Shengya CD-10

slagget

Medlem
Ble medlem
09.02.2006
Innlegg
33
Antall liker
0
Noen som kjenner til denne ?

Har forstått det sånn at Shengya og Vincent er det samme. Finner ikke denne i Vincent sortimentet.

mvh
slagget
 

gunni2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.03.2006
Innlegg
117
Antall liker
0
Denne har jeg. Les beskrivelsen av Vincent 6 i Fidelity og komponenter/rør/drivverk/dac er helt identiske.Litt forksjell er xlr samt hodetelefonutgang.Er litt vrien på cdr dersom du skipper veldig ofte.Anbefales
 

slagget

Medlem
Ble medlem
09.02.2006
Innlegg
33
Antall liker
0
Hei gunni2.

Tusen takk for tilbakemelding. Vurderer denne, men finner lite info/bilder på den.

Forstår det slik at forgjengeren het S 10 ? Forskjell på disse ?

mvh
slagget
 

gunni2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.03.2006
Innlegg
117
Antall liker
0
www.audiocostruzioni.com er en ok side. Du må klikke på engelsk versjon og bruke litt tid så finner du bilder og info om masse produkter. Masse kjekt lesestoff og fristelser. Det er vel sannsynlig at min spiller er en modell før den som selges nå , men innmaten er ikke vesentlig endret
 

Wodger

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2005
Innlegg
102
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Har også en slik. Har ikke allverdens erfaring med CD-spillere, men med AVI S21 som forsterker foretrakk jeg den helt klart foran Marantz SA8400 som jeg hadde på hjemlån. Med EC 4.6/AW100DMB spiller er den ikke langt unna Quad CD-P99 som jeg bruker for øyeblikket, men lyden er anderledes.

Edit: Var litt rask der... Min er CD-S10.
 

Wodger

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2005
Innlegg
102
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
CD-S10

CD-10 (et stykke ned på siden).

Dataene ser jo relativt like ut, men det står jo ikke hvilken DAC-chip CD-S10 har så det blir kanskje litt vanskelig å vurdere forskjeller. Designet er i hvertfall helt forskjellig. Ellers står det at CD-10 har pre-amp. CD-S10 har variabel linjeutgang, men denne er kun egnet for å justere volum inn til pre. Kobles den direkte i effektforsterker begynner volumet å bli høyt allerede på volumtrinn 2 av 27...
 

slagget

Medlem
Ble medlem
09.02.2006
Innlegg
33
Antall liker
0
Hei gutter, takk for tilbakemeldinger.

Har lyst å prøve en Vincent spiller, men siden Shengya skal være det samme til en hyggeligere pris, vurderer jeg det. Har forstått det slik at Vincent CD-S6 og Shengya CD-S10 er samme spiller. Liker designet på Shengya CD-10 bedre. Finner ikke om Vincent har en som likner. Kan det være Vincent CD-S3, eller noen som vet om Shengya har en versjon av den ?

Ønsker alle en god natt!
 

MORTIS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.11.2003
Innlegg
194
Antall liker
5
hei

vincent cd s6 mk2 er identisk spiller som sheng ya s10cs.bare fronten er noe anderledes.har hatt begge og har s10cs nå.anbefales..
 
Topp Bunn