Bli med heim til Tweedjakke

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.260
    Antall liker
    10.981
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Her er tweedjakka ute av huset for fleire år sidan. Eg angrar ofte på slikt, saknar lett gamle ting når andre pratar om dei.
    Ellers kjennest det som ein god tanke at tidlaus er utan røyrsle. Det som ikkje rører seg kan då vera tidlaust. Kankje eg burde sitja meir stille. Det er kanskje eit spørsmål.
    Gode tankar i ein fin tråd.
    God helg.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.413
    Antall liker
    3.533
    Sted
    Sunnmøre
    Ellers kjennest det som ein god tanke at tidlaus er utan røyrsle. Det som ikkje rører seg kan då vera tidlaust.
    Det følgjer vel av definisjonen av rørsle, det var difor eg ikkje spurde. Men vi rører oss diverre alltid.

    Her i huset har familien funne ut korleis ein skal feira farsdag.
    farsdag_2023-11-12.jpg


    Sølvpuss er dei derimot dårlege på.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.413
    Antall liker
    3.533
    Sted
    Sunnmøre
    Ein gong i året produserer Spotify ein lytterapport ("Spotify wrapped"). Eg bruker Spotify i bilen og på kontoret (nett no: Vikingur Ólafsson med Goldbergvariasjonane), og der lyttar eg mest til "små" format. Etter at vi gjekk over til familieabonnement, er stort sett ungane som spelar musikken i bilen når dei sit på.

    Det tyder at radio, vinyl og strøyming frå lokalbiblioteket ikkje er med. Heller ikkje passiv lytting til musikk andre styrer (då hadde frankofon chanson-pop vore høgt på lista).

    Eg er litt overraska over at postpunk/nyveiv/kunstrock og ambient/artsy elektronika ikkje er på lista, men det er greitt. "Psykedelisk rock" er så og seia utelukkande Grateful Dead.

    1701329628104.png
     
    Sist redigert:

    inpain1968

    Nesten som alle andre…
    Ble medlem
    22.08.2009
    Innlegg
    1.599
    Antall liker
    6.827
    Som du vil:

    IMG_0635.jpeg
    IMG_0636.jpeg


    Dum som eit brød, og totalt uoppdragen. Men søt.
    Da du postet dette innlegget i begynnelsen av mars lo jeg godt av kombinasjonen tekst og bilder. Syntes det var såpass morsomt at jeg lagret bildene, og i dag dukket de opp igjen da jeg kikket gjennom biblioteket på iPaden. Det var ikke fritt for at latteren meldte seg på ny. Festlig katt med et ubetalelig ansiktsuttrykk 😂
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn