Politikk, religion og samfunn Russland - En tikkende bombe eller bare fjas?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    russiske nazi tar ut en liten gruppe ukrainske nazi i azov. collateral damage på oppimot 50.000 mennesker blir av verdens larsoner ansett som akseptabelt. det sies intet om hvordan de skal ta ut de russiske nazi.
    Kanskje du skal slutte å bagatellisere nazister, dr dong.

    Jeg kjøper ikke historien din om at russland er alle fascister. De har en gruppe med leiesoldater som er fascister. Du ser fascist ved hvert hjørne. Fascist, fascist og fascist roper du ut.

    Å ta avstand fra ekte fascister klarer du faen meg ikke. Du synes faktisk det å bevæpne fascister er en strålende ide.

    Nå burde du holde godt kjeft om collateral damage, der du forfekter at Ukraina og deres mest effektive soldater (nazistene) må få alle våpen de ber om der de skal drive Russland ut av øst-ukraina og Krim. Du ber om 10.000-vis av døde ukrainere og et ødelagt ukraina.
     
    Sist redigert:

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.117
    Antall liker
    7.744
    Sted
    Oslo
    Kanskje du skal slutte å bagatellisere nazister, dr dong.

    Jeg kjøper ikke historien din om at russland er alle fascister. De har en gruppe med leiesoldater som er fascister. Du ser fascist ved hvert hjørne. Fascist, fascist og fascist roper du ut.

    Å ta avstand fra ekte fascister klarer du faen meg ikke.

    Nå burde du holde godt kjeft om collateral damage, der du forfekter at Ukraina må få alle våpen de ber om der de skal drive Russland ut av øst-ukraina og Krim. Du ber om 10.000-vis av døde ukrainere og et ødelagt ukraina.
    Men L du kjøper storryen om at nazisme er utbredt i Ukraina?
    Du må ha en ganske selektiv handleliste!
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.507
    Antall liker
    9.253
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Gå og les om Azov, Terje, og du kan lære noe, at det er et white-supremacists-reir.

    Les fra Time-artikkelen. Du kan umulig påstå at Time fra 2021 er russisk propaganda, kan du?


    Her er et nytt utdrag fra Time-artikkelen.
    Du bedriver en kvalmende cherrypicking som passer med din kontinuerlige posting av propaganda til støtte for russisk invasjon av et naboland med tilhørende angrep på sivilbefolkningen. Jeg synes det er trist at forumet forsøples av innlegg som støtter det russiske regimet og dets behandling av opposisjonen internt i Russland og barbariet de utfører mot sine naboland.
     
    Sist redigert:

    leifen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.05.2006
    Innlegg
    2.343
    Antall liker
    1.844
    Kanskje du skal slutte å bagatellisere nazister, dr dong.

    Jeg kjøper ikke historien din om at russland er alle fascister. De har en gruppe med leiesoldater som er fascister. Du ser fascist ved hvert hjørne. Fascist, fascist og fascist roper du ut.

    Å ta avstand fra ekte fascister klarer du faen meg ikke. Du synes faktisk det å bevæpne fascister er en strålende ide.

    Nå burde du holde godt kjeft om collateral damage, der du forfekter at Ukraina og deres mest effektive soldater (nazistene) må få alle våpen de ber om der de skal drive Russland ut av øst-ukraina og Krim. Du ber om 10.000-vis av døde ukrainere og et ødelagt ukraina. Men jeg skjønner, de skal dø for frihet til å velge militærallianse.
    En ber nok heller om titusenvis av døde russere. Du kan jo melde deg og hjelpe dem å telle.
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    Du bedriver en kvalmende cherrypicking som passer med din kontinuerlige posting av propaganda til støtte for russisk invasjon av et naboland med tilhørende angrep på sivilbefolkningen. Jeg synes det er trist at forumet forsøples av innlegg som støtter det russiske regimet og dets behandling av opposisjon internt i Russland og barbariet de utfører mot sine naboland.
    Hvordan kan du påstå at Time Magazine er russisk propaganda?
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.990
    Antall liker
    20.054
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Om noen stadig skulle være i tvivl, (untatt Larzon og hans tro musketerer) om at russerne bare er noen tyvaktige svin,
    og har vært det helt fra begynnelse. Noen gange tar det tid, men alt kommer for en dag til sidst.....

    https://wapo.st/3teBRKx
     
    Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: JMM

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.507
    Antall liker
    9.253
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Hvordan kan du påstå at Time Magazine er russisk propaganda?
    Forstår du ikke hva jeg mente med cherrypicking ? Russiske nazister/fascister/bøller er der på Putins ordre. Å sammenligne det med Azovgruppen som forsvarer Ukraina mot invasjonen som startet i 2014 er helt bak mål. Statsministeren i Ukraina er til og med jøde. Påstanden om denazifisering av Ukraina er meningsløs. Og du støtter dette. :mad: Men å fylle denne tråden med polemikk med deg og dine blir helt feil. Forumet ødelegges.
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    11.015
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    Nettopp. Russland er så mislikt her og propagandaen så tykk at du ikke er i stand til å komme på en eneste god ting sovjet og russland har bidratt med på 75 år.

    Synes du det er rart at folk misliker fascister som invaderer og truer naboland? Det er jo ikke noe man akkurat blir populær av. At Russland invaderer naboland og dreper befolkningen er ikke propaganda. Det er faktum. Men vi har skjønt at du liker fascister, men du bør snart innse at majoriteten av befolkningen på planeten ikke gjør det.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.507
    Antall liker
    9.253
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Fremdeles overrasket over at han ikke har blitt tuppa ut ennå.
    Ikke engang nekta å poste i offtopic.....

    Lurer på hva som må til for å bli kasta ut.
    Det har jeg vurdert å teste ut når det gjelder disse xxxxx som bare poster xxxx.
     
    • Liker
    Reaksjoner: JMM

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    Forstår du ikke hva jeg mente med cherrypicking ? Russiske nazister/fascister/bøller er der på Putins ordre. Å sammenligne det med Azovgruppen som forsvarer Ukraina mot invasjonen som startet i 2014 er helt bak mål. Statsministeren i Ukraina er til og med jøde. Påstanden om denazifisering av Ukraina er meningsløs. Og du støtter dette. :mad: Men å fylle denne tråden med polemikk med deg og dine blir helt feil. Forumet ødelegges.
    Bevisene for nazistene i Ukraina stirrer deg rett i øynene og det fra vestlige kilder, men du nekter å godta dem. Du nekter til og med å se på dem, fordi er fast bestemt på at bad guysen Russland er nazistene. Ja, Russland er en bad guy her. Og bad guysen må ha en good guy å sloss mot, altså Ukraina. Og en good guy kan da umulig være nazist. Eller hva enn du resonnerer.

    Hva Putin mener med denazifisering er opp til han å fortelle. Jeg aner ikke. At det er utbredt med nazisme i den ukrainske hæren er hevet utover enhver tvil. Se bare på de vestlige kildene. USA nektet til og med å selge de våpen fordi de var white-supremacists og nazier. Men Trump ombestemte sg og fant ut at det var greit å bevæpne nassene allikevel.

    At jeg støtter krigen er noe du har diktet opp i hodet ditt.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.507
    Antall liker
    9.253
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Bevisene for nazistene i Ukraina stirrer deg rett i øynene og det fra vestlige kilder, men du nekter å godta dem. Du nekter til og med å se på dem, fordi er fast bestemt på at bad guysen Russland er nazistene. Ja, Russland er en bad guy her. Og bad guysen må ha en good guy å sloss mot, altså Ukraina. Og en good guy kan da umulig være nazist. Eller hva enn du resonnerer.

    Hva Putin mener med denazifisering er opp til han å fortelle. Jeg aner ikke. At det er utbredt med nazisme i den ukrainske hæren er hevet utover enhver tvil. Se bare på de vestlige kildene. USA nektet til og med å selge de våpen fordi de var white-supremacists og nazier. Men Trump ombestemte sg og fant ut at det var greit å bevæpne nassene allikevel.

    At jeg støtter krigen er noe du har diktet opp i hodet ditt.
    Jeg fikk tak i en slik en nå nylig:
    IMG_2975-scaled.jpg
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.507
    Antall liker
    9.253
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Og hvem er det som holder det hele gående, side opp og side ned...
    Ja, det er bare å beklage. Problemet som jeg ser det er at:
    1. Står propagandapostene uimotsagt så gis det et inntrykk av at Hifisentralen.no er noe det ikke er.
    (Og nei, jeg tror ikke de går lei selv om de ignoreres)
    2. Propagandapostene er fulle av faktafeil og de kan påvirke noen av de som leser de til å begynne å tvile på alt og alle (Dette er målet)
    Men jeg skal prøve, Larson og Khanate blir fra og med nå ignorert. Og så får vi se hva som skjer i løpet av sommeren.
     

    BurntIsland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Innlegg
    8.336
    Antall liker
    10.923
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    2
    Kanskje du skal slutte å bagatellisere nazister, dr dong.

    Jeg kjøper ikke historien din om at russland er alle fascister. De har en gruppe med leiesoldater som er fascister. Du ser fascist ved hvert hjørne. Fascist, fascist og fascist roper du ut.

    Å ta avstand fra ekte fascister klarer du faen meg ikke. Du synes faktisk det å bevæpne fascister er en strålende ide.

    Nå burde du holde godt kjeft om collateral damage, der du forfekter at Ukraina og deres mest effektive soldater (nazistene) må få alle våpen de ber om der de skal drive Russland ut av øst-ukraina og Krim. Du ber om 10.000-vis av døde ukrainere og et ødelagt ukraina.
    Jeg finner det nokså interessant at en del vestlige neonazier dro til Ukraina for å kjempe sammen med de ukrainske hvit overlegenhet folka som du kaller dem. Men det var ikke nazi nok for dem, de sloss jo side om sider med jøder bl.a. så de byttet side for å kunne skyte på ukrainere istedet.
    Jeg la ut en svensk podcast fra Sveriges Radio om temaet noen hundre sider tilbake. (gidder ikke lete den opp nå).
    Det som ellers slo meg med den Time artikkelen er hvor mye som er endret siden 2018. Det Ukraina du ser er et fragment av historien som blåses opp stort, og skal holdes i live for enhver pris. Samtidig som ultranasjonalismen blomstrer hos fienden i øst uten at det er på din agenda overhodet.
    Jeg lar meg fascinere av dette engasjementet, men finner det ikke til å begripe.
     

    leifen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.05.2006
    Innlegg
    2.343
    Antall liker
    1.844
    Jeg finner det nokså interessant at en del vestlige neonazier dro til Ukraina for å kjempe sammen med de ukrainske hvit overlegenhet folka som du kaller dem. Men det var ikke nazi nok for dem, de sloss jo side om sider med jøder bl.a. så de byttet side for å kunne skyte på ukrainere istedet.
    Jeg la ut en svensk podcast fra Sveriges Radio om temaet noen hundre sider tilbake. (gidder ikke lete den opp nå).
    Det som ellers slo meg med den Time artikkelen er hvor mye som er endret siden 2018. Det Ukraina du ser er et fragment av historien som blåses opp stort, og skal holdes i live for enhver pris. Samtidig som ultranasjonalismen blomstrer hos fienden i øst uten at det er på din agenda overhodet.
    Jeg lar meg fascinere av dette engasjementet, men finner det ikke til å begripe.
    Et godt skrevet innlegg. På kortform kalles slike nyttige idioter. Med trykk på idioter.
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    Jeg finner det nokså interessant at en del vestlige neonazier dro til Ukraina for å kjempe sammen med de ukrainske hvit overlegenhet folka som du kaller dem. Men det var ikke nazi nok for dem, de sloss jo side om sider med jøder bl.a. så de byttet side for å kunne skyte på ukrainere istedet.
    Jeg la ut en svensk podcast fra Sveriges Radio om temaet noen hundre sider tilbake. (gidder ikke lete den opp nå).
    Det som ellers slo meg med den Time artikkelen er hvor mye som er endret siden 2018. Det Ukraina du ser er et fragment av historien som blåses opp stort, og skal holdes i live for enhver pris. Samtidig som ultranasjonalismen blomstrer hos fienden i øst uten at det er på din agenda overhodet.
    Jeg lar meg fascinere av dette engasjementet, men finner det ikke til å begripe.
    Ja nettopp. De utenlandske nazistene forlot ukraina, fordi de lokale white-supremacist-folkene der var ikke ille nok... Kanskje, kanskje ikke. meget mulig.

    Men. Som om dette fjerner de ukrainske white-supremacist-folkene i den ukrainske hæren.
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    11.015
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    Helt bisarr at folk som unnskylder fascisme, folkemord, invasjon og utslettelse av nasjoner og kultur er kritisk til nazisme. Dette viser bare at de ikke er et hint av logisk og konsekvent tankegang bak, men utelukkende propaganda til støtte for fascistisk imperiallisme.
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Gå og les om Azov, Terje, og du kan lære noe, at det er et white-supremacists-reir.

    Les fra Time-artikkelen. Du kan umulig påstå at Time fra 2021 er russisk propaganda, kan du?


    Her er et nytt utdrag fra Time-artikkelen.
    Hvis det er noen som trenger å LÆRE her så er det deg.
     
    Sist redigert av en moderator:

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.066
    Antall liker
    3.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Helt bisarr at folk som unnskylder fascisme, folkemord, invasjon og utslettelse av nasjoner og kultur er kritisk til nazisme. Dette viser bare at de ikke er et hint av logisk og konsekvent tankegang bak, men utelukkende propaganda til støtte for fascistisk imperiallisme.
    Husk at det bare beriker debatten her inne.
    Dersom alle er imot folkemord og utslettelse av nasjoner, så blir det jo et skrekkelig ekkokammer her. og det kan vi jo ikke risikere.
    Nei, la oss ha noen lærerike innlegg som kan friske opp debatten og lære oss litt. For husk, sannheten er alltid et sted i mellom de to ytterpunktene.

    Hvis f.eks den ene parten mener at folkemord ikke er greit, og den andre parten mener det er er en nødvendighet, så er sannsynligvis sannheten at LITT folkemord er en nødvendighet. Så i denne sammenhengen, at man bare utsletter en million, og ikke to millioner som det er planlagt.

    Ikke vær så trangsynt. Alt blir bedre om man bare møter litt motstand.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Helt bisarr at folk som unnskylder fascisme, folkemord, invasjon og utslettelse av nasjoner og kultur er kritisk til nazisme. Dette viser bare at de ikke er et hint av logisk og konsekvent tankegang bak, men utelukkende propaganda til støtte for fascistisk imperiallisme.
    det er vel det som kalles å være fascist by proxy (stedfortrederfascist). det er så godt som det kan bli.
     

    BurntIsland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Innlegg
    8.336
    Antall liker
    10.923
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    2
    Det hevdes at Ukraina er nazifisert, av aggressoren fx, men jeg har en opplevelse av det motsatte: at ultranasjonalistene sakte er blitt ukrainifisert de senere åra.
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    Helt bisarr at folk som unnskylder fascisme, folkemord, invasjon og utslettelse av nasjoner og kultur er kritisk til nazisme. Dette viser bare at de ikke er et hint av logisk og konsekvent tankegang bak, men utelukkende propaganda til støtte for fascistisk imperiallisme.
    Jeg har til gode å se en eneste person på dette forumet unnskylde noe av det du påstår. Jeg gjør det definitivt ikke.

    Du får prøve å lese hva som blir skrevet, og ikke bare tolke alt i følelseståka di der du dikter opp meninger som du så tillegger folk. Eller der du gjør som du har innrømmet at du tidvis gjør, å aktivt feiltolke folk for å fyre opp stemningen på forumet, fordi du finner det gøy og underholdende.
     

    leifen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.05.2006
    Innlegg
    2.343
    Antall liker
    1.844
    Jeg har til gode å se en eneste person på dette forumet unnskylde noe av det du påstår. Jeg gjør det definitivt ikke.

    Du får prøve å lese hva som blir skrevet, og ikke bare tolke alt i følelseståka di der du dikter opp meninger som du så tillegger folk. Eller der du gjør som du har innrømmet at du tidvis gjør, å aktivt feiltolke folk for å fyre opp stemningen på forumet, fordi du finner det gøy og underholdende.
    Et enkelt spørsmål til deg: Er det greit å invadere nabolandet, om en bare finner et godt nok påskudd?
     

    Balle Clorin

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Innlegg
    10.221
    Antall liker
    9.459
    Torget vurderinger
    2
    Nettopp. Russland er så mislikt her og propagandaen så tykk at du ikke er i stand til å komme på en eneste god ting sovjet og russland har bidratt med på 75 år.
    Du klarer tydeligvis ikke å komme opp men en eneste selv. Jeg venter fortsatt men du kan få en av meg. Innen medisin er russerne gode på makrofagbehandling som alternativ til antibiotika , årsaken er at de selv tidligere hadde så dårlig tilgang på antibiotika

    edit: oops der var Larzon borte gitt, har ignorert ham lenge , men har åpnet opp siste sider og studert vrangforestillingene og faktaresistensen og whataboutidmen med interesse. Har noen noen antivaksere som også er Steiganister i familien , veldig like Larzon i sine meninger og forestillinger om verden og sammenhenger. Det er komplett uimottagelige for vanlige virkelighetsoppfatninger og meninger og alt synes å koker ned til et enorm hat mot USA , vesten og alle « borgerlige», men selv bor de på en vingård i sydfrankrike og pendler mellom fjell og sjø for å drive fjellklatring og kiting ved Middelhavets strender. Gamle AKP ML folk selvsagt.
     
    Sist redigert:

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.629
    Antall liker
    15.710
    Torget vurderinger
    2
    Ja, det er bare å beklage. Problemet som jeg ser det er at:
    1. Står propagandapostene uimotsagt så gis det et inntrykk av at Hifisentralen.no er noe det ikke er.
    (Og nei, jeg tror ikke de går lei selv om de ignoreres)
    2. Propagandapostene er fulle av faktafeil og de kan påvirke noen av de som leser de til å begynne å tvile på alt og alle (Dette er målet)
    Men jeg skal prøve, Larson og Khanate blir fra og med nå ignorert. Og så får vi se hva som skjer i løpet av sommeren.
    Hva med å ikke se propagandapostene og slutte å forsøple tråden med svar til en som bare hadde som mål å ødelegge den? Det er også mulig.

    Jeg ser ikke hva Larson poster, men jeg ser i bøtter og spann at folk biter på og føler behov for å svare for 100'de gang på de samme utsagnene.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.480
    Antall liker
    8.003
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Mest enig med Fela her, selv om jeg ser poengene til Terje-A også. Eller, jeg hadde sett dem om ting hadde blitt svart på en gang eller tre, men istedet blir det samme idiotiske mølet og de samme løgnene besvart 30, 40, 50 ganger selv om ikke en jævla ting er ny og alle vet at fakta og rasjonell tenkning ikke har noen effekt - fordi idiotene ikke er ute etter diskusjon, men bare etter å føkke opp tråden.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.602
    Antall liker
    10.133
    Hva med å ikke se propagandapostene og slutte å forsøple tråden med svar til en som bare hadde som mål å ødelegge den? Det er også mulig.

    Jeg ser ikke hva Larson poster, men jeg ser i bøtter og spann at folk biter på og føler behov for å svare for 100'de gang på de samme utsagnene.
    Med den mengden mennesker Hardingfele har valgt å sette på ignore, får han jo knapt med seg gangen i debatten, dette medfører av og til unødvendige innlegg med linker som allerede har vært oppe i debatten, det blir litt unødvendig. Dessuten er det min oppfatning at argumenterende konfrontasjon er å foretrekke fremfor strutsetaktikk.

    Jeg har forståelse for JMM's irritasjon over agiterende og gjentagende ukritisk formidling av propaganda, men jeg tror at for andre som leser debatten, er det fordelaktig at det blir motsagt, hver eneste gang. Et oppegående diskusjonsforum bør unngå å la åpenbart søppel stå ubesvart, med argumentet om at "den som tier samtykker" som bakgrunn. Får sånt stå uimotsagt, kan det medføre at et forum gir radikaliserte en frihavn, og tiltrekke seg likesinnede. HiFi-sentralens Off Topic er et fantastisk kunnskapsrikt og for det meste saklig forum, som er en berikelse for oss som deltar. Derfor faller jeg ned på at bevarelse av ekstremisme / radikale holdninger er å foretrekke, fremfor ignorering av alt man ikke liker.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.480
    Antall liker
    8.003
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Jeg har forståelse for JMM's irritasjon over agiterende og gjentagende ukritisk formidling av propaganda, men jeg tror at for andre som leser debatten, er det fordelaktig at det blir motsagt, hver eneste gang.

    Fair 'nuff, men det hadde i alle fall vært jævlig kjekt om folk sluttet å sitere dem og dermed drastisk redusert arealet som må scrolles forbi. Det koster å kjøpe en ny, god mus og fysio for musefinger er heller ikke billig., så litt hensyn for andres økonomi og helse hadde vært fint.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.480
    Antall liker
    8.003
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Jeg har en smule vanskelig for å se at russerne har "gained and achieved momentum" med tanke på hvor små bevegelsene er langs frontlinjen. Med denslags språk burde en forvente større endringer enn det vi har sett de siste ukene.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.602
    Antall liker
    10.133
    Realiteten er at Russland i stor grad kontrollerer 20% av Ukraina, og akkurat det er ikke et hyggelig scenario.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.992
    Antall liker
    6.216
    Gå og les om Azov, Terje, og du kan lære noe, at det er et white-supremacists-reir.

    Les fra Time-artikkelen. Du kan umulig påstå at Time fra 2021 er russisk propaganda, kan du?


    Her er et nytt utdrag fra Time-artikkelen.
    Har du lest om Wagner-gruppen?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn