Ship2Norway

N

nb

Gjest
Nei, men du kan bruke JetCarrier.com - de er i alle fall til å stole på. Har brukt de en del ganger selv uten noen form for problemer.
 
N

nb

Gjest
saeman skrev:
Jetcarrier.com er en norsk tjeneste som gir deg postadresse i USA så ordner de frakten hjem til deg med fly eller båt - er ikke det samme type tjeneste som Ship2Norway? Da kan du handle fra nettbutikker eller selgere i USA som ikke sender til utlandet, samt at du kan få alt sendt til Norge i en felles forsendelse.

Har aldri hørt om Ship2Norway, men jetcarrier er veletablert og brukt av mange, så det funker i alle fall. De kan frakte alt fra en konvolutt til en bil.

Edit: Ser at Ship2Norway sender med FedEx, så da er det neppe noe tull.
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Jeg mener at Jetcarrier og Ship2Norway leverer bortimot identiske tjenester. Begge har lager og postadresse i USA. Begge samler opp varer og sender samlet enten med bår eller fly. Begge ordner med moms og evt toll. Begge leverer på døra. Begge er til å stole på. Jeg har handlet med begge.
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.166
Antall liker
6.852
Torget vurderinger
4
Finnes tilsvarende tjenester fra UK ?

Har noen irriterende tilfeller hvor jeg har skulle kjøpe ting fra UK på bukta, men får beskjed om at det ikke kan leveres til Norge.
 
Topp Bunn