PSU til platespillere

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
966
Torget vurderinger
7
Har tittet litt på psu til platespillere i det siste, men finner ikke så mye til vpi. Motorene er 10 watt, og de fleste psu ligger på 3-5 watt.

Men uansett, fant noe jeg aldri har hørt om før - Number9 :) Her er det også en spec-check mellom flere kjente psu!

TURNTABLE CONTROL INSTRUMENT
 

borglein

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2013
Innlegg
731
Antall liker
361
Torget vurderinger
22
Har også lurt litt på PSU til min VPI Classic. Ser at denne kommer på ca. samme pris som VPI SDS. Altså relativt frisk pris, og kanskje med litt overkill av funksjoner.
 

borglein

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2013
Innlegg
731
Antall liker
361
Torget vurderinger
22
Noen som vet om VPI Traveler og VPI Classic har samme motor?

Redigert: Overså den nederste delen i teksten hvor det snakkes om andre VPI modeller.
 
Sist redigert:

Prelude

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.08.2012
Innlegg
160
Antall liker
81
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Var det opp til 8 watt motor Orbit 2 kunne drive?
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.690
Antall liker
7.929
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
VPI hadde tidlegare (veit ikkje praksis i dag) to motorar. Den eine var tilpassa 230V, og var grei nok. Så hadde vi SDS. Dette er eit flott reiskap som gjer at du brukar 120V motorar. SDS leverer akkurat det motoren treng, uansett kva du har i veggen (vel, innanfor normal bruk) Eg trur SDS vil gjere ein kjempejobb med det meste av 120V platespelarar.
Det var eit kvalitetsmessig kjempehopp oppover då eg gjekk frå ein Scout med vanleg motor til SSM. No skuldast det sikkert fleire ting enn straumforsyninga, men eg vil likevel gå god for SDS.
(VPI hadde dessutan andre oppgraderingar som eg tok med då eg var i farten: Rimdrive, spesialtallerken, og så skifta eg arm. JMW-armane er ok, men relativt kresne når det gjeld pickupar. Tykte Dynavector matcha godt, medan det meste andre vart betre då eg tok overgang til Kuzma-arm)
 

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
966
Torget vurderinger
7
Noen som vet om Kuzma sin "ac motor controller" kan funke på vpi sin 10 watts motor? Franc Kuzma skriver at den er "dual voltage 110v 50hz/60hz split phase outputs. Our is 24 pole ac motor".
 
Topp Bunn