Sigberg Audio subwoofere! Med Inkognito kan du få bass av høy kvalitet og dypbass ned til 20hz eller...
Fortsett
Topp Bunn