Project

mana

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.08.2009
Innlegg
655
Antall liker
190
Torget vurderinger
24
Sikler på denne for tiden :) synes bare den oser kom og hent meg men prisen gjør at det blir en forholdsvis dyr investering så da hadde det vært fint hvis noen der ute kanskje har kjennskap til den,hørt den kanskje og vilke pickuper som passer bra til armen.
Pro_Ject_Signatu_52dd2b4ed5604.jpg
 
Sist redigert:

Lynvingen

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2010
Innlegg
887
Antall liker
295
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
Den spilleren så griselekker ut.
Forstår godt at du vil ha den:)
Du trår nok ikke feil med project som er en av de store aktørene på platespillere.
 

svartkeiko

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Innlegg
1.113
Antall liker
446
Sted
9395 KALDFARNES
Torget vurderinger
12
Hei mana!Lekker spiller som ser ut som en klassisk platespiller.Sumiko pick-up burde passe bra.Bestillte selv en 10.1 Evo da budsjettet ikke var stort nok til den
Signaturen.Ja Project må ha gjort noe riktig.Kvaliteten på spillerne er meget god,pris tatt i betraktning.Selv den billige 1.3 er etter min mening en god spiller.
Kjøp Signaturen om budsjettet tillater det.Med en Sumiko Celebration Pearwood vil det bli meget godt.Lykke til.
Mvh Kenneth
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Hadde jeg hatt 50 lapper til grammofonspiller, kunne det lett blitt denne. Vakker.
 
S

SAH

Gjest
Ja, denne så flott ut. Virker som om det ikke er helt "stuerent" med Pro-Ject i enkelte miljøer- hos snobbene og "forståsegpåere" :)
 

svartkeiko

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Innlegg
1.113
Antall liker
446
Sted
9395 KALDFARNES
Torget vurderinger
12
Enig med deg SAH.Det har kanskje noe med at de fleste ikke har prøvet spillerne fra Project.Ta for eks. den billige 1.3.Dette er en spiller som er et godt kjøp.Har selv
en 1.3.Maken til universal spiller skal man leite lenge etter.Har puttet på den en VdH Mc 10.Denne kombinasjonen med en pick-up til 6-7 ganger prisen takler spilleren
veldig godt.Monterer man på en pick-up til 2k er resultatet like overbevisende.Jeg sier det igjen:Noe må også Project ha gjort rett.Jeg har blitt så fornøyd med den 1.3
at jeg har bestillt meg en 10.1 Evo.Så får jeg se hva jeg får ut av den.Jeg har bare en liten anelse om at det kommer til å bli den beste investeringen jeg har gjort for
19k. Mvh Kenneth
 
Topp Bunn