Scan Speak vokser hos oss | Audiocom HiFi

Scan Speak banner hfs.jpg

Scan Speak vokser og vi øker aktiviteten
En av våre målsetningen for driften av Audiocom HiFi er å gjøre kvalitetslyd rimeligere for entusiaster med ulike budsjetter. Det betyr at vi ikke nødvendigvis leter etter de rimeligste produktene, men de produkter og merkevarer som vi mener representerer noen helt spesielt i prisklassen. Et annet steg i retning av å oppfylle denne målsetningen er å bygge opp et sortiment for selvbyggere. Bygging av høyttalere er både lærerikt og morsomt, og med de rett design kan man fort spare mye penger fremfor å kjøpe en ferdig høyttaler.

Hovedbildet er tatt fra min kontorpult hvor du ser 3 fantastiske, men rimeligere høyttalerelementer fra Scan Speak sin Discovery serie. Det jobbes for tiden med spennende kits som vi håper vil falle si smak, og kanskje inspirere noen til å forsøke å bygge sine egne høyttalere. Med et utall høyttalerdesigns i arkivet, er det fort mulig at disse blir realisert som kits, eller kanskje våre egne høyttalere.

Høyttalerbygging og utvikling har stått mitt hjerte nært siden jeg var 15 år, som er 30 år siden. Det er derfor utrolig givende å få dele denne gleden med andre.

Det er svært hyggelig å se en jevn økning i salget på Scan Speak, og vi fyller gradvis opp lageret med større utvalg.

https://www.audiocom.no/hi-fi/selvbygg/scan-speak

Hva er din drømmehøyttaler å bygge, og er det noen en type høyttalerkit du kunne tenke deg at vi utvikler og gjorde tilgjengelig?

Fortell gjerne i tråden her om det er noe du har lyst til å se fra oss. I første omgang basert på Scan Speak, men kom gjerne med andre innspill også.

Kontakt meg også gjerne på hifi@audiocom.no for en hyggelig høyttalerprat.

Kommentarer

Pål gundersen

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.03.2020
Antall liker
208
Sted
Våler i østfold
Scan Speak vokser og vi øker aktiviteten
En av våre målsetningen for driften av Audiocom HiFi er å gjøre kvalitetslyd rimeligere for entusiaster med ulike budsjetter. Det betyr at vi ikke nødvendigvis leter etter de rimeligste produktene, men de produkter og merkevarer som vi mener representerer noen helt spesielt i prisklassen. Et annet steg i retning av å oppfylle denne målsetningen er å bygge opp et sortiment for selvbyggere. Bygging av høyttalere er både lærerikt og morsomt, og med de rett design kan man fort spare mye penger fremfor å kjøpe en ferdig høyttaler.

Hovedbildet er tatt fra min kontorpult hvor du ser 3 fantastiske, men rimeligere høyttalerelementer fra Scan Speak sin Discovery serie. Det jobbes for tiden med spennende kits som vi håper vil falle si smak, og kanskje inspirere noen til å forsøke å bygge sine egne høyttalere. Med et utall høyttalerdesigns i arkivet, er det fort mulig at disse blir realisert som kits, eller kanskje våre egne høyttalere.

Høyttalerbygging og utvikling har stått mitt hjerte nært siden jeg var 15 år, som er 30 år siden. Det er derfor utrolig givende å få dele denne gleden med andre.

Det er svært hyggelig å se en jevn økning i salget på Scan Speak, og vi fyller gradvis opp lageret med større utvalg.

https://www.audiocom.no/hi-fi/selvbygg/scan-speak

Hva er din drømmehøyttaler å bygge, og er det noen en type høyttalerkit du kunne tenke deg at vi utvikler og gjorde tilgjengelig?

Fortell gjerne i tråden her om det er noe du har lyst til å se fra oss. I første omgang basert på Scan Speak, men kom gjerne med andre innspill også.

Kontakt meg også gjerne på hifi@audiocom.no for en hyggelig høyttalerprat.
Det var jo fint før på seas bla. Kunne kjøpe «byggesett» med delefiltere, elementer og kasse tegninger. Rart ingen her til lands driver litt mere med slikt.

Informasjon om bruker

Audiocom HiFi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
215
Link til alle artikler
63
Audiocom HiFi sine annonser
Bransjenyheter
Lagertømming av partivare | Audiocom HiFi

Lagertømming av partivare | Audiocom HiFi

• 24
Ikke la muligheten til å eie en Limited Edition Musical Fidelity gå fra deg.
Fortsett
Bransjenyheter
Vi tømmer demorommet og rydder på lageret | Audiocom HiFi

Vi tømmer demorommet og rydder på lageret | Audiocom HiFi

• 5
Gjør et kupp på demovarer og overliggere. 2020 har for konseptet Audiocom HiFi vært et oppstartsår hvor jeg hovedsakelig har brukt tiden til å bli kjent med våre merkevarer og finne konseptets...
Fortsett
Bransjenyheter
En strålende helg tilbakelagt | Audiocom HiFi

En strålende helg tilbakelagt | Audiocom HiFi

• 11
Dette var moro! Vi har nå lagt bak oss en flott helg med riktig mange fine demonstrasjoner og hyggelige samtaler. Både undertegnede og David fra FinkTeam hadde mye fint å snakke om under...
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen til oss under HiFi-messen | Audiocom HiFi
Bransjenyheter
Musical Fidelity M6 kampanje | Audiocom HiFi

Musical Fidelity M6 kampanje | Audiocom HiFi

• 9
Bli kjent med den fantastiske Musical Fidelity M6-serien
Fortsett
Bransjenyheter
Canor - for entusiaster, av entusiaster | Audiocom HiFi

Canor - for entusiaster, av entusiaster | Audiocom HiFi

• 2
Vi går nå inn i en tid hvor vi skal øke vårt fokus på de fantastiske merkevarene Canor og FinkTeam. Først ut er Canor.
Fortsett
Topp Bunn