Musikk og Hi-Fi Rognliens hifi-blogg

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
5.177
Torget vurderinger
1
Jeg har startet egen blogg! :)

I en verden der hifi og gode musikkopplevelser blir en opplevelse i stadig mindre kretser, ønsker jeg å bidra med det jeg kan for å spre gleden til så mange som mulig.

Jeg kommer fortsatt til å bidra også på audiofidelity.no ved behov, men ønsker altså også en mer uavhengig posisjon, der jeg kan benytte min erfaring, og la mine egne synspunkter slippe uhindret til.

Velkommen til https://rognlien.wordpress.com/2015/09/02/oppstart/

Imøteser deres kommentarer...! :)

Mvh
Håkon Rognlien
Nå også blogger...!

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Antall liker
14.105
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
13
Bloggen lover bra, ryddig og oversiktlig oppbygd;)
Så gjenstår det å se hva du fyller den med..:cool: Blir artig å følge:)

gismo

Næss

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2014
Antall liker
1.430
Sted
Larvik
Torget vurderinger
2
Skal følge med, blir spennende. Så ut som en ryddig side :)

Bebophifi12

Bransjeaktør
Ble medlem
01.05.2012
Antall liker
70
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Fint Håkon, skal følge med :).

Hva skjer med audiofidelity.no fremover?

Mvh
JP

X-Cell

Tulling fra nord
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Antall liker
4.460
Sted
Narvik
Torget vurderinger
10
Blir spennende dette Håkon! :)

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
5.177
Torget vurderinger
1

Mvh
JP
Det blir jo veldig opp til Knut; det med å satse på dette på nær full tid, er ikke alltid regningssvarende. Vi kommer til å ha en viss aktivitet gående, det er bare det at jeg ønsket mer litt mer aktivitet i hverdagen...! :)

Mvh
Håkon Rognlien

Strømling

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2014
Antall liker
749
Sted
Nedre Romerike
Torget vurderinger
1
Dette synes jeg er meget gøy! Har stort sett alltid etter å ha selv forsøkt produkt du har omtalt følt at dine omtaler stemmer meget bra.

Bebophifi12

Bransjeaktør
Ble medlem
01.05.2012
Antall liker
70
Sted
Asker
Torget vurderinger
1

Mvh
JP
Det blir jo veldig opp til Knut; det med å satse på dette på nær full tid, er ikke alltid regningssvarende. Vi kommer til å ha en viss aktivitet gående, det er bare det at jeg ønsket mer litt mer aktivitet i hverdagen...! :)

Mvh
Håkon Rognlien
Bra, snakkes!

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
5.177
Torget vurderinger
1
Greit at tråden ble flyttet, men hadde det ikke vært mer relevant å legge den under hifi generelt inkl. bransjeaktører?

Mvh
Håkon Rognlien

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Antall liker
1.930
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Virkelig en gladnyhet! Dette kommer jeg til å følge med på!

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
15.937
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
19
Ikke ett Audio Note produkt blant de anbefalte..Nei, fy deg Håkon..Nå er du kjip.. :)

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
5.177
Torget vurderinger
1
Ikke ett Audio Note produkt blant de anbefalte..Nei, fy deg Håkon..Nå er du kjip.. :)
Ta det helt rolig, HCS, lista over anbefalte produkter er i jevn utvikling de første 2 - 3 ukene. Jeg bare valgte å gjøre den tilgjengelig før den var ferdig fylt ut. Det blir en dynamisk liste. Og selvsagt kommer det anbefalinger fra Audio Note-sortimentet...! :)

Mvh
Håkon Rognlien

• Liker
Reaksjoner: HCS

Kramer1

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.02.2012
Antall liker
65
Sted
Ytre Arna
Torget vurderinger
1
Her kommer skrivefeil politiet ! Denne må rettes på.

Monitor Audio V-LPS på anbefalte skal vel være musical fidelity....og parasound hint er vel halo

Sist redigert:

Bulter

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.02.2003
Antall liker
995
Gratulerer med blogg! Men hvit mager skrift på svart bunn er ikke leservennlig!!

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
5.177
Torget vurderinger
1
Her kommer skrivefeil politiet ! Denne må rettes på.

Monitor Audio V-LPS på anbefalte skal vel være musical fidelity....og parasound hint er vel halo
Strålende blikk! :)

Skal rettes selvsagt. Mht. Halo Integrated, går den jo ofte under navnet Hint... Men jeg skal rette det opp. Mange takk, bare å si fra om det tråkler seg til. Men muligens er en kommentar under aktuell artikkel det rette stedet...?

Mvh
Håkon Rognlien

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
5.177
Torget vurderinger
1
Gratulerer med blogg! Men hvit mager skrift på svart bunn er ikke leservennlig!!
Jeg synes egentlig det fungerer fint... Lurte lenge på helt normal svart skrift på hvit bunn. Og kanskje kan jeg gjøre det sånn, skal overveie det. Det er nå en gang sånn at svart bakgrunn er litt sånn hi-fi, liksom.... :cool:

Mvh
Håkon Rognlien

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Antall liker
481
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Blir spennende å følge.

Litt kleint å gå live før du har oversatt WP malen vel? :D

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
3.084
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
15
kommer du til å skrive omtaler av nye spennende produkter eller blir det en oppsummering av produkter du allerede har hørt?

MusicBear

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.01.2013
Antall liker
1.940
Greit at tråden ble flyttet, men hadde det ikke vært mer relevant å legge den under hifi generelt inkl. bransjeaktører?

Mvh
Håkon Rognlien

Hehe, du blir nok en konkurrent til dette forum, med din nye blogg.

Men, uansett hvor den havner her så vil nok jungeltelegrafen gjøre folk oppmerksom på hva du holder på med.

Til Høvdingen; mer praktisk om du hadde lagt denne tråd der Håkon selv foreslår. Og "frykt" ikke Håkons blogg, for det ene drar det andre med seg - jo flere steder med godt hi-fi stoff jo mer lesning totalt sett :)

D

Desillusjonert

Guest
Bra tiltak. Håper du også kommer til å teste og finne de gode kjøpene for oss som ikke legger all verden av kronasje i dette.

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
5.177
Torget vurderinger
1
Blir spennende å følge.

Litt kleint å gå live før du har oversatt WP malen vel? :D
Det der er sikkert et bra innspill, og en soleklar avsløring av mine manglende grunnkunnskaper som blogger.... Får se på mulighetene her. I det daglige bruker jeg så mye engelsk i jobbsammenheng, at jeg i grunn ikke tenker over slike "bagateller"... :) Er det mye jobb, er det faktisk mulig jeg lar det være som det er, vi får se.

Men takk for innspillet!

Mvh
Håkon Rognlien

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
5.177
Torget vurderinger
1
kommer du til å skrive omtaler av nye spennende produkter eller blir det en oppsummering av produkter du allerede har hørt?
Har svært god dialog med flere importører. Anmeldelser av nye produkter er allerede i gang, antar første reelle anmeldelse er klar i løpet av helga. Baserer meg på en ny artikkel ukentlig, så får vi se hvor lenge det holder, før jeg synes det blir for mye jobb... :-\

Videre skal jeg holde en dynamisk "anbefalt"-spalte gående. Denne er under utarbeidelse, og ikke ferdig før om et par uker.

Mvh
Håkon Rognlien

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
5.177
Torget vurderinger
1

Mvh
Håkon Rognlien

Hehe, du blir nok en konkurrent til dette forum, med din nye blogg.

Men, uansett hvor den havner her så vil nok jungeltelegrafen gjøre folk oppmerksom på hva du holder på med.

Til Høvdingen; mer praktisk om du hadde lagt denne tråd der Håkon selv foreslår. Og "frykt" ikke Håkons blogg, for det ene drar det andre med seg - jo flere steder med godt hi-fi stoff jo mer lesning totalt sett :)
Skal virkelig ikke forsøke å være en konkurrent til dette glimrende forum!
Først og fremst er det viktig for meg å understreke at min blogg er 100% ikke-kommersiell, inntil videre ønsker jeg virkelig bare skrive det jeg vil, når jeg vil. Skulle dette bli en enorm suksess :cool:, får jeg heller revurdere om et års tid, i så fall. For å vise goodwill overfor vår gode Høvding, har jeg i det minste meldt meg som støttemedlem her, oppfordrer andre til å gjøre det samme.

Mvh
Håkon Rognlien

Topp Bunn