Rega Apollo

DK

Medlem
Ble medlem
05.04.2006
Innlegg
7
Antall liker
0
Kender i ikke den i Norge?? Jeg har lige prøvet at søge på forummet, men fandt ingen hits :eek:

Rega Apollo er et fund :D
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
Ja, jeg har sett at den har fått mye oppmerksomhet i det store utland. Mono er importør i Norge, og prisen ligger på 8000 kroner.
 

DK

Medlem
Ble medlem
05.04.2006
Innlegg
7
Antall liker
0
Dem er et hit! Har den slet ikke været til debat i Norge?
 

pelsjeger

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.04.2004
Innlegg
897
Antall liker
1.000
Torget vurderinger
4
Hva er forskjellen på den og planet? De ser jo kliss lik ut og koster det samme?
 
C

cpc

Gjest
Drivverket er helt nytt tror jeg, og det samme er elektronikken inni.. Altså bare chassiet som ser likt ut.

Jeg hadde forøvrig Planet 2000, en fantastisk spiller. Om den nye Apollo er så mye bedre som det påstås, er den et kupp til prisen!

Edit:
Hvis du ser etter på bilder av Apollo mangler den senterspindelen på toppen av luken. Den har nå istedet en låsemekanisme som ligner den som sitter i discman-er o.l.
 

DK

Medlem
Ble medlem
05.04.2006
Innlegg
7
Antall liker
0
Jeg har besluttet mig for at beholde min Sunfire pre. Hvis jeg engangb falder over et godt tilbud på en DOXA mere, kunne jeg godt fristes til en gang bi-amp!
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Kender i ikke den i Norge?? Jeg har lige prøvet at søge på forummet, men fandt ingen hits  :eek:

Rega Apollo er et fund  :D
Ser ihvertfall ut til at stereophile's skribent likte den. (Omtale i siste nummer, Juni 2006)
 
Topp Bunn