Rack fra ellos?

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
Om det er av tilsvarende kvalitet som det racket jeg kjøpte på Jysk (!) så er det ikke noe å ha i hus.

JK

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2002
Antall liker
1.632
Torget vurderinger
11
Du får kjøpt noe lignende på Expert for noen hundrelapper. Dybden er jo nermest ubrukelig til hifi. Lydmessig står det vel i stil med prisen.....
Men til et TV-møbel så er det vel ikke så nøye da.....

BanjoArrne

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2007
Antall liker
31
Ligner på det jeg å på Clas Ohlson...på brukten ligger et lignende kjøpt på bohus....Mange som selger lignende ser det ut til.
Ville ikke anbefalt det til et godt anlegg i allefall.Det er skranglete,helt klart.Syne glasset er veldig tynnt til å være såpass bredt.Det jeg så på hadde ikke tålt å stå i butikken,da det hadde slått skår utav på flere steder.Tror man får hva man betaler for her.
En annen ting,støv.Her ser du det med en gang.Hadde glassrack før og det var ikke artig.Tørket støv den ene dagen for så å se racket være tilstøvet igjen den neste. Alt ble bedre da jeg lagde meg et i Eik og rustfritt stål. Du har ikke tenkt på å bygge et selv da? Mulighetene er jo formidable og det trenger ikke være så omfattende heller.

einar_harald

Fersking
Ble medlem
27.09.2004
Antall liker
0
Jeg ser etter et solid gjerne target rack med to eller fire hyller med plass og kvalitet til forsterkere på ca 35 -45 kg per stk.

Hadde noen target men vet ikke hvor jeg kan få fatt i til ok pris.

einar

Evo III

Rubinmedlem
Ble medlem
25.12.2009
Antall liker
72.894
Sted
Hertugdømmet Nordre Follo
Torget vurderinger
89
Nå har det seg sånn at kona mi er markedsjef på ellos ;D så jeg kan sjekke dette,om det er noe og ha skal jeg legge inn vekt og andre ting som måtte være av interesse.

O

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Supert Ove W
kan du sjekke dybden helt ute på siden av racket?
Mvh Jan I

Evo III

Rubinmedlem
Ble medlem
25.12.2009
Antall liker
72.894
Sted
Hertugdømmet Nordre Follo
Torget vurderinger
89
Vekten, inklusive emballasjen, er 18,5 kg.
Ikke det helt store med andre ord.smaleste inne mål finner jeg ikke ut av!
Mvh O

Topp Bunn