Revitalisere Bergen Lydlaug

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
15.824
Antall liker
8.799
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei alle!

Det er blitt veldig stille rundt Lydlauget her inne, og selv om det ikke er så rolig i lauget som på som disse sidene så håper at vi sammen kan øke aktiviteten også her!

Så....hva skal vi gjøre for å få opp aktiviteten....?

Mvh
OMF
 

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
9.508
Antall liker
2.690
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Godt spørsmål, OMF.... OG et godt initiativ til å blåse liv i en gammel storhet!
Dette spørsmålet har vært diskutert både titt og ofte blant laugsmedlemmer - men man kan jo ikke gjøre så mye mer enn å gå foran som et godt eksempel. Og den holdningen burde vel strengt tatt gjelde hos ALLE laugsmedlemmene...?
Noen har vært relativt flinke til å invitere til treff, og noen har vært flinke til å stille på treff.
Og, ja, Bergen er en såpass stor by, og inneholder såpass mye spennende hifi og kjekke folk - så det er litt pussig at lauget er så tungrodd....

Vi får bare satse på at noen napper på denne - skal sjå hva jeg kan bidra med i så henseende; har jo invitert fra tid til annen, men oppmøtet har vært so so...........

mvh
Proffen
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.272
Antall liker
418
Hei.

Jeg kom aldri i gang da BL startet. Var på email-liste men det passet aldri for en småbarnsfar, og jeg falt etterhvert ut av listen. Senere har jeg tenkt å være med, men treffene nevnt på sentralen var jo alltid etter at de hadde vært. Kanskje en ide å annonsere på forhånd for å tiltrekke nye medlemmer?

Selv bytter jeg stort sett aldri ut noe i anlegget, så jeg har hatt stort sett det samme nå som da lydlauget startet.:cool: Så jeg ville vel ha vært et kjedelig medlem (bor forresten i nabohuset til det OMF bodde i på den tiden).
 

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
15.824
Antall liker
8.799
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Det er lite trøkk her til å være en såpass stor by...

Kan vi lære noe av andre klubber....OAS kjører vel litt mer formellt med et styre og planlegger aktiviter lengre tid i forveien - og det synes som om arrangementene på den måten blir litt mer forpliktende.

Noen innspill.....
Tør vi prøve oss med å sette noe ned på papiret...en fast aktivitet hver måned...feks første torsdag eller fredag i hver måned..?
*Hjemmebesøk
*Whisky og musikk leste jeg om i en avis
*Butikk/forhandlerbesøk
*julebord/sommerfest
*konsept/læringstreff - romkorreksjon/Vinyoppsett/biasjustering
*Musikk - kvelder - hva om noen holder et foredrag og drar igjennom noen låter av enkelte artiser/genere/epoker?


Noen interesse...?

Mvh
OMF
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.272
Antall liker
418
Jeg ville gjerne vært med på noe sånt.
 

Olav2

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.04.2014
Innlegg
3.342
Antall liker
2.664
Torget vurderinger
1
Enig med siste taler. Men hvordan melder man seg inn i dette lauget?
 

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
15.824
Antall liker
8.799
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hvis dere sender e-post på PM til meg, så skal jeg prøve å legge dere til!

Mvh
OMF
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.204
Antall liker
101.684
Torget vurderinger
23
Den store rollemodellen er nok OVK :cool:
 

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
15.824
Antall liker
8.799
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Det ble sendt ut en fellesmail i går, kan de som har sendt meg PM sjekke om de har fått den, og sjekke jubk/spam folderen hvis de ikke har det....

mvh
OMF
 

Olav2

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.04.2014
Innlegg
3.342
Antall liker
2.664
Torget vurderinger
1
Ikke fått noen epost...
 

OleLyttøye

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.06.2015
Innlegg
555
Antall liker
228
Sted
Bergen
Hadde vært kjekt å få til et treff, hvis man kunne få bli medlem så klart..pm sendt!
 
Topp Bunn