Se VM på ski på NRK.no

N

nb

Gjest
Også kjent som "Hvordan ta ned internettlinjen på norske arbeidsplasser" ...
 
C

Cyber

Gjest
De fleste har vel tilgang til TV hvis man ikke er på jobb og man jobber vel der? :)

Ulidelig spennende synes jeg, blir nesten litt for mye for meg med langrennsbiten.
 
N

nb

Gjest
cybervision_ skrev:
De fleste har vel tilgang til TV hvis man ikke er på jobb og man jobber vel der? :)
Nja, det var ett eller annet firma som hadde målt ett eller annet under OL en gang for noen år siden og dette ett eller annet gikk ganske drastisk ned de dagene OL pågikk.
 

pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
5.403
Antall liker
3.172
Torget vurderinger
1
<kremt> ja, dere har vel stemplet ut?
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.205
Antall liker
101.691
Torget vurderinger
23
pedal skrev:
Minner om at NRK sender alt fra VM direkte på nett-TV her: http://nrk.no/skivm/?pvdeventid=1162
-Kjekt for de som ikke har tilgang til TV på dagtid.
Som arbeidsgiver med ansatte som disponerer PC så kan jeg vel ikke annet enn sende en stor takk til Pedal for at han reder grunnen for denne muligheten.

Til hvilken adresse kan jeg sende faktura for ikke-utført arbeid som følge av dette??
 

pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
5.403
Antall liker
3.172
Torget vurderinger
1
Sluket, du får skrive det av på konto for godt arbeidsmiljø. Trivsel = Produktivitet. Kanskje du vil se en positiv utvikling på sykefraværsstatistikken også?

Eller bare ta samme kyniske løsning som her: IT-sjefen har installert sperrekontroll på nesten alle arbeidsstasjoner. Tror han og jeg er de eneste som kan "surfe" i arbeidstiden, he-he. 8)
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.205
Antall liker
101.691
Torget vurderinger
23
Har to mann "beleilig" borte allerede. Typisk norsk å være dorsk! (c) Sluket. ;D ;D
 
Topp Bunn