Rega Ania

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.814
Antall liker
38.468
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Sitter å grubler på puer om dagen, da denne dukket opp :)
Noen som kjenner til Rega Ania?

mvh

regaaniaswsg3.png
 

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Innlegg
6.419
Antall liker
12.503
Sted
Sørlandet
Interessant spørsmål som jeg selv er interessert i svaret på.

I forbindelse med at jeg er ser etter pick up og riaa til min nyinnkjøpte RP8 så har jeg mottatt tilbakemeldinger fra tre forskjellige personer, helt uavhengige av hverandre, om at Rega pick-uper ikke er noe å satse på. Det som blir nevnt er at dem låter skarpt/flisete og er umusikalske. Selv har jeg kun hørt Apheta2 og jeg kan ikke si at jeg har samme inntrykk.

Mvh
BB
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.814
Antall liker
38.468
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Interessant spørsmål som jeg selv er interessert i svaret på.

I forbindelse med at jeg er ser etter pick up og riaa til min nyinnkjøpte RP8 så har jeg mottatt tilbakemeldinger fra tre forskjellige personer, helt uavhengige av hverandre, om at Rega pick-uper ikke er noe å satse på. Det som blir nevnt er at dem låter skarpt/flisete og er umusikalske. Selv har jeg kun hørt Apheta2 og jeg kan ikke si at jeg har samme inntrykk.

Mvh
BB
Såpass,den er ikke aktuell her lenger da jeg kjøpte meg en AT33EV :)
Men kanskje en spennende pu for Rega eiere

mvh
 

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Innlegg
2.808
Antall liker
564
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Interessant spørsmål som jeg selv er interessert i svaret på.

I forbindelse med at jeg er ser etter pick up og riaa til min nyinnkjøpte RP8 så har jeg mottatt tilbakemeldinger fra tre forskjellige personer, helt uavhengige av hverandre, om at Rega pick-uper ikke er noe å satse på. Det som blir nevnt er at dem låter skarpt/flisete og er umusikalske. Selv har jeg kun hørt Apheta2 og jeg kan ikke si at jeg har samme inntrykk.

Mvh
BB
Helt enig, A2 er veldig bra. Ania er bygget på same lest som A2, og kan vel neppe være dårlig. Men har ikke hørt den.
 
Topp Bunn