Bli med heim til Tweedjakke

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    Då var endeleg alt rigga opp i nyehuset, og eg tenkte det kunne vera ålreit å fortelja om kva eg (ikkje) har. Åtvaring: Dette er kanskje ikkje ein gong hifi, men det meste har vore tilrådde kjøp ein gong i tida.



    Sølvplater speler eg på ein Sony NS333 DVD-spelar. Prisen låg på om lag 2'000 kr for tre år sidan, og spelaren erstatta ein gamal (og billig) Sony CD-spelar som hadde gjort teneste sidan 1992. Denne her har iallfall digital utgang, kan spela film og var ei merkbar oppjustering for dei gamle greiene. Eg har rippa ein del CDar til FLAC, men analog ut frå PCen min er diverre ikkje like bra som DVD-spelaren.

    Forsterkaren er ei integrert sak frå midten av 1990-talet, NAD 310. 2x20W, 5 linjer inn. Stort meir er det neppe å seia om denne. Eg trur han vart rekna for eit godt kjøp då eg kjøpte han, og online ser det ut som om mange andre òg likar han.

    Eg var imidlertid aldri heilt nøgd, for eg hadde han kopla på eit sett B&W DM602, og eg trur at han var litt for veik for dei. Så, då barnet mitt utforska verda og trøkte inn metalldiskantane på båe høgtalarane, gjekk eg for Cambridge Audio S30, noko som burde vera lett match. Det var det.





    I bokhylla, til og med. Langt unna barnefingrar, men kanskje ikkje heilt optimalt. Eg har aldri målt.



    Svarte plater snurrar på ein Rega Planar 2. I mange år (heilt til eg byrja å frekventera sentralen) var dette stoltheita mi, kjøpt i 1998. Rega Bias pickup, og går gjennom eit BT926 RIAA-trinn frå B-tech. Står på ei vegghylle eg har laga sjølv, tallerkenen er i vater og er vel den beste kjelda mi, alt i alt. Eg trur iallfall eg liker lyden herifrå best. Men eg har ikkje så veldig mange plater.

    Karakteristika? Eg tykkjer oppsettet mitt spelar "fint" i dag, tatt i betraktning at marknadsverdien kanskje er NOK 3-4k (totalpris i innkjøp NOK 9-10k). Dramatikken er ikkje der, og det manglar minst ein oktav i botnen og kanskje ein del på stereoperspektivet. Eg kan spela meir enn høgt nok (av omsyn til naboar og sovande barn), men lyden kunne samstundes gjerne vore "større". Det er òg klart at det eg har, er eit stereoanlegg: Det speler musikk, men reproduserer neppe den musikken som vart spelt inn. Sidan eg fyrst og fremst høyrer på klassisk musikk, er jo det litt trist (fordi det finst ein "sann" lyd å jakta på).

    Weiter? Ja, kva kan ein gjera med noko slikt.

    Eg har ikkje økonomi til å byta utstyr på den måten mange her inne gjer, og ser føre meg forsiktige oppgraderingar. Noko større lydvolum treng eg heller ikkje, men eg hadde likt om lyden var meir "ekte". Problemet er at alt burde vore bytta ut ... (Kanskje til og med huset. Når eg handlar plater på Aktiv Klassisk, får eg alltid beskjed om å spela høgt. Så kanskje løysinga er eit hus der eg kan dra på litt meir).

    Den mest nærliggande investeringa er kanskje ein ekstern DAC, til dømes Beresford TC-7510. Det burde gje kvaliteten frå digitale kjelder (CD/PC) eit ekte løft, og dessutan gje meg ein etterlengta utgang til hovudtelefonar. Seinare kan eg jo til og med kopla til Squeezebox. Eigentleg ville eg gjerne hatt denne Beresford-saka med ein analog inngang òg (a la Benchmark DAC1 Pre), men ein kan vel ikkje få alt til ingen pengar.

    Platespelaren min kan jo oppgraderast i det uendelege, med både ny PU, ny motor, ny RIAA og ei lang liste med lure remediar. Men det er kanskje ikkje så glupt; på eit tidspunkt vert det betre å berre kjøpa ein ny (el. velbrukt) spelar og slik få eit betre fundament. Status: på vent.

    Forsterkeri og høgtalarar er den største utfordringa, og kanskje det viktigaste? Problemet her er at eg føler eg må oppgradera båe delar samstundes, og det er utanfor budsjett ei god stund framover. Dessutan er det så mange løysingar å velja mellom.
     

    Vedlegg

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Hodetelefoner er en utrolig god løsning hvis man har lite plass og anledning til å bruke tid og penger på et "stort" stereoanlegg. Jeg har selv et par Beyerdynamic DT880 som jeg spiller på via en rørforsterker og det låter som ei kule. Jeg vil tro at det er den billigste og beste måten for deg å komme deg videre på der du er nå. Utgiftene trenger heller ikke å være skyhøye, du får gode hodetelefoner fra 1000 og opp.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    Mbare skrev:
    Hodetelefoner er en utrolig god løsning hvis man har lite plass og anledning til å bruke tid og penger på et "stort" stereoanlegg. Jeg har selv et par Beyerdynamic DT880 som jeg spiller på via en rørforsterker og det låter som ei kule.
    Takk for svar, og takk for at du minna meg på noko eg har tenkt på ei stund.

    Eg har eigentleg vore inne på tanken heilt sidan eg oppdaga at AKG K24P-hovudtelefonane mine (billig "Koss PortaPro-utfordrar") eigentleg hadde minst like god lyd som høgtalarane mine. Det einaste drawbacket eg har merkt, er at musikken hamnar i ein slags boge over panna mi, ikkje framføre meg - noko eg har sett andre peika på òg, så då reknar eg med at det ikkje berre er ein artefakt med dei houvdtelefonane eg har prøvd. Dessutan er det jo litt asosialt, men det kan eg nok leva med.

    Elles skjønar eg at moderat gode hovudtelefonar scorar vesentleg betre enn vanlege høgtalarar på "hifi-parametrar".

    Hovudtelefonar er sett på toppen av lista mi, ved sidan av denne Beresford-DACen, så vonar eg at eg kan få båe delar inn på budsjettet i haust. Eg vil gjerne ha høve til å høyra Rega-en gjennom dei, så det beste er vel å investera i ein eigen ht-forsterkar og kopla denne på "tape out" frå NAD310-en?

    Tekniske spm (til alle som måtte lesa):

    1. Eg ser at det er mange produsentar om lag i same prissegmentet (1-2'000): Goldring, Denon (Hifiklubben), Grado, Beyerdynamic (Stereofil) og AKG (Soundgarden). Eg bør sjølvsagt testa ut nokre ulike, men er det nokon eg bør sjå særleg nøye på?

    2. Ht-forsterkar. Eg ser du bruker røyr, noko hjernen min er sterkt kritisk til (eg er rett og slett redd for at eg kjem til å lika røyrlyden, same om han er naturleg eller unaturleg). Kva transistoralternativ finst det? Eg ser Rega har noko som heiter "Rega Ear", er det noko lurt?
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Kan anbefale AKG 701. De trenger LANG innspllingstid, men når dette er gjort har du mange gode stunder foran deg. Bare se http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,18530.0.html så får du et lite inntrykk av hva folket synes om disse. Du bør helt klart ha en egen hode tlf forsterker til disse. Gjerne rør feks en ear-max.

    Lykke til! Høytalerne dine står iallefall trygt for nå :)
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    HCS skrev:
    Kan anbefale AKG 701 [...]
    Dei ligg litt over budsjettet eg hadde førestelt meg ... :'(

    Trur eigentleg det er ei maksimal smertegrense på 4'000 for forsterkar + hovudtelefonar.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    vagstol skrev:
    HCS skrev:
    Kan anbefale AKG 701 [...]
    Dei ligg litt over budsjettet eg hadde førestelt meg ... :'(

    Trur eigentleg det er ei maksimal smertegrense på 4'000 for forsterkar + hovudtelefonar.
    DE selges for alt ifra 1500 og oppover har jeg sett...Og da har du penger til å handle evt forsterker til de hvis du mener du trenger det. :)
     

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Det er andre på sentralen som har mer peiling enn meg på hodetelefoner. Soundstaging er et ofte brukt ankepunkt mot hodetelefoner, samme gjelder bassen. Min erfaring er at du ikke vil få samme type soundstaging som ved bruk av HT, men det er mest annerledes - ikke dårligere. Det er mer snakk om å bli vant til det, spør du meg. Bassen vil selvfølgelig aldri være like fysisk som med gode HT, men den går kjelledypt i mine hodetelefoner og har en kvalitet du bare kan drømme om i "normale" rom med "normale" HT.

    Det hodetelefoner gir deg er mulighet til å høre på musikk omtrent når og hvor du vil, veldig, veldig bra lyd for pengene og mye kos. Jeg ble i hvert fall genuint overrasket over hvor bra hodetelefoner hørtes ut - apropo andre diskusjoner her på sentralen om hvor mye rommet har å si for lyden - med hodetelefoner fjerner du rommet fra "ligningen".

    Sjekk ut disse to sidene:

    http://www.head-fi.org/

    Dette er et forum for hodetelefon-entusiaster og hvis du leser her, tror jeg du vil få mye hjelp og råd.

    En annen link du kan sjekke ut er:

    www.headphone.com

    De selger hodetelefoner og lager også forsterkere som har fått mye ros.

    Forøvrig: et budsjett på 4k burde helt uten problemer få deg et veldig flott hodetelefonanlegg. Ofte vil du forøvrig kunne finne gode tilbud på hodetelefoner hos diverse databutikker - jeg kjøpte mine DT 880 på Mamoz. no for en veldig OK pris. Lykke til!
     
    N

    nb

    Gjest
    Sennheiser HD650 er også en god kandidat. De koster vel i underkant av 3k nye men dukker opp brukt innimellom til under 2k.

    Åpne, behagelige å ha på og fabelaktig lyd - i alle fall i mine ører.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    Takk for gode tips. Eg skjønar at AKG K701 og Sennheiser HD650 er dei som tevlar om topp-posisjonen her, og på nettet finst jo K701 relativt rimeleg òg (2'600 på cdon.no vs. 4'450 på Soundgarden). Spelar Grado SR-125 i same divisjonen (2'000 på tilbod frå Stereofil)?

    Eg har altså ikkje hovudtelefon-utgang på forsterkaren min i dag, så det påverkar ikkje valet av hovudtelefonar noko nemneverdig (mao: eg må ha det uansett). Det er altså ikkje noko krav at det må vera 32 ohms.

    Men eg er veldig usikker på kor mykje pengar det eigentleg er verd å bruka på hovudtelefon-forsterkar. I motsetnad til høgtalarforsterkarar ser korkje watt eller volt ut til å vera så viktig, og resten av "hifi-verdiane" er jo ganske gode uansett. Tilbodet innanlands ser ut til å vera ganske labert, så her freistar det verkeleg å bestilla frå utlandet.

    Eg lovar å koma tilbake med rapport etter oppgraderingane er på plass.
     

    joje

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.09.2004
    Innlegg
    527
    Antall liker
    50
    HCS skrev:
    vagstol skrev:
    HCS skrev:
    Kan anbefale AKG 701 [...]
    Dei ligg litt over budsjettet eg hadde førestelt meg ... :'(

    Trur eigentleg det er ei maksimal smertegrense på 4'000 for forsterkar + hovudtelefonar.
    DE selges for alt ifra 1500 og oppover har jeg sett...Og da har du penger til å handle evt forsterker til de hvis du mener du trenger det. :)
    Jeg kan bekrefte denne prisen, har akkurat kjøpt meg AKG 701 fra ebay og de kom på 1.588,- med frakt (som tok noen få dager bare).
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.505
    Antall liker
    2.944
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    vagstol skrev:
    Men eg er veldig usikker på kor mykje pengar det eigentleg er verd å bruka på hovudtelefon-forsterkar. I motsetnad til høgtalarforsterkarar ser korkje watt eller volt ut til å vera så viktig, og resten av "hifi-verdiane" er jo ganske gode uansett.
    Jeg fikk lysst til å rette på deg her.
    Hodetelefoner fungerer nærmest på samme måte som høytalere.
    Jo bedre drahjelp de får, jo bedre låter de.
    Spesiellt K701 trenger STRØM for å yte maksimalt.
    Tror dette må være hovedgrunnen til at de som har kjøpt og så solgt disse fordi de ikke leverte i bassområdet, ikke har fått testet dem med forsterkeri de fortjener.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    emotikon skrev:
    Spesiellt K701 trenger STRØM for å yte maksimalt.
    Dess meir eg les om dette, dess meir verkar det som om AKG K701 er det eg bør satsa på, særleg når dei er mogleg å få for godt under halv norsk "butikkpris". Det er sjølvsagt begrensa kor mykje lengre eg kjem av å lesa om dette på HFS og head-fi.com ...

    Ufordringa no er sjølvsagt å finna ein forsterkar som kan driva dei. Eg tenkte ei stund at det kunne Beresford TC-7510 gjera i fyrste omgang, men eg les at Vidar P har hatt svært dårlege erfaringar med dét. I fan-tråden kjem det mange framlegg, og mange røyrbaserte. Etter å ha lese til auget vart stort, raudt og vått, kom eg over Cute Beyond, som såg så tillitsvekkjande ut. Kanskje på grunn av dei fine fargane. Men korleis veit eg kva som er nok straum? Er 100mA og 6V (som Cute Beyond har) nok?

    Det er jo mogleg at K701 er feil divisjon, og at eg burde satsa på noko som var meir lettdrive sidan eg ikkje er så interessert i å leggja ut 4-5'000 kr for high-end forsterkeri.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    Takk for tipset. Eg tenkjer på det, men det freistar jo litt å gå for toppmodellen òg. Så eg vil gjerne sjå om eg kan få det til. Eg tolar å venta ein månad.

    Dessutan, ny pris for K530, som iflg. Soundgarden er

    ... oppgradert versjone av testvinneren K501, med en helt ny type XXL høyttalermembraner som har høyere oppløsning og mer definert bassgjengivelse
    er NOK 1'195 (edit: NOK 595 på cdon.no)
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    Etter ei kjapp, og kanskje uvøren, vurdering valde eg å gå for eit sett AKG K501 som eg fekk brukt for ein OK pris.1

    Etter det eg les på head-fi.org, er dette ålreite hovudtelefonar, særleg til akustisk musikk. Alle har jo K701 no, men eg tenkte dette settet kunne vera ein OK måte å finna ut om eg faktisk likte "skikkelege" klokker.

    _________________________________________________
    1 Det er vel ikkje kutyme å vera heilt spesikk på slikt.
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.121
    Antall liker
    3.903
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    501 er flotte hodetelefoner. Jeg har hatt mitt par siden '97 og de er i daglig bruk.
     

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.256
    Antall liker
    424
    Sted
    Friedrichstadt
    Gratulerer med nye hodetlf. :)
    Leser i begynnelsen av tråden din at du ønsker deg ekstern DAC og hodetlf. forsterker, gjerne kombinert. Jeg er meget godt fornøyd med den jobben RME ADI-2 DAC`en gjør, ved å bruke den med en DVD-spiller og som forsterker til mine Beyerdynamic. Mulig at du kan finne en slik brukt til ca kr. 3- 3500,-.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    Takk, førebels er hovudtelefonane berre erstatning for nokre ubrukelege Creative-høgtalarar på jobben. Skal ta dei heim når eg får hovudtelefonforsterkar der.

    RMI-boksen ser veldig bra ut, atonal, og det er jo ein bonus (framtidsretta) at han kan gjera AD òg. Valentino har jo "resirkulert" sin til å stå mellom RIAA og Transporter, etter det eg skjønar. Eg har ein fascinasjon for pro-utstyr (i den grad at eg skal hugsa på å testa ut ekte "monitorar" den dagen tida er inne for å byta ut høgtalarane mine), men det er fyrst og fremst ei emosjonell greie: mange år med drifting av datasystem har fått meg til å avsky ting som er laga for heimemarknaden på dét feltet.

    Likevel trur eg kanskje at Beresford-DAC'en, med vanlege, ubalanserte utgangar og 2 optiske og 2 coax-inngangar vil vera meir, æh, praktisk til mitt bruk. £150 er jo veldig billig, og eg skjønar at mange set veldig stor pris på lyden.
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    272
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Vagstol; Beresford'en er veldig god som dac. Hodetelefonforsterkeren trenger veldig lette hodetelefoner for å låte bra, slik som f.eks Grado SR225 eller 325. Jeg vet ikke hvor lette K501 er, men K701 går ikke på den!

    Lite tips; jeg vet tilfeldigvis at Stanley driver å jobber med en langt bedre hodetelefonforsterker til sin dac, så det kan være en ide å spørre ham om når den kommer.

    Mvh Vidar P
     

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.256
    Antall liker
    424
    Sted
    Friedrichstadt
    Tror jeg leste et sted at K501` ene er relativt tungdrevne (120 ohm?). Mine er på 80 ohm. Du får sikkert veldig mye for pengene med den Beresford` en, men det er jo et godt tips Vidar kommer med her med å ta kontakt med konstruktøren først.
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    272
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Om K501 er tungdrevne, så glem å drive de fra hodetelefonutgangen på mk6-versjonen av Beresford. Da blir man skuffet :)

    Mvh Vidar P
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    Dumt spørsmål, men korleis veit eg dette?

    Eg ser at K701 har oppgjeve slike tal:

    Sensitivity (dB/mW, dB/V*) 105
    Max. input power (mW) 200
    Rated impedance (ohms) 62

    Eg har ikkje funne data for K501, men mange skriv at K501 er oppgjeve til 120ohm.

    Edit, data for K501 frå AKG

    Efficiency 94 dB SPL/mW
    Rated impedance 120 ohms
    Max. input power 200 mW

    Det tyder vel ikkje at K501 er tyngre å driva enn K701? Finst det tal eg kan sjå etter her, eller må eg basera meg på hearsay og personlege erfaringar?

    Kanskje eg skal spørja konstruktøren kva han meiner ...
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.733
    Antall liker
    21.599
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    vagstol skrev:
    RME-boksen ser veldig bra ut, atonal, og det er jo ein bonus (framtidsretta) at han kan gjera AD òg. Valentino har jo "resirkulert" sin til å stå mellom RIAA og Transporter, etter det eg skjønar.
    Stemmer på en prikk. Mellom bruker jeg TOSLINK-kabel fra Clas, hvor ellers? ;D
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    272
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    vagstol skrev:
    ...Det tyder vel ikkje at K501 er tyngre å driva enn K701?..
    Vagstol; Beresford klarer ikke å drive K701. Det begynner å vrenge allerede ved moderat volum.
    Så om ikke K501 er veldig mye lettere, så styr unna kombinasjonen. Beresforden har ikke mye futt i hodetelefonforsterkeren. Men for all del, det er lærerikt å prøve :)

    Mvh Vidar P
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    Vidar P skrev:
    vagstol skrev:
    ...Det tyder vel ikkje at K501 er tyngre å driva enn K701?..
    Vagstol; Beresford klarer ikke å drive K701. Det begynner å vrenge allerede ved moderat volum.
    Så om ikke K501 er veldig mye lettere, så styr unna kombinasjonen. Beresforden har ikke mye futt i hodetelefonforsterkeren. Men for all del, det er lærerikt å prøve :)
    Vidar P, det var ikkje meininga å avvisa eit godt råd. Eg innser i ettertid at spørsmålet mitt kanskje var dumt stilt, men eg lurte berre på korleis eg kunne vita om K501 var lett eller tung.

    Uansett, eg gjorde som du sa, eg spurde Stanley Beresford himself. Svaret (som det var greitt at eg vidareformidla), var at TC-7510 eigna seg dårleg til K701 og slikt, men at TC-7510+ var venta klar i oktober. Denne skal ha oppdatert analogdel, og greia å "drive my K701 and HD650 louder than I can listen to for more than a few minutes". Prisen var forventa å liggja på under USD250 (kvifor han oppgav prisen i USD, skjøna eg ikkje heilt).

    Så då fekk eg no avklart dét, og ventar ganske tolmodig.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    På nesten to år har det faktisk ikkje skjedd så veldig mykje her i garden.

    Ny grammofon, Thorens TD147, men den gamle armen (RB250) og ny PU (DV10x5).

    Eg la vel eigentleg DAC-planane mine på hylla, og har diverre nytta dei fine klokkene mine (AKG K501) alt for lite; faktisk mest på datamaskina. Ei openberr årsak er sjølvsagt at eg har mangla headamp (NAD310 manglar det).

    Ironisk, kanskje, at eg nok kunne fått meg eit anstendig midfi-anlegg for det eg har brukt på musikk desse to åra.

    Uansett, eg ser behovet for å kunne finlytta meir enn det eg kan med budsjett-høgtalarane mine, særleg i seine kveldstimar. Så no er ein enkel hovudtelefonforsterkar på veg frå Hong Kong. Ei svært enkel og billig sak eg tykte såg sjarmerande ut. Med eit røyr, til og med (12AU7, kva no det tyder), endå om eg ikkje heilt veit om eg meiner det er ein god idé (samstundes, eitt kan vel ikkje skada):



    Ser spanande ut. Gutungen på 11 månader vil elska denne.
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Ahh, vekker god minner og se nad 310 igjen, utrolig potent liten sak selv om den måtte gi tapt for mine qln 929!
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    pahf skrev:
    Ahh, vekker god minner og se nad 310 igjen, utrolig potent liten sak selv om den måtte gi tapt for mine qln 929!
    Tja, potent og potent. Passar heilt greitt saman med mine små Cambridge-ht, budsjettvinnarar dei òg. Dei passa ikkje så bra til høgtalarane eg hadde før, B&W DM602.

    Slik eg bruker anlegget mitt no, dvs. med det rommet eg har for plassering av ht (dei må stå i bokhylla iallfall eit par år til) og volum eg kan spela på (Per Petterson voks opp her eg bur, og har gjort eit poeng av ingen kunne halda noko hemmeleg for naboen), er det liten grunn til å oppgradera forsterkar og høgtalar.
     

    BurntIsland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Innlegg
    8.351
    Antall liker
    10.981
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    2
    Den head ampen så dritkul ut! Gleder meg til en rapport på hvordan den spiller :)

    Håper den ikke har samme uteende/lyd forhold som min doge head amp; den er stygg som juling men driver mine akg-701 på en utmerket måte.. ;)
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    Burnt_Island skrev:
    Den head ampen så dritkul ut! Gleder meg til en rapport på hvordan den spiller :) Håper den ikke har samme uteende/lyd forhold som min doge head amp; den er stygg som juling men driver mine akg-701 på en utmerket måte.. ;)
    Eg forventar ikkje det umoglege, men det er jo ikkje nett hi-end dette her. Vonar kvaliteten er på line med "normalt gode" ht-utgangar på integrerte forsterkarar. Det er uansett ikkje eit veldig kostbart eksperiment.

    Seljar hevdar å ha sendt mange til Noreg. Kjem tilbake med rapport.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    Nyss ankomen frå HK. Bravo Audio m. 12AU7-røyr. Kva kan eg seia. AKG 501 hadde iallfall godt av headamp (jf. med htlf-utgangen på MacBook-en min, til dømes).

    Det er mogleg eg vert litt forvirra, og at noko av den ekstra "klangen" kjem frå røyret? Fint høyrest det iallfall ut. Betre enn høgtalarane mine. Litt rikare, på ein måte. Plutseleg tenkjer eg at eg ikkje har så desperat bruk for DAC likevel.

    Litt støy når eg vrir volumet høgt opp, diverre.

    Minus for brukarvenlegheit. Den opne konstruksjonen er svært lite barnevenleg, og det at det er knottar og kontaktar på alle sidene er gjer boksen litt lite vaksenvenleg (litt vanskeleg å koma til volum-pot'en mellom htlf-kontakten og minijack-in).

    Sikkert eit godt kjøp til den nokså beskjedne prisen eg betalte (så vidt over NOK 200 inkl. frakt).
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    200,- for en slik amp må jo sees på som et kupp, sitter og lurer selv om jeg skal slå til med en slik en, hadde naturligvis vært en fordel med hodetelefoner først, men pytt pytt...
     

    tore_v1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Innlegg
    2.181
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Den er så billig at den er verdt penga - selv uten hodetelefoner!

    Virker stilig, ingen tvil der. Hadde jo vært artig å sjekket hva den gjør sammenlignet med en Argon-sak jeg har liggende hjemme, som driver et par modifiserte Denon AHD1001. Kanskje rørbytte vil hjelpe på susingen?
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    No er eg ikkje bombesikker lenger ;-) Etter at fascinasjonen min for dei fine blå lysa gjekk over, har eg merkt meg at forsterkaren ikkje toler at eg dreg på så veldig mykje. Litt for lite, kanskje.

    Dessutan var eg gjennomført misnøgd etter ein lengre lyttesesjon i går. Men det kan koma av at eg var stuptrøytt, småsjuk og at opptaka var frå 1930-talet (Andante-boksen med Brahms-symfoniar). Eg tykte det var grautete og slitsamt å høyra på. Meir slitsamt enn slikt plar vera. Men det treng ikkje ha så mykje med opptaket å gjera.

    Så, ingen ukritisk tilråding herifrå. Eg veit berre ikkje heilt enno.

    Røyrbyte? Eit nytt røyr vil vel fort kosta like mykje som forsterkaren kosta i utgangspunktet. Det verkar litt meiningslaust, kanskje?
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    Takk for året som gjekk til alle her inne på HFS, mitt favoritt-sosiale medium.

    Med sterket avgrensa budsjett og begredeleg lite hifi-tid, er det ikkje så mykje eg har å bidra med, men de skal vita (alle som måtte lesa dette) at eg set stor pris på både tekniske forklaringar, inspirerande musikktips og flotte fotos av overprisa PU-ar og overprisa (og overspekka) boksar. Og, for all del: Ingenting i vegen med sportsbilar, vin og møbel i dansk design, heller. Dersom eg vinn i pengelotteriet, får eg ingen problem med å handla leiketøy for millionar.

    For eigen del er eg kjempenøgd med å ha kome på akseptabelt innstegsnivå på elektronikken i år: Naim Nait 5i, Naim Stageline, Raspberry Pi-streamer, vintage RME ADI-2. Det er godt mogleg det alltid er best å oppgradera høgtalarane, men det eg hadde var altså Best Buy-konfirmantanlegg anno 1995, og oppgraderinga gjorde nye høgtalarar mogleg, iallfall. Nedside: Den herlege Dynavector 10X5 tok kvelden, og vart erstatta av Ortofon 2M Blå. Ikkje heilt det same.

    Headfi er klassikaren AKG K701, men diverre berre via RME, sidan eg manglar PSU til Headline. Dette PSU-styret er verkeleg det minst tiltalande ved Naim.

    Takk for det gamle!

    20201230_181354.jpg
     
    Sist redigert:

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    Kjære landsmenn. Det har ikkje skjedd så mykje på hifi-fronten i år, heller. Minstemor vart fødd heilt på starten av året, og disponible pengar har gått med til heilt andre ting enn overprisa elektronikk.

    Det einaste nye er faktisk desse, B&O U70. Ja, eg elskar designet på veldig mykje B&O. Desse kjøpte eg fordi dei ser så herleg 1970-scifi ut, og kunne vore på settet til Blindpassasjer (1978). Diverre er ikkje lyden heilt på høgde med moderne klokker (eller, kva veit vel eg, men K701 verkar betre).

    DSCN1435.JPG

    Nei, det har faktisk vore meir musikk i år. Det har gått i periodar: året byrja med "moderne kunstmusikk": Feldman, Nordheim, Penderecki, Stravinskij, Schoenberg, Webern uzw. Så jazz, der eg for alvor oppdaga Keith Jarrett. Mot slutten fekk eg god hjelp av @erato til å koma i gang med tidlegmusikken, der eg vart lamslått av dei "isometriske" motettane til Guillaume Dufay. Musikkavdelinga er nok det eg liker best på sentralen. Den, og "Vakkert design"-tråden.

    Dersom dette innlegget får meg utestengd, kjem eg også til å sakna mange av dei personlege trådane. Det er urettferdig å nemna namn, men eg må vedgå at eg vert glad kvar gong det kjem innlegg frå tvillingsjelane @Fosse og @crosswind (sjølv om eg er skeptisk til røyr, positiv til digital signalbehandling og høyrer mykje meir på FLAC og Spotify enn LP-ar). Det er flott at forsterkaren til @Valentino tryna, slik at han blåste liv i tråden sin att - det er utruleg kjekt å lesa om eit anlegg som har ein tydeleg lydfilosofi samtidig som det er pent og laga for betalbare pengar.

    For min eigen del tvilar eg på om det vert hifi-eventyr i 2022 heller. Det har lite for seg å oppgradera noko særleg før eg kan gjennomføra ei alvorleg ommøblering, og det kjem neppe før ei grundig oppussing. Når det skjer, kjem eg til å be om råd.

    No ønskjer eg alle på HFS eit godt nytt år!
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.444
    Antall liker
    35.260
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Utrolig stilige hodetelefoner, gratulerer med minstemor. Ser ut som du har hatt et godt år - ønsker deg og dine et godt nytt år.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Hyggelig å lese at noen setter pris på det en skribler. Og takk til deg for gode betraktninger der du bidrar. Ønsker deg en god feiring i dag og et godt nytt år. Og takk for språket!
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.467
    Antall liker
    3.591
    Sted
    Sunnmøre
    Forstår ingenting av sånne målingar, eg.

    Eg har lenge tenkt at mine Cambridge S30 var det definitivt veikaste leddet hjå meg, og at eg burde byta dei ut med noko som var audiofilt velsigna. Måtte vore smått, då. Men for å vera ærleg, budsjettet er ikkje der i år.

    Så, etter dei nyaste hendingane i tråden til @svart-hvitt , Google eg meg fram til nokre målingar stereo.de skal ha gjort (null kjeldekritikk her).

    1ceb88f9_525x525px-LL-9de8411c_vbattach248087.jpeg


    Etter dette er eg verkeleg ikkje sikker på kor mykje eg bør drøyma om fjonge høgtalarar.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn