Rel T-serie. Erfaringer?

janerlen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.11.2003
Innlegg
273
Antall liker
16
Torget vurderinger
3
Har prøvd meg med å dra sub inn i godstua en gang tidligere, og fikk blankt avslag. "Den boksen er alt for stor og og stygg. Ut!".

I og med at suben jeg hadde med hjem var Velodyne SPL800, en av de mest kompakte 8" på markedet hadde jeg på en måte spilt ut alle kortene med en gang.

Nå har det seg sånn at jeg fortsatt lengter etter, om ikke hele bunnoktaven, så i allefall respons ned mot 30 Hz. Har en ny joker i ermet, og har tro på at jeg får lov til å plassere en sub i stua, bare den er anonym nok. Med 100% hvite lister og veggmaling, vil ikke en hvit sub vises i det hele tatt. Det er i hvertfall teorien. Jeg kjenner ikke markedet veldig godt, men har ikke klart å finne mange kompakte hvite subkasser som holder høy kvalitet.

Pga estetiske hensyn er jeg begrenset til ytre mål rundt 35cm^3, og havner da på typ 8-10". Rel er kjente for sine musikkspillende subber, og har en moderat priset serie i T-1,-2 og -3. T-2 har greie utvendige mål og er bestykket med en 8" i trykkammer. Og, ja, den fåes kjøpt i helhvit!

Noen som kjenner disse modellene, og kan si om de holder mål og kan løfte et anlegg som allerede er hentet fra en "høy hylle"?

 
Topp Bunn