Musikk og Hi-Fi Rema-Reitans hi-fi

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.905
Antall liker
2.086
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Hifi-anlegg bestående av 57 hifi-høyttalere, står det i artikkelen. Da ble det plutselig ikke allverden lenger - for det er jo tross alt begrenset hvor mye man får fra øverste hylle for bakoversveisbeløpet "nær én million kroner" når man skal ha 57 stykker av det.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.405
Antall liker
102.421
Torget vurderinger
23
Dritt låter det nok, uansett :cool: Bra de får smake sin egen medisin!!
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.384
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Hifi-anlegg bestående av 57 hifi-høyttalere, står det i artikkelen. Da ble det plutselig ikke allverden lenger - for det er jo tross alt begrenset hvor mye man får fra øverste hylle for bakoversveisbeløpet "nær én million kroner" når man skal ha 57 stykker av det.
Mine tanker også. Sonos? Bose?

Tror iallfall ikke det er horn, rør, og vinyl det er snakk om her til en mill.
 
S

Syncrolux

Gjest
Det er nok sånt multirom-greier med små usynlige høyttalere i taket.... yuck.

Ok, here's the deal:
57 stk Reva 4-hjulsmoped eller 1 stk Bentley ?
 
S

Syncrolux

Gjest
En S-klasse er grei nok til å kjøre til RIMI med den også.
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Reitan selv sysler litt med hifi på hjemmebane, vet jeg. Han har ringt på en annonse jeg la ut her på torget. Prøvde og prute og det ble ingen handel
 
S

Syncrolux

Gjest
Det er sånn mange blir rike - å spare fem kroner mange nok ganger.
Hadde en opplevelse på jobben her også med en annen meget kjent forretningsmann som ringte fra Italia og klagde på en regning på 200 kr. Satt vel i tlf i over en time med fyren, men uten at det hjalp noe som helst for hans del....
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.267
Antall liker
11.009
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Jeg ser ikke bort fra at "unge" Reitan har sansen for riktig god hifi, og når han har bedre råd enn de fleste av oss kan jeg godt forstå at det drar opp i prisklasser.
Jeg husker ham som en habil slagverker i musikkmiljøet i Trondheim, kjekk kar virket han som også, men det er mange år siden.
Skulle likt å visst hva slags systemer han egentlig får installert.
Merkostnad på 1 mill. bare for å koble hifien, det høres lovende ut. Det lukter kabeldebatt.
Kanskje HFS kan sende noen på hjemmebesøk og snoke litt?

Det har aldri vært sånn at folk med mye penger ikke er opptatt av pris. Hvis man forventer det tror jeg ikke man har skjønt sammenhengen.
Og hvis Ole Robert pruter på min brukt-hifi skal ikke jeg henge ham ut for det.
 
Sist redigert:

Larson

Æresmedlem
Ble medlem
25.01.2014
Innlegg
11.476
Antall liker
4.214
skal man ta jobb for rikinger må man passe på og ha vanntett kontrakt. For de gjør jo alt de kan for å spare penger. Det er jo derfor de ble rike.
 
C

cruiser

Gjest
Her var vel det største problemet en hjemmeværende kone som gjorde ørtentusen endringer underveis, det kan fort bli dyrt :)
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.405
Antall liker
102.421
Torget vurderinger
23
Den typen kvinne er LIVSFARLIG :cool: Endringer/tillegg; da ligger håndtverker'n der som gjedda i sivet...
 
I

Intrepid-AV

Gjest
Jeg kan huske at jeg for mange år tilbake skvatt litt da jeg midt i en Rema-reklame på TV i bakgrunnen kunne skimte et rack kliss likt det jeg selv eide den gangen (SR Composites fra Asia og laget i ytterst få eksemplarer). Tenkte vel da at det måtte være noen i familien der med over middels interesse for hifi...
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.267
Antall liker
11.009
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Jeg kan huske at jeg for mange år tilbake skvatt litt da jeg midt i en Rema-reklame på TV i bakgrunnen kunne skimte et rack kliss likt det jeg selv eide den gangen (SR Composites fra Asia og laget i ytterst få eksemplarer). Tenkte vel da at det måtte være noen i familien der med over middels interesse for hifi...
Gamlefar Odd Reitan var musiker i sin ungdom, spilte keyboards i Four Jets.
Klart familien er opptatt av hifi.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.691
Antall liker
7.929
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Hifi-anlegg bestående av 57 hifi-høyttalere, står det i artikkelen. Da ble det plutselig ikke allverden lenger - for det er jo tross alt begrenset hvor mye man får fra øverste hylle for bakoversveisbeløpet "nær én million kroner" når man skal ha 57 stykker av det.
Må vere eit 56+1-anlegg, tenkjer eg. Multikanal extra.
 
Topp Bunn