Så var det gjordt.

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Gratulerer med nye flotte høytalere :)
Morro å se at noen tar'n helt ut ;D

Til alle sutrekjerringene: lag dere en egen sutre og grine tråd.

/jan
 

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Innlegg
3.451
Antall liker
3
Til alle sutrekjerringene: lag dere en egen sutre og grine tråd.

/jan
Et virkelig godt forslag! Da kan vi som synes hifi er en fin hobby, styre unna sutring ;D

PK

Edit: Til Endre, sorry for at jeg poster OT i tråden din, men synes det er så dumt at den blir forsøplet av tull ;) Gled deg til sommer'n!
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.003
Antall liker
6.231
Neimen, er det ikke den anarkistiske bankier. God morgen.
Nei, det er det definitivt ikke. God morgen, likevel.

Her har jeg funnet et passende forum for dere, hvor dere kan diskutere politikk, pengebruk, mobbing, religion, økonomi, tannhelse, impotens, traktor, sjøvett eller hva dere måtte ønske.

http://debatt.sol.no/
 

ole

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.01.2004
Innlegg
768
Antall liker
112
Sted
Bærum
Gratulerer med nye flotte høytalere :)
Morro å se at noen tar'n helt ut ;D

Til alle sutrekjerringene: lag dere en egen sutre og grine tråd.

/jan

Synes fortsatt det er modig av trådstarter å starte en slik debatt, tydelig at den engasjerer.
Enig i at det er off topic ift HiFi spesielt, men så mye usaklig vrøvl som er skrevet tyder på at mange opplever dette som emosjonelt på en eller annen måte.  Skal ikke prøve å tolke dette, men hiver meg på med et synspunkt som jeg blir mer og mer sikker på ettersom tiden går.

Enhver rimelig begavet og arbeidsom person i Norge som gidder prioritere i livet sitt kan tjene nesten nøyaktig så mye penger han vil.  Vil du fokusere penger som livets mål, kan du i løpet av 5-10 år ha en inntekt på 1 mill/år og dermed kjøpe (nesten) det du måtte ha lyst på av høyttalere etc.

Noen prioriterer utdannelse innen yrker som gir mye penger, andre vil sove lenge søndag, noen vil være sammen med ungene sine +++++.  

La oss slutte med denne fokusen på penger som det er noe magisk, det er ikke annet enn at noen velger å trene på Sats, andre Elixia og noen gidder ikke i det hele tatt.
Penger er noe vi (som er friske, og  gidder prioritere) i Norge kan få omtrent det vil vil ha av.....poenget er bare at man må gi avkall på endel i jaget på disse....det kan være at du må ta en jobb du ikke trives i.....jobbe døgnet rundt....etpar skilsmisser....unger som begynner på dop...og etpar hjerteinfarkt.  Men pengene og urene og rør-ampene og bilene er det intet magisk med.

Man velger sitt liv som man vil....og jeg respekterer ulike valg....men det må være lov å utfordre litt som trådstarter gjør, dog er det som sagt muligens feil forum.

Forresten; jeg tipper 50% av medlemmene på dette forum KUNNE kjøpt høyttalere til kr 600.000.-  MEN de fleste måtte nok prioritert hardt, f.eks. ved å selge bilen, kjøpe en billigere leilighet/hus etc....men det koker ned til prioriteringer igjen :)

Ole
 

LydKarl

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.11.2004
Innlegg
981
Antall liker
115
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
1
Gratulerar så mykje, Endre! Riktig så lekre saker du har bestilt!

Hadde vore veldig artig å sett og høyrt oppsettet ditt live ein (anna) gong eg er heimom på Vestlandet. Skal oppom i dag, men rekk kun å levere frå meg gamlebilen til ny eigar før eg returnerar sydover igjen.

Måtte dei seks månadane gå fort :)

Mvh. Karl
 

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Innlegg
1.434
Antall liker
117
Gratulerer, Endre.

Fine tanker fra dere moralens og etikkens voktere, men om moral er så viktig for dere så foreslår jeg at dere bruker litt mindre tid på HFS og mer på alle de som trenger hjelp.

Lf
 

interman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.04.2002
Innlegg
481
Antall liker
1
Grattis Endre, du har vel ikke noe imot at lauget stikker innom en tur når alt er oppe og spiller som det skal? :)
 

Focalmann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.02.2005
Innlegg
359
Antall liker
1
Utrolig at det ikke går an å utelukkende glede seg på vegne av en likesinnet her på vår felles møteplass ::) :eek:

Gratulerer med syke saker fra meg ihvertfall :)

Hadde det liksom vært galt av meg å selge lekebilen og båten for å istedet kjøpe hi-fi for 400 000 hvis det er det jeg har lyst til ??? Misunnelse er skumle greier.....
 
A

Akle

Gjest
Den som blir rammet av jante er mannen som tør ytre en tanke om sosial bevissthet. Reneste heksejakten her inne. Hvorfor det er så mye mer provoserende enn: jeg ville heller investert i Avantgarde Trio, er for meg uforståelig.

Noen brenner for horn, andre for rør, tredje for likeverd. La det være hva det er.

Fra min side var dette aldri ment som et angrep mot trådstarter og hans ekstravagante pengebruk - jeg unner ham all gleden han kan få ut av det og livet generelt - men heller solidaritet med mannen som representerte en tanke på tvers av hva flertallet representerer.

(Til de som ser ut til å mene at inntekt står proposjonalt til produksjon finner jeg ikke ord, like greit da denne tråden ikke er egnet til det.)

Mvh
Atle "hold nå kjeften din" K
 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Gratulerer Endre! Flotte saker...har aldri hørt hverken disse eller lillebrødrene - men leser jo om dem stadig vekk :D Uansett, syntes litt synd på deg også..6 måneder er UEEEENDELIG lenge!

O.
 
B

Back_Door

Gjest
Hvorfor det er så mye mer provoserende enn: jeg ville heller investert i Avantgarde Trio, er for meg uforståelig.
Kanskje fordi han i det minste forholdt seg til en sammenligning som har med HI-Fi å gjøre? ;)
Er uansett enig at også slike kommentarer passer noe dårlig, når noen forteller hva de har kjøpt..
 
A

Akle

Gjest
Kanskje fordi han i det minste forholdt seg til en sammenligning som har med HI-Fi å gjøre? ;)
Er uansett enig at også slike kommentarer passer noe dårlig, når noen forteller hva de har kjøpt..
Det er langt på siden av poenget, som du overhodet ikke enser.

Mvh
Atle "å lese selektivt er sikkert en evne også Endre besitter, ta det med ro godtfolk" K
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.003
Antall liker
6.231
Det var hyggelig av Endre å ikke kjøpe Sentinel til 1.200k, som han sikkert har mest lyst på, men i stedet begrense seg til Isis som koster bare halvparen av dette, og evt. gi resten til veldedige formål. ;)
 

plinius

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.06.2003
Innlegg
609
Antall liker
75
Sted
Drammen
Torget vurderinger
54
Penger er til for å brukes.

Hvis man har det man trenger i livet støtter jeg helt og holdent at man brukes resten på det som gir livet mening.

Man lever kun en gang og da synes jeg man skal leve ut interessene sine 100% såfremt kona og ungene også får sitt!

Støtter Endre 100%. Dette er moro!!
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Så mye fuzz da :) En Ht med listepris på 600k er jo vannvittig, men å prute ett par hundre tusen er jo ikke sikkert en umulighet, likevel en svimlende pris :p
Lurer på hva som koster her, mye ligger vel i den fine finishen og kassa.. Gratulerer !

Glad for min økonomi at jeg kan være så fornøyd med min billige smak.
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.428
Antall liker
25.882
Torget vurderinger
24
at folk ler av noen som bruker 1million på anlegg er helt på sinn plass!
en stereo til 50k spiller veldig bra!
en bil til 50k er ikke bra! de billigeste koster 200k.
det sier segselv at en bil med titalls tusen deler koster langt mer.
denne høyttaleren til 600.000kr burde kunne sammenlignes med en ferrari enzo MINST. isåfall det absolutt ypperste som finnes av biler når man regner på summen hvor objektive gode anlegg starter..

har ingenting imot at trådinnhaver bruker så mye, låter sikkert helrått. men sammenligningen med båt og bil må stoppe, den er latterlig!

...og like mye på kabler som felger ER galskap og svindel. men når de prisetter slik så...
Skal ikke den enkelte kunne bruke pengene sine på det de mener gir mest lykke og verdi for seg og sine? Hvorfor skal man oppfordre til latterliggjøring?

Hva som er bra og ikke er jo også et spørsmål om forventning og smak. Noen finner kanskje tilfredsstillelse i et anlegg til 50k, mens andre ikke gjør det. Jeg for min del har brukt langt større summer på stereo enn på bil, fordi kvaliteten på stereoen henger sammen med gleden den gir meg, og fordi jeg bruker stereoen mye. Bilen, den skal bringe meg dit jeg vil, gjør den det når jeg vil, ja så er jeg fornøyd. Dessuten brukes den kanskje én gang i uken, stereoen bortimot daglig.

Ellers synes jeg debatten om forsvarlighet av å bruke så mye penger på hifi er feil. Prinsippet er det samme om man bruker 60000 eller 600000 på en høyttaler. Det er uansett svimlende beløp for majoriteten av verdens befolkning og langt mer enn det det "må" koste å få lyd. Det moralske dillemma gjelder trolig de fleste av oss, om vi sysler meg hifi eller ikke. Men det hører ikke hjemme i denne tråden.

Igjen Endre, gratulerer med nydelige høyttalere.
 

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
3.230
Antall liker
277
"Forresten; jeg tipper 50% av medlemmene på dette forum KUNNE kjøpt høyttalere til kr 600.000.- MEN de fleste måtte nok prioritert hardt, f.eks. ved å selge bilen, kjøpe en billigere leilighet/hus etc....men det koker ned til prioriteringer igjen

Ole "

Helt enig. Tror også at det er en god porson forelskelse med i høyttalerne til trådstarter. Jo mere forelsket man er, jo mere........ tror jeg lar det ligge jeg.. ;)
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.575
Antall liker
27.681
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Jeg lurer på når denne streben etter moralsk overhøyde skal ta slutt!
Jeg kjenner ikke Endre Askeland, vet ikke om han er ungkar og spellemann, vet ikke hva slags jobb han har, eller prioriteringene hans ellers i livet.
Likevel synes jeg det er deprimerende, og ikke minst demotiverende, å se samme reaksjonene her som i andre tråder når noen kjøper seg noe virkelig dyrt.
"Sultende barn i Afrika", "umoralsk ekstravaganse" og "mitt El Cheapo - anlegg kostet nesten ingenting og låter minst like bra" - innleggene går igjen fra tråd til tråd, vanligvis fra samme persongruppe.
Hvorfor det skal være mer moralsk høyverdig å starte tråder som omhandler f. eks billig men god RIAA, beste høyttalerkjøp eller hvor god platespiller jeg fant på loppis, overgår min forstand.
Denne gjengen med gledesdrepere og kalde omslag burde forsøke å se over kanten på sin bittelille horisont en gang og erkjenne følgende:
Hele hobbyen vår er en enste stor luksus for de fleste av jordens beboere. Selv et anlegg til 30-50 kkr. er både umoralsk ekstravaganse, og kunne fore snesvis av sultende barn i Afrika i årevis. Jeg anbefaler dem derfor sterkt en "Reality Check".
Holdningen deres stinker.
                         mvh tkr
 
K

knutinh

Gjest
Så lenge vi faktisk har forskjellig lønn her i landet så må man bare godta at noen har råd til å kjøpe større ting enn oss andre. Noen velger kanskje å spare i noen år eller ofre hus og bil.

Jeg forstår ikke hva opinionen mener at de som av forskjellige grunner har penger skal bruke dem til, hvis alle konsumobjekter som overgår gjennomsnitts-nordmannen er suspekt.

Kule høyttalere, jeg håper at de gir deg gode opplevelser.

-k
 

Fush

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.01.2006
Innlegg
1.868
Antall liker
1
Spørsmålet er bare hvor grensa bør gå. Det er klart det er greit med et visst minimum av hjemmeunderholdning. Men det det er snakk om her er jo ekstreme summer. Er det nødvendig å bruke så mye på luksus? Det gjelder selvsagt ikke bare HiFi, men alle typer luksusprodukter.

Det er klart at pengene forsvinner jo ikke, det skifter bare eier. Men de kommer aldri de som virkelig trenger dem til gode. Har man behov for et anlegg til 2 mill, en bil til 8 mill, hytte til 16 mill og flyreiser til andre kontinenter flere ganger i måneden? Eller kan man klare seg med utstyr til mer moderate og normale verdier, og kanalisere en større del av ens overflod til de som ikke engang har råd til salt på maten, langt mindre ordentlig mat...

Jeg prøver ikke å gjøre dette til en personlig debatt, eller å påstå at jeg er noe godt eksempel selv. Jeg bare synes problemstillingen er interessant. At dette ikke er relevant i forhold til trådens topic er jeg slett ikke med på. Økonomi vil alltid være en viktig del av "HiFi generelt" slik vi snakker om her. Hvis ikke så ville hverken produsenter eller forbrukere behøvd å gjøre noen kompromisser med tanke på musikkreproduksjon.
 

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
3.677
Antall liker
6
Jeg må bare få gratulere, jeg også. Synes det er flott at noen våger å prioritere slik.

Jeg synes det virker som det er en viss Jantelov-faktor her inne:
* Har du noe som er billigere enn mitt, så er det greit, men du bør jo selvsagt oppgradere på sikt.
* Har du det samme som meg, så er det meget bra. Shake hands, high five etc. Du er i mål nå.
* Har du noe som er dyrere enn mitt, så er det ufornuftig pengebruk. Ingen produkter er verdt så mye og du finner billigere produkter som er omtrent like bra.

Det er ikke bare i denne tråden det skjer, jeg synes den samme tendensen er tydelig i denne tråden:
http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb/YaBB.cgi/YaBB.cgi?board=hifi1;action=display;num=1168092533
 
A

Akle

Gjest
Det er dere indignerte pkmarkedsliberalere som lager støy over en liten kommentar som hverken var irrelevant eller støtende. Et hvert utspill mot ekstrem kjøpe"frihet" må elimineres for at dere skal føle dere vel? Han har sev lagt ut om kjøpet og venter følgelig respons. Så lenge en ikke ytrer noe støtende... Men det gjelder tydeligvis bare når man sier hva majoriteten vil høre.

Mvh
Atle "jævla" K
 

Fush

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.01.2006
Innlegg
1.868
Antall liker
1
Jeg synes det virker som det er en viss Jantelov-faktor her inne:
* Har du noe som er billigere enn mitt, så er det greit, men du bør jo selvsagt oppgradere på sikt.
* Har du det samme som meg, så er det meget bra. Shake hands, high five etc. Du er i mål nå.
* Har du noe som er dyrere enn mitt, så er det ufornuftig pengebruk.  Ingen produkter er verdt så mye og du finner billigere produkter som er omtrent like bra.
Pussig. Jeg opplever også å bli møtt av Janteloven her inne:

1. Du skal ikke tro du er noe.
2. Du skal ikke tro du er like meget som oss.
3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss.
4. Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss.
5. Du skal ikke tro du vet mer enn oss.
6. Du skal ikke tro du er mer enn oss.
7. Du skal ikke tro du duger til noe.
8. Du skal ikke le av oss.
9. Du skal ikke tro noen bryr seg om deg.
10. Du skal ikke tro du kan lære oss noe.

Jeg synes en god del av reaksjonene jeg har fått på det første innlegget mitt passer godt med flere av paragrafene her.
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.428
Antall liker
25.882
Torget vurderinger
24
Økonomi vil alltid være en viktig del av "HiFi generelt" slik vi snakker om her. Hvis ikke så ville hverken produsenter eller forbrukere behøvd å gjøre noen kompromisser med tanke på musikkreproduksjon.
Økonomi er relevant under hifi-generelt i form av prioritering mellom deler av anlegget. Diskusjon knyttet til sultende barn vs. høyttalere er relevant under off-topic.
 

Fush

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.01.2006
Innlegg
1.868
Antall liker
1
Økonomi er relevant under hifi-generelt i form av prioritering mellom deler av anlegget. Diskusjon knyttet til sultende barn vs. høyttalere er relevant under off-topic.
Det er din oppfatning som du gjerne må ha. Men ikke forvent at andre automatisk må være enige.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.003
Antall liker
6.231
Nå begynner dette virkelig å bli komisk.
 
U

utgatt60135

Gjest
Spørsmålet er bare hvor grensa bør gå. Det er klart det er greit med et visst minimum av hjemmeunderholdning. Men det det er snakk om her er jo ekstreme summer. Er det nødvendig å bruke så mye på luksus? Det gjelder selvsagt ikke bare HiFi, men alle typer luksusprodukter.

Det er klart at pengene forsvinner jo ikke, det skifter bare eier. Men de kommer aldri de som virkelig trenger dem til gode. Har man behov for et anlegg til 2 mill, en bil til 8 mill, hytte til 16 mill og flyreiser til andre kontinenter flere ganger i måneden? Eller kan man klare seg med utstyr til mer moderate og normale verdier, og kanalisere en større del av ens overflod til de som ikke engang har råd til salt på maten, langt mindre ordentlig mat...

Jeg prøver ikke å gjøre dette til en personlig debatt, eller å påstå at jeg er noe godt eksempel selv. Jeg bare synes problemstillingen er interessant. At dette ikke er relevant i forhold til trådens topic er jeg slett ikke med på. Økonomi vil alltid være en viktig del av "HiFi generelt" slik vi snakker om her. Hvis ikke så ville hverken produsenter eller forbrukere behøvd å gjøre noen kompromisser med tanke på musikkreproduksjon.
Jeg er helt enig i dine tanker Fush, hadde alle tenkt slik hadde verden vært et bedre sted for mange flere.

MEN, jeg ville ha startet en ny tråd om dette interesante temaet. Synes ikke det passer seg i Endre´s tråd selv om det ikke er helt OT. Jeg kunne ha startet den men synes det er litt for seint nå.
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.428
Antall liker
25.882
Torget vurderinger
24
Det er din oppfatning som du gjerne må ha. Men ikke forvent at andre automatisk må være enige.
Jeg har aldri uttalt at temaet er uinteressant, for det synes jeg ikke det er, men at dette strengt tatt er egnet som hifi-generelt, mener du virkelig det?

Men her stopper diskusjonen for mitt vedkommende, jeg finner dette off-topic.
 

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Innlegg
3.451
Antall liker
3
Spørsmålet er bare hvor grensa bør gå. Det er klart det er greit med et visst minimum av hjemmeunderholdning. Men det det er snakk om her er jo ekstreme summer.
Så la han bruke sine egne penger på ekstreme summer uten at du skal komme med sure oppstøt.
Jeg har en bil til 15.000, den kommer jeg meg helt fint fra a-b med (og det er vel meninga?), klager ikke på folk som bruker atskillig mer som f.eks 100.000 eller 1.000.000, det er dems penger og jeg gir blanke F*** i hva dom bruker dom tel, men jeg blir glad på deres vegne, prøv det du også.. Men det er vel vanskelig for deg kansje?
Beklager min irretasjon her, men vær nå glad på anfres vegne, ikke ødlegg tråden. Evt ikke skriv noe i den, så folk for diskutere det forumet går ut på; HIFI (vis du ikke viste det?), derav navnet; hifisentralen. skjønner?

En for første gang irretert på hfs:

PK
 
A

Akle

Gjest
Fush, det morer meg å se at du har funnet frem janteloven som det tidligere er referert til. Men å forvente at majoriteten her skal lese eller overhodet forstå den - de forstår bare det de vil forstå - er nok fånyttes.

Tkr sitt utspill er kostelig i den sammenheng.
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Nå begynner dette virkelig å bli komisk.
Pendelen har gått over den streken nå, neste strek som nærmer seg raskt er "sinnsykt/idiotisk". :eek:
 

Fush

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.01.2006
Innlegg
1.868
Antall liker
1
Jeg har aldri uttalt at temaet er uinteressant, for det synes jeg ikke det er, men at dette strengt tatt er egnet som hifi-generelt, mener du virkelig det?
At høyttalerpris er et tema som hører inn under HiFi Generelt? I høyeste grad. Kan være enig i at det kanskje hadde vært på sin plass med en egen tråd om dette. Men jeg har ikke drevet en debatt her på egenhånd. Jeg kom kun med min kommentar til åpningsinnlegget. Og som jeg hadde ventet, falt den ikke i spesielt god jord her, ref. Janteloven etc.
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.575
Antall liker
27.681
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Det morer meg å se at du har funnet frem janteloven som det tidligere er referert til. Men å forvente at majoriteten her skal lese eller overhodet forstå den - de forstår bare det de vil forstå - er nok fånyttes.

Tkr sitt utspill er kostelig i den sammenheng.
Prøv å finlese innlegget mitt en gang, Akle!

Du er i høyeste grad en egnet adressat. Det byr meg virkelig imot å se dine forsøk på tilrane deg definisjonsretten over hva som er riktig og galt, og jeg bestrider din rett til å definere det, særlig der du sitter i ditt koselige glasshus og kaster stein.
mvh
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.428
Antall liker
25.882
Torget vurderinger
24
Jeg har aldri påstått at pris på høyttaler ikke hører inn under hifi generelt. Les innleggene mine før du sier deg uenig.
 

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
3.677
Antall liker
6
Fush: Du ser ikke at ditt innlegg også kan ses på som praktisering av Janteloven?
Situasjonen er at noen har valgt å ta et steg for å forbedre anlegget sitt som er større enn de fleste har mulighet til, og så møtes han med negativitet?  Jeg synes det er minst like mye jantelov som at du møter motargumenter mot dine synspunkter.
Janteloven gjelder i begge tilfeller her, det er en lov som forsøker å hindre enkeltmennesker i å skille seg positivt ut fra mengden.  Sånn sett er du både håndhever og lovbryter i forhold til denne loven, Fush.  

Her er forresten en lenke til en utgave av de mange anti-jantelovene som finnes der ute:
http://www.aune-johnsen.no/index_anti1.htm
 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
Jeg kommer på mange andre plasser, som er mer egnet til å redde verden. Enn hifigenerelt, så disse kvasi idealistene burde vel kanskje heller bruke energien sin enplass det monner. Istedenfor å hyle i glasshuset !

just my 2c
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.003
Antall liker
6.231
Pendelen har gått over den streken nå, neste strek som nærmer seg raskt er "sinnsykt/idiotisk".  :eek:
Jeg vet ikke. Jeg tror Fush bare er ute etter å provosere for å skape litt liv og røre her, og lite annet. Han har jo gjort lite annet siden han logget seg på første gang. Jeg tipper han morer seg stort over å se reaksjonene. Straks det begynner å roe seg litt kommer han med ny bensin til bålet. Det er liten vits i å diskutere, han er både usaklig og utholdende, og viker aldri en mm.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.003
Antall liker
6.231
og at han påberoper seg janteloven synes jeg faktsik var ganske morsomt. ;D
 
Topp Bunn