Søk i egen Innboks

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Nei, ikke forløbig, men jeg har tenkt litt på å legge til en søkefunksjon i private meldinger.
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.908
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Det ville vært til stor hjelp i flere tilfeller 😊
 

Atlerovik

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.08.2019
Innlegg
3.450
Antall liker
10.879
Sted
Oslo
Torget vurderinger
16
+1 for dette. Har savnet det mange ganger.

Og for å slenge på en feature-request til: noen mulighet for å implementere lesebekreftelse på meldingene? Á la Messenger.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Hifisentralen 4 har sørget for at brukertallene har steget nokså betraktelig, og jeg har planlagt en oppgradering av sidene på nyåret. Jeg skal da også se nærmere på søk i meldinger og muligens varsling for leste meldinger. Sistnevnte har sine fordeler og ulemper, og det er ikke alltid en ønsker å vise at en har lest en melding, men jeg ser fordelen for avsender, og spesielt hvis det omhandler kjøp og salg.

Når jeg tenker etter så tror jeg det allerede finnes en tilleggsmodul for søk i meldinger, og hvis den fungerer greit, så er det noe jeg kan implementere nokså kjapt uten å måtte programmere noe.

Men, nå er det nyttårshelg rett rundt hjørnet, og da blir det forhåpentligvis ikke så mye jobb :)
 

Roberth

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2010
Innlegg
2.485
Antall liker
276
Torget vurderinger
19
Mens vi er inne på søk, jeg savner søk i forumtråder og.
 

Atlerovik

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.08.2019
Innlegg
3.450
Antall liker
10.879
Sted
Oslo
Torget vurderinger
16
Hifisentralen 4 har sørget for at brukertallene har steget nokså betraktelig, og jeg har planlagt en oppgradering av sidene på nyåret. Jeg skal da også se nærmere på søk i meldinger og muligens varsling for leste meldinger. Sistnevnte har sine fordeler og ulemper, og det er ikke alltid en ønsker å vise at en har lest en melding, men jeg ser fordelen for avsender, og spesielt hvis det omhandler kjøp og salg.

Når jeg tenker etter så tror jeg det allerede finnes en tilleggsmodul for søk i meldinger, og hvis den fungerer greit, så er det noe jeg kan implementere nokså kjapt uten å måtte programmere noe.

Men, nå er det nyttårshelg rett rundt hjørnet, og da blir det forhåpentligvis ikke så mye jobb :)
Det trenger ikke være en varsling for lest melding, heller et symbol ved meldingen, som i Messenger eller Meldinger på iOS. Om mulig. Og brukeren bør bli spurt om han/hun ønsker å skru på lesebekreftelser - fremdeles om mulig.

Forøvrig er jeg enig i at du skal ta deg nyttårsfri fra dette! :)
 
Topp Bunn