Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.555
    Antall liker
    15.585
    Torget vurderinger
    2
    Disqutabel og Kjendis bør starte en egen tråd, gjerne i Oxford Union Debate ånd.

    Er jo det de driver med her, uten å bry seg stort om andre, så det er bare å trå til.
     

    komfort

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Innlegg
    1.580
    Antall liker
    490
    Disqutabel og Kjendis bør starte en egen tråd, gjerne i Oxford Union Debate ånd.

    Er jo det de driver med her, uten å bry seg stort om andre, så det er bare å trå til.
    Hvodan kan det bli et problem?? Funker ikke ignorerings funksjonen?

    Bry seg om andre?.....Jeg tenker det er noe urealistisk i den minst empatiske tråden her og antakelig hele internett.
     
    Sist redigert:

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Disqutabel og Kjendis bør starte en egen tråd, gjerne i Oxford Union Debate ånd.

    Er jo det de driver med her, uten å bry seg stort om andre, så det er bare å trå til.
    Forslaget mottas med takk, selv foreslår jeg at du fortsetter å ignorere alt som ligger under dine intellektuelle standarder, samt at du tar fatt asbjørn, defacto, 4-string m.fl. når de besvarer de samme menneskene jeg gjør.

    Disse sensurønskene som fremmes er ikke særlig sjarmerende. Klarer man ikke se debatter med annerledes tenkende, har man en oppgave å løse.
     

    4-string

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Innlegg
    5.285
    Antall liker
    9.368
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Er det arven etter Trump vi ser her? Sannheten er visst den man skaper selv, og det er visst ingen show-stopper at man må vite at man vil bli fersket når man eksempelvis er dikter opp egen CV.

     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.707
    Antall liker
    710
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Er det arven etter Trump vi ser her? Sannheten er visst den man skaper selv, og det er visst ingen show-stopper at man må vite at man vil bli fersket når man eksempelvis er dikter opp egen CV.

    Hvis Ronald Reagan hadde vært president i en tid med den informasjonsstrømmen vi har i dag og at demokratene og mediene hadde bevegd seg såpass til venstre da som nå, så ville mediene vært like bananas mot han som mot Trump ihvertfall norske medier som henter "fakta" fra de mest venstrevridde kildene.
    Den saken over er nok en løgnskandale og selvfølgelig var det en republikans jyppling som fortsetter løgntradisjonen som egentlig startet med tullingen Reagan.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Hvis Ronald Reagan hadde vært president i en tid med den informasjonsstrømmen vi har i dag og at demokratene og mediene hadde bevegd seg såpass til venstre da som nå, så ville mediene vært like bananas mot han som mot Trump ihvertfall norske medier som henter "fakta" fra de mest venstrevridde kildene.
    Den saken over er nok en løgnskandale og selvfølgelig var det en republikans jyppling som fortsetter løgntradisjonen som egentlig startet med tullingen Reagan.
    Reagan var en god historieforteller, og han skrønet nok litt, men den patologiske løgnaktigheten man ser hos DJ Trump var aldri en side av Reagans personlighet.
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.707
    Antall liker
    710
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Reagan var en god historieforteller, og han skrønet nok litt, men den patologiske løgnaktigheten man ser hos DJ Trump var aldri en side av Reagans personlighet.
    Vi kan gå igjennom samtlige påstander om Trumps løgner. Den første løgnen er Trumps påstander om været ved innsettelsesdagen.
    Sitat cnn:
    inauguration

    Trump began his presidency by lying about the weather.

    It rained during Trump's inaugural address. Then, at a celebratory ball later that day, Trump told the crowd that the rain "just never came" until he finished talking and went inside, at which point "it poured."

    This was the first lie of Trump's presidency. Like his lies that same week about his inauguration crowd, it hinted at what would come next.

    The President would say things that we could see with our own eyes were not true. And he would often do this brazen lying for no apparent strategic reason."

    Hvis du ikke ser at dette er medieskapt så er du blind. De har for lengst tatt fram løgndetektorknappen og huket av 3-4 clicks ved dette ballet og etter publikums diskusjonen var igang var vel tallet tosifret allerede.
     
    Sist redigert:

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Vi kan gå igjennom samtlige påstander om Trumps løgner. Den første løgnen er Trumps påstander om været ved innsettelsesdagen.
    Sitat cnn:
    inauguration

    Trump began his presidency by lying about the weather.

    It rained during Trump's inaugural address. Then, at a celebratory ball later that day, Trump told the crowd that the rain "just never came" until he finished talking and went inside, at which point "it poured."

    This was the first lie of Trump's presidency. Like his lies that same week about his inauguration crowd, it hinted at what would come next.

    The President would say things that we could see with our own eyes were not true. And he would often do this brazen lying for no apparent strategic reason."

    Hvis du ikke ser at dette er medieskapt så er du blind. De har for lengst tatt fram løgndetektorknappen og huket av 3-4 clicks ved dette ballet og etter publikums diskusjonen var igang var vel tallet tosifret allerede.
    Mener du med dette at det ikke regnet den dagen, eller hva er det du prøver å si?

    Mener du også at det var flere folk til stede enn da Obama ble innsatt, slik Trump påsto?

    Synes du vi skal gå tilbake til side 1 i den første Trump-tråden nå?
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    Vi kan gå igjennom samtlige påstander om Trumps løgner. Den første løgnen er Trumps påstander om været ved innsettelsesdagen.
    Sitat cnn:
    inauguration

    Trump begynte sitt presidentskap med å lyve om været.

    Det regnet under Trumps innsettelsestale. Så, på et festlig ball senere samme dag, fortalte Trump publikum at regnet «bare aldri kom» før han var ferdig med å snakke og gikk inn, og da «strømmet det».

    Dette var den første løgnen i Trumps presidentskap. I likhet med hans løgner samme uke om hans innvielsespublikum, antydet det hva som ville komme neste gang.

    Presidenten ville si at ting som vi kunne se med egne øyne, ikke var sant. Og han ville ofte gjøre denne frekke løgnen uten noen åpenbar strategisk grunn.»

    Hvis du ikke ser at dette er medieskapt så er du blind. De har for lengst tatt fram løgndetektorknappen og huket av 3-4 clicks ved dette ballet og etter publikums diskusjonen var igang var vel tallet tosifret allerede.
    Da bør du opprette en egen tråd. Den kan bli underholdende.
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.707
    Antall liker
    710
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Mener du med dette at det ikke regnet den dagen, eller hva er det du prøver å si?

    Mener du også at det var flere folk til stede enn da Obama ble innsatt, slik Trump påsto?

    Synes du vi skal gå tilbake til side 1 i den første Trump-tråden nå?
    Jeg vet ikke. Hvordan var været da Obama ble president? Tempratur og fuktighet ikke google.
    Hva var været da Biden ble president? Ikke google nå.
    Poenget mitt er at det spiller ingen rolle normalt sett. Cnn hadde satt seg som mål å ta Trump i løgn lenge før han vant det første valget. Eller vant han egentlig i 2016?
    Hva er definisjonen for regn? Hvis det datt en dråpe i hue på Trump da er det regn eller ikke. Hva var værmeldingen den dagen, vindretning osv?

    Folk trodde vel det ble fult maga show i washington en januardag i 2017. Men deres sanne ansikt så vi etter Trumps valgtap 2020.
     
    Sist redigert:

    leifen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.05.2006
    Innlegg
    2.341
    Antall liker
    1.840
    Jeg vet ikke. Hvordan var været da Obama ble president? Tempratur og fuktighet ikke google.
    Hva var været da Biden ble president? Ikke google nå.
    Poenget mitt er at det spiller ingen rolle normalt sett. Cnn hadde satt seg som mål å ta Trump i løgn lenge før han vant det første valget. Eller vant han egentlig i 2016?
    Hva er definisjonen for regn? Hvis det datt en dråpe i hue på Trump da er det regn eller ikke. Hva var værmeldingen den dagen, vindretning osv?

    Folk trodde vel det ble fult maga show i washington en januardag i 2017. Men deres sanne ansikt så vi etter Trumps valgtap 2020.
    Er du i tvil om at Trump er en patologisk løgner?
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    Jeg vet ikke. Hvordan var været da Obama ble president? Tempratur og fuktighet ikke google.
    Men kjære vene, det er bare å se film/bilder fra Trumps og Obamas innsettelse og sammenligne med hva han sier så ser du løgnene/fantasiene. Eller tror du alle bilder og filmer fra den dagen er redigert av det sosialistiske media, MSM? Så nedsnødd er du vel ikke.
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.707
    Antall liker
    710
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Jeg begynner å innse hvorfor han ikke klarer å se at andre lyver....
    Hvis Trump er en patologisk løgner så er det fordi han skal vinne og være best. Han er villig til å slenge ut sitt syn uansett....for å fremstå som vinner i enhver situasjon.
    Var det offside eller ikke. I dag har vi var og faktasjekkere, men de er kommunister. 🤡🤡🤡🤡
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Jeg vet ikke. Hvordan var været da Obama ble president? Tempratur og fuktighet ikke google.
    Hva var været da Biden ble president? Ikke google nå.
    Poenget mitt er at det spiller ingen rolle normalt sett. Cnn hadde satt seg som mål å ta Trump i løgn lenge før han vant det første valget. Eller vant han egentlig i 2016?
    Hva er definisjonen for regn? Hvis det datt en dråpe i hue på Trump da er det regn eller ikke. Hva var værmeldingen den dagen, vindretning osv?

    Folk trodde vel det ble fult maga show i washington en januardag i 2017. Men deres sanne ansikt så vi etter Trumps valgtap 2020.
    :D:D:D:D
    Noe av det mer absurde jeg har lest.
    Tror du jeg har hukommelse nok til å huske hvordan været var over alt i verden på en spesifikk dato? Årsaken til at pressen grep fatt i saken(e), var jo de helt ubeskrivelig dumme løgnene som rant ut av kjeften på tullingen som perler på en snor, og var latterlig lette å motbevise.

    Du er nå litt av en karakter, Kjendis, når du ikke er i stand til å akseptere selv de enkleste og mest åpenbare bevis på hvordan virkeligheten ser ut. Utenfor mitt vindu snør det i dag. Men om jeg påstår at det er sol, så er det sånn det er, fordi jeg sier det. Rock on.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.186
    Antall liker
    2.611
    Sted
    Liten by
    Hvis Trump er en patologisk løgner så er det fordi han skal vinne og være best. Han er villig til å slenge ut sitt syn uansett....for å fremstå som vinner i enhver situasjon.
    Var det offside eller ikke. I dag har vi var og faktasjekkere, men de er kommunister. 🤡🤡🤡🤡
    Hva i alle dager er det du prøver å si???
     

    KJ

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.10.2004
    Innlegg
    11.093
    Antall liker
    4.197
    Torget vurderinger
    1
    Så konklusjonene er at været på insettingsdagen til Donald the Great er et politisk spørsmål ? o_O

    mvh
    KJ
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Noen som har fått med seg om det blir noe mer om saken mot Trump pga stormingen av kongressen, eller bare droppa man alt sammen fordi det ble for mye jobb?
    Koker alt vekk?
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.128
    Noen som har fått med seg om det blir noe mer om saken mot Trump pga stormingen av kongressen, eller bare droppa man alt sammen fordi det ble for mye jobb?
    Koker alt vekk?
    Jeg tipper man heller lar det koke vekk i kålen enn å helle mer bensin på bålet.
     
    Sist redigert:

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Jeg tipper man heller lar det koke vekk i kålen enn å helle mer bensin på bålet.
    Problemet er vel politiseringen av domstolene i USA, så det er vanskelig å forutse hva som kommer ut av konklusjonene fra komiteen som ble nedsatt etter stormingen 6. januar. konklusjonene derfra var tydelige, og blant annet dette sto å lese:
    “That evidence has led to an overriding and straight-forward conclusion: The central cause of January 6th was one man, former President Donald Trump, who many others followed. None of the events of January 6th would have happened without him.”
    Om det kan bevises i en rettssal utenfor en hver rimelig tvil er vel mer utfordrende enn å konkludere i en rapport. Det er nok duket for måneder, om ikke år, med advokatarbeide før noe eventuelt fremmes i en rettssal.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    Er redd for at den rettsaken blir trukket ut til Trump har gått i graven.....
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.286
    Antall liker
    34.822
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Noen som har fått med seg om det blir noe mer om saken mot Trump pga stormingen av kongressen, eller bare droppa man alt sammen fordi det ble for mye jobb?
    Koker alt vekk?
    Special prosecutor jobber med saken. 40 subpoenas så langt. Dette koker ikke vekk i kålen.
    Trump er åpenbart bekymret, full motangrepsmodus på twitter-kopien sin med personlige beskyldninger mot dommeren og diverse forsøk på uthaling. Tror ikke det vil fungere i dette tilfellet.
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.795
    Antall liker
    11.191
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Noen påstår at Supreme Court er korrupt i saken... der er det jo republikansk overvekt og tre (?) av dommerne er vel utnevnt av Trump selv...??
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.286
    Antall liker
    34.822
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Så langt har Trump en nokså dårlig statistikk med å tape saker ført for dommere han har utnevnt selv. Høyesterett har også nektet å hjelpe ham ved flere anledninger allerede, så han bør ikke forvente altfor mye hjelp derfra.
     
    Sist redigert:

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.286
    Antall liker
    34.822
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Ja, han pleier å skrike opp om «forræderi!» når dommere han har utnevnt viser seg å skjele mer til lov og fakta enn til hans egne forventninger om absolutt lojalitet ovenfor hans egen høye person.
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.707
    Antall liker
    710
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Problemet er vel politiseringen av domstolene i USA, så det er vanskelig å forutse hva som kommer ut av konklusjonene fra komiteen som ble nedsatt etter stormingen 6. januar. konklusjonene derfra var tydelige, og blant annet dette sto å lese:


    Om det kan bevises i en rettssal utenfor en hver rimelig tvil er vel mer utfordrende enn å konkludere i en rapport. Det er nok duket for måneder, om ikke år, med advokatarbeide før noe eventuelt fremmes i en rettssal.
    I denne trådens majoritets øyne er det kun piss som kommer ut av kjeften til Trump.
    Jeg tror ikke de tør å rettsforfølge Trump, da kan man risikere at han blir en martyr for "Bidens marxist liberal regime, brainwashing small children in radical ideology osv"

     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    I denne trådens majoritets øyne er det kun piss som kommer ut av kjeften til Trump.
    Jeg tror ikke de tør å rettsforfølge Trump, da kan man risikere at han blir en martyr for "Bidens marxist liberal regime, brainwashing small children in radical ideology osv"

    Vet ikke om det klippet du linker til et ekte, men om det er det, så understreker vel det poenget til majoriteten i denne tråden, vil jeg si.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.186
    Antall liker
    2.611
    Sted
    Liten by
    I denne trådens majoritets øyne er det kun piss som kommer ut av kjeften til Trump.
    Jeg tror ikke de tør å rettsforfølge Trump, da kan man risikere at han blir en martyr for "Bidens marxist liberal regime, brainwashing small children in radical ideology osv"

    Han er ikke lenger partiets "lille" prins. Han er bare de super religiøse og lavt utdannedes messiah i redneck-land. Han blir ikke noe martyr.
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.707
    Antall liker
    710
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Han er ikke lenger partiets "lille" prins. Han er bare de super religiøse og lavt utdannedes messiah i redneck-land. Han blir ikke noe martyr.
    Problemet er bredden i kritikken av sittende Biden Adm. Det er bare et angrep på woke om og om igjen. Tror linken er fra en konferanse i fjord eller noe. Det fremmed for oss i Norge det der.

    Det hadde aldri skjedd i Norge at en politisk figur utenfor stortinget hadde kommet til å anklaget Støre for å gjøre Norge til kommuniststat hvor bibel, religion og andre typer "overtro" blir ulovlig (selv om den er noen i tråden som vil det). Eller sagt til pridere i sv at dere hjernevasker små barn med pervers kjønnsideologi hvor man skal kunne elske (med) hvem man vil, hvor mange man så lenge det er """samtykke"".
    Men partiet Konservativt kunne funnet på det hvis de hadde fått en mikrofon.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Problemet er bredden i kritikken av sittende Biden Adm. Det er bare et angrep på woke om og om igjen. Tror linken er fra en konferanse i fjord eller noe. Det fremmed for oss i Norge det der.

    Det hadde aldri skjedd i Norge at en politisk figur utenfor stortinget hadde kommet til å anklaget Støre for å gjøre Norge til kommuniststat hvor bibel, religion og andre typer "overtro" blir ulovlig (selv om den er noen i tråden som vil det). Eller sagt til pridere i sv at dere hjernevasker små barn med pervers kjønnsideologi hvor man skal kunne elske (med) hvem man vil, hvor mange man så lenge det er """samtykke"".
    Men jeg kunne funnet på det hvis jeg hadde fått en mikrofon.
    Tror det er greit at du ikke har mikrofon, jeg. HFS holder lenge for å teste ut ideene dine på et variert publikum med evne til å "tenke sjæl".

    Og ellers er det fortsatt ingen som har slike perverse ønsker som du innbiller deg, derimot mener mange av oss at religion er en privatsak, og har dermed lite å gjøre i skoleverket, annet enn for å vise hvor galt det kan gå når det benyttes til undertrykking av andre individer.
     
    Sist redigert:

    I_L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.03.2003
    Innlegg
    3.156
    Antall liker
    5.085
    Det hadde aldri skjedd i Norge at en politisk figur utenfor stortinget hadde kommet til å anklaget Støre for å gjøre Norge til kommuniststat hvor bibel, religion og andre typer "overtro" blir ulovlig (selv om den er noen i tråden som vil det). Eller sagt til pridere i sv at dere hjernevasker små barn med pervers kjønnsideologi hvor man skal kunne elske (med) hvem man vil, hvor mange man så lenge det er """samtykke"".
    Men partiet Konservativt kunne funnet på det hvis de hadde fått en mikrofon.
    Prøver du egentlig å si at du ønsker at det fantes et parti "Konservativt" som vil gå ut å si sånne ting? Eller prøver du å si at det er bra at Norge i motsetning til USA ikke har slike tullinger i fremtrendende roller i det offentlige rom?
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.707
    Antall liker
    710
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Prøver du egentlig å si at du ønsker at det fantes et parti "Konservativt" som vil gå ut å si sånne ting? Eller prøver du å si at det er bra at Norge i motsetning til USA ikke har slike tullinger i fremtrendende roller i det offentlige rom?
     

    I_L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.03.2003
    Innlegg
    3.156
    Antall liker
    5.085
    Ah, glemte at PDK har gjenoppstått. Dette er altså synspunkter du støtter? Du mener at Støre prøver å gjøre Norge til en kommuniststat?
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Ah, glemte at PDK har gjenoppstått. Dette er altså synspunkter du støtter? Du mener at Støre prøver å gjøre Norge til en kommuniststat?
    De hevder i sitt partiprogram at de vil satse på forskning og kunnskap, men det stikker ikke dypere enn den sølepytten de plasker i:

    Doktrinen om at CO2-utslipp fra fossile energikilder fører til uheldig oppvarming av atmosfæren har empiriske svakheter. Klodens klima er et uoversiktlig system som gjør det vanskelig å lage troverdige teorier og modeller for endring. Objektiv forskning kan vanskelig skille mellom naturlige variasjoner og menneskeskapte endringer. Alle funn viser at kloden har vært betydelige varmere tidligere med positive virkninger for både plante- og dyreliv. Frykten for variasjoner i klima kan tvinge fram uoverveide tiltak med høye kostnader for økonomi og kultur, og bereder grunnen for overnasjonal styring på bekostning av frihet og selvstyre. På denne bakgrunnen vil Konservativt trekke Norge ut av internasjonale klimaavtaler, trekke tilbake forpliktelser og avvikle eller omprioritere alle klimatiltak og bevilgninger knyttet til dette formålet. Norge må tas ut av Paris-avtalen og den internasjonale handelen med klimakvoter må avvikles. Norske pengeoverføringer til andre land og internasjonale organisasjoner basert på klimapolitikk må stanses umiddelbart. Skatter og avgifter i Norge relatert til det samme må avvikles, inkludert avgifter rettet mot CO2-utslipp. Dårlig fundert og tendensiøs klimapropaganda skal ut av skoleverk og læreplaner, og politisk aktivisme og ideologisk indoktrinering skal ikke forekomme i lærebøker på noe nivå
    De vil forby vindkraft, samt utvinne all olje de kan finne, koste hva det vil, samt avvikle alle incentiver til elektrifisering, dernest stanse all satsing på alternativ energi innen transport og oljesektor.

    Konservativt mener 5G må stoppes i Norge inntil vi vet mer om de faktiske konsekvensene dette vil innebære for folkehelsen og miljøet.
    Konservativt ser med skepsis på tvangsinstallering av digitale strømmålere (AMS) i norske hjem. Hensynet til personvern og menneskers opplevelse av helseplager ved stråling tilsier tilbakeholdenhet.
    De vil forsterke forbud mot alle rusmidler unntatt alkohol, de vil stanse og reversere muligheter for ikke-binær kjønnsidentitet.

    De er et åndssvakt parti.
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.707
    Antall liker
    710
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    De hevder i sitt partiprogram at de vil satse på forskning og kunnskap, men det stikker ikke dypere enn den sølepytten de plasker i:



    De vil forby vindkraft, samt utvinne all olje de kan finne, koste hva det vil, samt avvikle alle incentiver til elektrifisering, dernest stanse all satsing på alternativ energi innen transport og oljesektor.





    De vil forsterke forbud mot alle rusmidler unntatt alkohol, de vil stanse og reversere muligheter for ikke-binær kjønnsidentitet.

    De er et åndssvakt parti.
    Åndsvakt? Har du ikke noe mer åndsvakt å si enn at partiet er åndsvakt?
    Du er imot fam som grunnpillar i samfunnet, at menneskeliv skal beskyttes fra livets start til livets slutt?? Det er vel problematisk det ja.
    Det er staten som skal eie og oppdra barn?
    Du ser ikke at miljø marxismen skaper bare angst og noen få tjener penger på galskapen?
     
    Sist redigert:

    4-string

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Innlegg
    5.285
    Antall liker
    9.368
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Åndsvakt? Har du ikke noe mer åndsvakt å si enn at partiet er åndsvakt?
    Du er imot fam som grunnpillar i samfunnet, at menneskeliv skal beskyttes fra livets start til livets slutt?? Det er vel problematisk det ja.
    Det er staten som skal eie og oppdra barn?
    Du ser ikke at miljø marxismen skaper bare angst og noen få tjener penger på galskapen?
    Ethvert befruktet egg må beskyttes og ha fulle rettigheter fra det øyeblikk orgasmen ebber ut. Man skal ikke nekte det å bli født, for så å bli drept i en skoleskyting en 8-10 år senere. For andre grunnlovstillegg trumpfer jo alt. :sneaky:

    Du burde klare å argumentere for deg uten å beskylde motdebattanter for ting de aldri har sagt eller ment.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn