Takk for hyggelig besøk og god tilbakemeldingHar lovet å skrive litt om mitt besøk hos Seskage, da jeg hadde forferdelig lyst til å høre disse fantorangene han har til salgs. Seskage var vennligheten selv, og jeg fikk komme for en demo.
Konklusjon: nydelige høyttalere med sitt gode utseende og fantastisk lyd. Her var det intet som manglet, syntes jeg, de låt uanstrengt og oppløst.
Vi diskuterte litt rundt det å bruke subwoofer eller ikke, og kom fram til at sub slett ikke var nødvendig, i alle fall på den type musikk vi spilte, og i rommet hans.
Så, for meg er det en gåte at ikke disse er solgt for lenge siden til den prisen som er satt. Så bra er de!! Hadde nesten regnet med at det ville bli trafikkaos på den smale bygdeveien han bor langs, av folk som ville kjøpe. Slåsskamper også!!
Så tusen takk for lytten hos deg, det var en glede. kontakter deg senere.
mvh Ole
Det er noen gamle Spendor Super Tablette. Nærmer seg 40 år gamle. Seas elementene i dem er produsert i 1987Jeg fikk ikke sett så nøye på kjøkkenanlegget, men går ut fra at det låter bra. Hvilke høyttalere er det?
Du glemte sub´en.Eneste moderne er
Helt rettDu glemte sub´en.![]()
Stemmer, de er fra Askøy.Allison skapte skoledans-minner også på Hop skole……så får man heller se mellom fingrene med at de var fra Djeveløyen (mener jeg å huske)![]()
Med litt egeninnsats så lager du lett detDa var en milepæl passert for annonsen jeg har ute på Finn.
Vis vedlegget 1219834
94 personer har vært inne og sett på annonsen mer enn fem ganger, 730 har klikket seg inn minst to ganger. Men det er vel mangelen på originalemballasje som skaper problemer……![]()
Baksiden av medaljen med DIY, uavhengig av hvor velgjort det er utførtDa var en milepæl passert for annonsen jeg har ute på Finn.
Vis vedlegget 1219834
94 personer har vært inne og sett på annonsen mer enn fem ganger, 730 har klikket seg inn minst to ganger. Men det er vel mangelen på originalemballasje som skaper problemer……![]()
Ja det er litt dumt de ikke kan snekkre en eske i samme slengenBaksiden av medaljen med DIY, uavhengig av hvor velgjort det er utført![]()
Jeg vil faktisk ikke kalle dette DIY med tanke på hvem som står bakBaksiden av medaljen med DIY, uavhengig av hvor velgjort det er utført![]()
Nesten uforståelig! Hørte dem hos @T-1, og syntes de var kjempebra.Da var en milepæl passert for annonsen jeg har ute på Finn.
Vis vedlegget 1219834
Teller på knappene om å kjøpe de tilbake nå i høst
Takk!Gratulerer med salg![]()