QuietComfort 45 – ny toppmodell fra kongen av støykansellering.

Bose_QC45 (2 of 9).jpg

I går lanserte Bose en ny flaggskipmodell som overtar stafettpinnen etter QuietComfort 35 II. De nye flaggskipene heter QuietComfort 45, og lover enda bedre støyreduksjon enn forgjengerne.

Sommeren 2019 lanserte Bose et par hodetelefoner med det litt overraskende navnet NCH 700, med et design som skilte seg ganske kraftig fra QuietComfort 35 II. Og det gjorde jo for så vidt navnet også, men det forhindre ikke at de oppnådde et godt resultat i vår test litt utpå høsten samme år.

QuietComfort 45

Nå i sommer har vi en stund ant konturene av en ny modell som lander lnag nærmere den opprinnelige stammen. For QuietComfort 45 både har et navn og design der slektskapet til QC 35 II er åpenbart. Og så er selvfølgelig spenningsmomentet om hvilke forbedringer de nye modellene kan tilby. Vi har meldt vår interesse for en test, men inntil et testeksemplar er tilgjengelig er det bare produsentene sine løfter vi kan formidle.

Les hele nyhetsartikkelen om Bose QC45 hos Audiophile.no

Bose_QC45 (8 of 9).jpg

Kommentarer

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
761
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
kult! Jeg liker QC35 men den 700 modellen klarte jeg aldri å bli klok på, spent på denne 45! Og glad de har delt aware og cancel, vil det si at 45 KUN har noisecancling i alle frekvenser når dette er valgt?

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
387
Link til alle artikler
240
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
TEST: Cambridge Audio EVO 75 – en usedvanlig veldesignet strømmeforsterker

TEST: Cambridge Audio EVO 75 – en usedvanlig veldesignet strømmeforsterker

• 0
I vår lanserte Cambridge Audio en helt ny produktfamilie, med strømmeforsterkerne EVO 75 og EVO 150 i sentrum. Vi har hatt den minste av dem på test. Cambridge Audio har produsert HiFi siden...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Beoplay EQ – ny vellykket toppmodell med ANC fra Bang & Olufsen

TEST: Beoplay EQ – ny vellykket toppmodell med ANC fra Bang & Olufsen

• 0
I sommer lanserte B&O nye flaggskip øreplugger. Vi har hatt dem på en grundig test, der de blant annet har målt krefter mot B&W sine flaggskip i tilsvarende kategori. Mitt første møte med helt...
Fortsett
Audiophile.no
Sennheiser RS 5200 – hodetelefoner for fastleger?

Sennheiser RS 5200 – hodetelefoner for fastleger?

• 0
Sennheiser har nettopp lansert et nytt uvanlig sett med hodetelefoner. Eller stethoset, som Sennheiser kaller det. Det interessante spørsmålet er om du trenger legeautorisasjon for å benytte dem...
Fortsett
Audiophile.no
Vossajazz 2021 - sundag

Vossajazz 2021 - sundag

• 0
Siril Malmedal Hauge Denne konserten gjekk klokka 12 på morgonen - ja eg kallar det morgon - i Osasalen på Ole Bull Akademiet. Det var eit slit å koma seg opp tidsnok til å rekka det. Midt på...
Fortsett
Audiophile.no
Vossajazz 2021 - laurdag

Vossajazz 2021 - laurdag

• 0
Ja eg visste jo at Noreg skulle opna opp att kl. 4 i dag, men ante ikkje at det ville verta feira som ein frigjeringsdag over heile landet, Inklusive på Voss. Laurdagen vart prega av av...
Fortsett
Audiophile.no
Vossajazz 2021 - fredag

Vossajazz 2021 - fredag

• 0
Som eg skreiv i Dagboka nyleg, den 48. Vossajazz vert avvikla “as we speak”, fredag 24. september til sundag 26. Opninga var ved Edvard Hoem, og opningskonserten ved Flliflet Hamre “feirar for...
Fortsett
Topp Bunn