Rekord for antall støttemedlemmer?

Harald HM

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2016
Innlegg
2.251
Antall liker
2.142
Sted
Bardufoss
Torget vurderinger
1
Ser at Hifisentralen akkurat i dag har rundet 400 støttemedlemmer. En gladnyhet samtidig som det sporer til ettertanke. Her er statistikken...

image.jpeg


...pr ca nuh. >25000 medlemmer og 400 entusiaster som gir en liten sjerv til den gode saken. Betaler gjerne 250 kr/mnd for TIDAL, men noen kroner i året for å delta, lese, tipse, bli tipset, kritisere, lære, få kritikk mmm på disse sidene er kanskje ikke noe vi trenger å bruke penger på(?).

Veldig mange takk til Høvdingen og andre som bruker mange timer på bidrag til sidene som gir oss alle så masse, og ikke minst en stor takk til de 399 som sammen med meg synes at det virkelig er verd de kronene...:)

Regelen for denne tråden kan kanskje være: Trykk grønn knapp og bli støttemedlem:rolleyes:
 
Sist redigert:

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Var vi ikke oppi nærmere 500 en periode ? Når sant skal sies er neppe alle de 25000 så veldig aktive. Dobbel nick av eksisterende medlemmer osv..Samt noen som aldri er inne her Si at det er 3-4000 aktive nick så er neppe det noen overdrivelse.. :)
 

Harald HM

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2016
Innlegg
2.251
Antall liker
2.142
Sted
Bardufoss
Torget vurderinger
1
Var vi ikke oppi nærmere 500 en periode ? Når sant skal sies er neppe alle de 25000 så veldig aktive. Dobbel nick av eksisterende medlemmer osv..Samt noen som aldri er inne her Si at det er 3-4000 aktive nick så er neppe det noen overdrivelse.. :)
Ja. Du har kanskje rett. Men 3-4K er fortsatt et betydelig antall. Tenker jeg. Uansett: nyt gode diskusjoner og gode tips her på hfs:cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: HCS

Harald HM

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2016
Innlegg
2.251
Antall liker
2.142
Sted
Bardufoss
Torget vurderinger
1
Ser at Hifisentralen akkurat i dag har rundet 400 støttemedlemmer. En gladnyhet samtidig som det sporer til ettertanke. Her er statistikken...

Vis vedlegget 385923

...pr ca nuh. >25000 medlemmer og 400 entusiaster som gir en liten sjerv til den gode saken. Betaler gjerne 250 kr/mnd for TIDAL, men noen kroner i året for å delta, lese, tipse, bli tipset, kritisere, lære, få kritikk mmm på disse sidene er kanskje ikke noe vi trenger å bruke penger på(?).

Veldig mange takk til Høvdingen og andre som bruker mange timer på bidrag til sidene som gir oss alle så masse, og ikke minst en stor takk til de 399 som sammen med meg synes at det virkelig er verd de kronene...:)

Regelen for denne tråden kan kanskje være: Trykk grønn knapp og bli støttemedlem:rolleyes:
Velkommen til to nye støttemedlemmer denne uken:rolleyes:
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Jeg har for noen dager siden fornyet støttemedlemskapet. Utfordringen er vel som med slanking: Det er lett å gå ned i vekt, men vanskelig å bli der. Det overrasker derfor dessverre ikke dersom antallet støttemedlemmer har gått noe ned.
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Nettopp der har du det. Ned med 20 %. Kanskje vi som er igjen må betale litt mer? Betalte ikke Sluket en tusing eller noe sånt? Mener jeg lagde en masse stjerner til ham ved en anledning.
 

Harald HM

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2016
Innlegg
2.251
Antall liker
2.142
Sted
Bardufoss
Torget vurderinger
1
Jeg har for noen dager siden fornyet støttemedlemskapet. Utfordringen er vel som med slanking: Det er lett å gå ned i vekt, men vanskelig å bli der. Det overrasker derfor dessverre ikke dersom antallet støttemedlemmer har gått noe ned.
Kunne ikke vært mer enig, grammofon. Kanskje en naturlov? Uansett. Uten at jeg har noe som helst personlig å vinne på å ta opp denne tråden, syns jeg det i solidaritetens ånd, og til de som legger ned mye arbeid i dette, kunne være verd et slag, og stå opp for at kanskje noen flere "Signes up". Vel, vel, uavhengig av hva du og jeg måtte mene om støttemedlemskap, grammofon, så går vel dette fora videre og ser til at hifi interessen blomstrer. Så god helg til alle "out there":cool:
 
Sist redigert:

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.965
Antall liker
81.745
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Bare for å ha nevt det, jeg fornyet mitt støttemedlemsskap samme dagen det gikk ut, med glede. Derimot forundrer det meg litt av vi er bare rundt 400 støttemedlemmer, når det er over 27 000 registrerte medlemmer!;
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Bare for å ha nevt det, jeg fornyet mitt støttemedlemsskap samme dagen det gikk ut, med glede. Derimot forundrer det meg litt av vi er bare rundt 400 støttemedlemmer, når det er over 27 000 registrerte medlemmer!;
Skulle vært ryddet opp i antallet... Det er et marginalt antall aktive, noen flere som faktisk er innom her uten å skrive...Og en haug mer eller mindre døde profiler. At enkelte bruke mange timer her inne i uka, uten å ville støtte er forunderlig.. Skulle kanskje satt som kriterium at kun støttemedlemmer hadde skriverettigheter samt bruk av torget. Ikke betalende medlemmer hadde kun lese muligheter. Men dette tør nok ikke Høvdingen.
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.965
Antall liker
81.745
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Og i tillegg autosletting av profiler uten aktivitet etter ett år
 

Harald HM

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2016
Innlegg
2.251
Antall liker
2.142
Sted
Bardufoss
Torget vurderinger
1
Og i tillegg autosletting av profiler uten aktivitet etter ett år
ja, kunne kanskje vært noe automatikk enkelte steder. Men min mening med denne trådn var ikke å lage nye regler. The beauty of forum som dette er nettopp fri meningsutveksling uten bindinger den ene eller den andre veien. Det skal jo alle ha lov til. Og så kan det jo være opp til den enkeltes samvittighet om han/hun synes arenaen er verd å sponse. De fleste av oss har råd til det. Men jeg vil også anerkjenne dem som ikke føler at de kan bruke de ekstra kronen på dette. Men har andre prioriteter. Barn feks.

Det somsamler oss er genuine interesse for god musikk, vil jeg tro. Så kan jo den enkelte gi som de måtte føle for...
 

joneinar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.01.2015
Innlegg
247
Antall liker
227
Da har jeg også fått surret meg til å "rettferdigjøre" bruken av hifisentralen ved å bli støttemedlem (akkurat kommet hjem fra nettbanken nå:D)

Syns det er vel verdt de kronene for all nyttig og artig lesning og informasjon man får fra dette forum.
 

Harald HM

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2016
Innlegg
2.251
Antall liker
2.142
Sted
Bardufoss
Torget vurderinger
1
Fire nye medlemmer denne uken:). Dobbelt så mange som forrige uke(!). Fortsetter det med dobling hver uke framover går der bare en vei:rolleyes:
 

joneinar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.01.2015
Innlegg
247
Antall liker
227
Jeg hadde tenkt til å bli det tidligere, men ble lett utsatt. Er så langt å gå til denna nettbanken:confused:... Fenomenet er også kjent som dørstokkmila...

Venter spent på 'stjerna' under navnet... (Skjønner at det er helg og kanskje til og med ferie for folk og man også har andre ting å gjøre. Så skal ikke mase:rolleyes:. Bare jeg som blir litt paranoid hvis det går for lenge; skrev jeg riktig kontonr???..:eek:.. Betalte rund sum på 200 og sikker på at jeg merket med nicket mitt... Det ordner seg helt sikkert.)
 
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
4.390
Antall liker
8.232
Sted
Laksevåg - Bergen
Det er jo snakk om svimlende summer for å betale for et medlemsskap. Kr 250,- pr. år skulle bli nesten opp i mot 69 øre pr. dag. Og da er det ikke regnet ekstra for helligdager, offentlige høytidsdager og kveld/natt.
 

joneinar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.01.2015
Innlegg
247
Antall liker
227
Jeg har aldri ment at det er mye å betale kr 200 for et støttemedlemsskap. Men når man som regel kommer på det når man er her inne å "surfer" og da har lett for å glemme å gå inn å gjøre det når man er ferdig, da kan det fort gå litt tid (dessverre, sånn er jeg. Har for lengst innsett (med god hjelp fra fruen) at jeg ikke er perfekt)

Registrerte meg her januar 2015, men er vel først i år jeg har begynt å aktivt ferdes her inne. Men ja fortsatt har jeg brukt aaaltfor lang tid på å gi min støtte.
 

Harald HM

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2016
Innlegg
2.251
Antall liker
2.142
Sted
Bardufoss
Torget vurderinger
1
Så hva skal vi si i dag? Hadde håpet på nok en fordobling fra forrige uke.

MEN, hvem bryr seg om det? Vi har tre nye støttemedlemmer denne uken!!!

Jeg vil gratulere dem så masse og ønsker dem hjertelig velkommen;)

Dere er nå en av oss. (tre, egentlig;-)

harald HM
 

joneinar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.01.2015
Innlegg
247
Antall liker
227
Endelig stjerne på plass ja!

Deilig følelse å være 'fullværdig' medlem, og ikke bare føle seg som en som snoker i andres saker, haha:rolleyes::rolleyes:
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Endelig stjerne på plass ja!

Deilig følelse å være 'fullværdig' medlem, og ikke bare føle seg som en som snoker i andres saker, haha:rolleyes::rolleyes:
Gratulerer. Omtrent som med "førstegangsmedaljen" i korpset. Den var vi veldig stolte over, selv om alle hadde den.
 

joneinar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.01.2015
Innlegg
247
Antall liker
227
Samme hvor liten prestasjonen er, så lenge man får medalje så føler man seg plutselig så spesiell. Medaljer som faktisk trenger litt ordentlig innsats og man virkelig må presetere for å oppnå har jeg aldri mottatt. F.eks har aldri fått stjerne i boka av fruen :confused:
 

Harald HM

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2016
Innlegg
2.251
Antall liker
2.142
Sted
Bardufoss
Torget vurderinger
1
Er det fire nye medlemmer denne uken?

Så bra at dere ville være med på laget:)
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Tror nok gullbeholdningen er uuttømmelig.
Går det forresten an å betale i bitcoin?
 

Harald HM

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2016
Innlegg
2.251
Antall liker
2.142
Sted
Bardufoss
Torget vurderinger
1
Sommeren har gjort godt:). 10-15 nye medlemmer lover godt for høsten:cool:. Vil tro at når solen stråler mindre for hver dag, ja, da blir det mer tid til GOD musikk. Nyt august, folks;)
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.203
Antall liker
101.680
Torget vurderinger
23
Mange.. må\ du spørre osv.
 

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Innlegg
2.131
Antall liker
1.417
Torget vurderinger
4
Jeg synes Tidal var ubrukelig.
Hvorfor skal jeg legge igjen kortnummer på et 3 måneders gratis-abb?
Men greit å støtte opp om Hi-Fi sentralen uansett....
 

Harald HM

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2016
Innlegg
2.251
Antall liker
2.142
Sted
Bardufoss
Torget vurderinger
1
Jeg synes Tidal var ubrukelig.
Hvorfor skal jeg legge igjen kortnummer på et 3 måneders gratis-abb?
Men greit å støtte opp om Hi-Fi sentralen uansett....
Det betyr vel ikke obligatorisk abb på TIDAL om man blir støttemedlem til HFS. Betrakt det som et mulig frynsegode. Men skulle det bli for komplisert, er det vel bare å la være tegne abb... Eller:confused:
 

Brummund

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.11.2007
Innlegg
450
Antall liker
282
Sted
Fredrikstad
Hei! Jeg betalte inn støttemedlemskap merket Brummund 26 september via nettbank (ikke vipps) og får fremdeles beskjed om at det gikk ut i februar. Kunne ærede høvding ta en titt ved leilighet?
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Jeg har oppdatert "Brummund" 14 oktober, så dette skal være løst.
 
Topp Bunn