Rett volum – Stig Arne si dagbok for april 2021

SAD-0421B.jpg

Sumaren er her med fint ver over heile landet, men ingen ihuga audiofil tek ferie frå stereoanlegget av den grunn. Ikkje kan me visst reisa nokon stad heller, så me held oss framføre anlegget. Det har eg skrive litt om i dag.

Rett volum

Alle veit kor viktig det er med rett volum. Rotar du rundt i huset og ryddar, held du gjerne nivået lågt, for då er det ikkje musikken du konsentrerer deg om. Har du besøk, er det den gode samtalen som er viktig, og då er musikken berre ein dempa, men likevel viktig ingrediens i bakgrunnen, for å skapa den rette stemninga. Er det fest, startar det lågt, men me veit korleis det endar. Sit du åleine og “testar”, er all konsentrasjon retta mot musikken, og då spelar du høgt, om du ikkje bur i blokk. Har du besøk av audiofile eller musikkinteresserte vener, kan de gjerne lytta konsentrert til høg musikk heile kvelden. Slike vener er uvurderlige, særleg om dei har med seg ein påse med øl.

I testsamanhang veit alle som lever av å testa utstyr (om eg hadde fått betaling) kor viktig det er at to forsterkarar, om det er slike du samanliknar, spelar med same volum. Forsking syner klårt at den forsterkaren som spelar høgast vert føretrekt, og det skal ikkje mykje til, berre 0,1 dB. Skal du få dette rett, må du faktisk ha måleutstyr. Du må måla utgangsnivået på forsterkaren sine høgtalarterminalar. Du må mate lyd frå ei testplate eller eit program på datamaskina, om du nyttar denne som programkjelde. Det er tungvindt, og det er ikkje alltid....

Les heile aprildagboka i Audiophile.no

SAD-0421-5.jpg

Kommentarer

haraldo

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2012
Antall liker
1.370
Sted
Endor
Jeg prøvde Asahi en gang på Japansk restaurant i Drammen, det var før denne Covid galskapen…. Dette er knallgodt øl asså

Sist redigert:

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
390
Link til alle artikler
242
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
The Nordic Ice Collection – Bang & Olufsen kler seg i ny vinterdrakt.

The Nordic Ice Collection – Bang & Olufsen kler seg i ny vinterdrakt.

• 0
Vi nærmer oss vinter, og trofast mot sine tradisjoner introduserer Bang & Olufsen en ny kolleksjon med en årstidtilpasset farge på 6 av sine mest populære produkter. Som vi har påpekt mange...
Fortsett
Audiophile.no
Film spesial: Stig Arne går til filmen – Stig Arne si dagbok september 2021

Film spesial: Stig Arne går til filmen – Stig Arne si dagbok september 2021

• 0
Denne gongen vil eg ikkje testa eller prøva ut noko særskilt, men heller nytta høvet til å filosofera kring konsertopplevinga, og korleis denne skil seg frå lytteopplevinga i stova heime. Eg er...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Cambridge Audio EVO 75 – en usedvanlig veldesignet strømmeforsterker

TEST: Cambridge Audio EVO 75 – en usedvanlig veldesignet strømmeforsterker

• 0
I vår lanserte Cambridge Audio en helt ny produktfamilie, med strømmeforsterkerne EVO 75 og EVO 150 i sentrum. Vi har hatt den minste av dem på test. Cambridge Audio har produsert HiFi siden...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Beoplay EQ – ny vellykket toppmodell med ANC fra Bang & Olufsen

TEST: Beoplay EQ – ny vellykket toppmodell med ANC fra Bang & Olufsen

• 0
I sommer lanserte B&O nye flaggskip øreplugger. Vi har hatt dem på en grundig test, der de blant annet har målt krefter mot B&W sine flaggskip i tilsvarende kategori. Mitt første møte med helt...
Fortsett
Audiophile.no
Sennheiser RS 5200 – hodetelefoner for fastleger?

Sennheiser RS 5200 – hodetelefoner for fastleger?

• 0
Sennheiser har nettopp lansert et nytt uvanlig sett med hodetelefoner. Eller stethoset, som Sennheiser kaller det. Det interessante spørsmålet er om du trenger legeautorisasjon for å benytte dem...
Fortsett
Audiophile.no
Vossajazz 2021 - sundag

Vossajazz 2021 - sundag

• 0
Siril Malmedal Hauge Denne konserten gjekk klokka 12 på morgonen - ja eg kallar det morgon - i Osasalen på Ole Bull Akademiet. Det var eit slit å koma seg opp tidsnok til å rekka det. Midt på...
Fortsett
Topp Bunn