Pucks

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hei,er på utkikk etter 4 pucker,el liknende,for å løfte en cd spiller oppca 1 til 2 cm opp fra glassplate i rack,dette fordi jeg har en rørforsterker i hyllen under,det er riktignok bra med luft over forsterker,emn allikevel blir glassplata noe varm,det er derfor ønskelig å få litt mer luft mellom glasshylle,underkant cd spiller...

sakene bør se ut,men ikke koste 500 kr stykket å være i carbon sånn som høium sine...sett på de.

har noen noe brukte å selge kanskje?

Diameteren bør være lik de som er på beina på vincenten min(cd-6)sikkert standard diameter her,uten at jeg har målt...vil vite om firmaer som selger sånt,ev har litt av hvert...kan jo og lage noe greier hvis høium er den enestre som selger sånne,de er jo svindyre,med lovord for lydnirvana med disse under føttene.. :eek: :eek:

Takker for svar...og inspill ;)
 

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Innlegg
2.754
Antall liker
489
Sted
Stockholm
Har du prøvd vanlige høyttalerspikes? Det har fungert greit hos meg! Hvis de er av type "spyd", kan du skru en mutter på toppen. Høres vakle vakle ut, men det er faktisk stødigere enn man skulle tro..! ;)
 

PatSharpX

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2006
Innlegg
558
Antall liker
100
Sted
Oslo
Hva med hockey pucker?
Det brukte jeg under cdspilleren min før.
Fungerte bra og koster ikke så mye.
 

Geir_O

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
716
Antall liker
19
ixos_76 skrev:
Hei,er på utkikk etter 4 pucker,el liknende,for å løfte en cd spiller oppca 1 til 2 cm opp fra glassplate i rack,dette fordi jeg har en rørforsterker i hyllen under,det er riktignok bra med luft over forsterker,emn allikevel blir glassplata noe varm,det er derfor ønskelig å få litt mer luft mellom glasshylle,underkant cd spiller...

sakene bør se ut,men ikke koste 500 kr stykket å være i carbon sånn som høium sine...sett på de.

har noen noe brukte å selge kanskje?

Diameteren bør være lik de som er på beina på vincenten min(cd-6)sikkert standard diameter her,uten at jeg har målt...vil vite om firmaer som selger sånt,ev har litt av hvert...kan jo og lage noe greier hvis høium er den enestre som selger sånne,de er jo svindyre,med lovord for lydnirvana med disse under føttene.. :eek: :eek:

Takker for svar...og inspill ;)
Holfi puter er tingen. Koster ikke all verden og fungerer utmerket mot bl.a. glass

Mvh
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hei,gikk for forslaget til JAN.I og bestillte 8 stk vibrapods for 2 forskjellige vektklasser til cd/amp. dette blir gøy å teste...ja hockeypucer kunne gått,i allefall for å få høyden,som vibrasjonsdemping blir de kanskje noe harde,helt kart et flott alt,til et lavbudsjett tweak!!!Kanskje litt vrient å få tak på i sommerhalvåret..men stoe sportforretninger har sikkert på lageret i fra forrige seong...det er vel jr.pucker som duger best,vil jeg anta.
vibrapods er sendt fra Høium hifi i dag.... ;D
 
Topp Bunn