Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.285
    Antall liker
    34.821
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Kort oppsummering av et par dusin rettssaker så langt:
    Dommeren: "Hevder dere at det har skjedd valgfusk?"
    Advokater for Trump: "Nei, herr dommer."
    Dommeren: "Da er vi ferdige med denne saken."

    Hvis Trump-kampanjen ennå ikke har greid å finne noe som helst troverdig tegn på fusk (bortsett fra to stemmer som urettmessig var avgitt for Trump), så er kanskje mest nærliggende forklaring at det ikke var noe "massiv valgfusk". Og da er det kanskje på tide å slutte å gjengi løse påstander uten hold i virkeligheten.
     
    Sist redigert:

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    Hvis Trump-kampanjen ennå ikke har greid å finne noe som helst tegn på fusk (bortsett fra to stemmer som urettmessig var avgitt for Trump), så er kanskje mest nærliggende forklaring at det ikke var noe "massiv valgfusk".

    "We found this SPOON Siiiir!"

     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Kan du komme med et eneste eksempel på at det har vært valgfusk i det hele tatt?
    Feil forekommer, det er naturlig. Men når selv republikanere mener at dette er det safeste valget noensinne, hva sier du til det?
    Finnes masse indisier der ut om man leser variert. Men like lite som du kan komme med "bevis" på at valget har foregått rettmessig, så kan ikke jeg legge frem "bevis" for det motsatte. Det er opplagt. Vi må vente å se.

    Men det blir jo litt komisk hvis så mange tar feil i sin forhåndsdømming :)
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.285
    Antall liker
    34.821
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Er det ikke mer komisk om noen stadig går på Trumps historiefortelling uten å kunne skille mellom fabulering og virkelighet? Hvert eneste "indisie" viser seg å ikke tåle kritisk gjennomgang. De faller fra hverandre som løse påstander så snart en dommer stiller spørsmål. Kvaliteten på "indisiene" varierer fra rene spekulasjoner til blank løgn.
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Det er mange som liker å henvise til at på tuben og fjesboka og twitter og hvem vet ikke hva, så finnes det "bøttevis med knallharde bevis"
    Altså, bevis av en slik grad at dersom det hadde et snev av sannhet over seg, så ville det vært interessant å tatt med dette for retten.

    Allikevel velger Trump-kampanjen å IKKE legge frem disse påstandene som bevis.
    Hvorfor ikke?
    Er det fordi de ikke er klar over at det finnes folk med knallharde vitenskapelige bevis? Kanskje de ikke er aktive i sosiale medier og har fått det med seg?
    Eller kan det være fordi de ikke synes at det er noe poeng å vinne frem i retten, siden de ikke vil stå frem som "de som avslørte at USA har et korrupt valgsystem" ?

    Eller KAN det tenkes at påstandene de kaster ut på internett rett og slett bare er oppspinn som på ingen måte vil holde i retten?
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Det er nok to
    Mange bombastiske meninger her.
    Hva kommer dere til å si gutter hvis det viser seg at massiv valgfusk faktisk har hendt og det endrer valgresultatet?
    Det ville jo være forferdelig på så mange plan, men heldigvis er det sånn ca. ingenting som peker i den retning. Med mindre du forbeholdsløst tror en gammal, bitter faen på hans ord, vel å merke. En gubbe som ikke selv var til stede i et eneste valglokale, men allikevel påstår at han vet alt om som foregikk der, selv om ingen har sett det.
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Trump selv forhåndsdømte jo at valget skulle være utsatt for massivt med juks allerede på sensommeren.
    (omtrent på samme tid som han fant seg en ny postsjef for USPS, som begynte å fjerne postkasser, sorteringsmaskiner og nekte folk å fullføre arbeidet sitt før de gikk hjem om de ikke hadde fått tatt unna dagens post innen vanlig arbeidstid. men pyttsann.)
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.186
    Antall liker
    2.611
    Sted
    Liten by
    Finnes masse indisier der ut om man leser variert. Men like lite som du kan komme med "bevis" på at valget har foregått rettmessig, så kan ikke jeg legge frem "bevis" for det motsatte. Det er opplagt. Vi må vente å se.

    Men det blir jo litt komisk hvis så mange tar feil i sin forhåndsdømming :)
    Snakker vi om samme type beviser som du har lagt ut før? For da har vi to vidt forskjellige oppfatninger hva et bevis er.
    Du er jo blitt tatt i å ha lagt ut tilbakeviste "beviser". Kanskje bør du si noe om det?


    Trenger du mere?
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Snakker vi om samme type beviser som du har lagt ut før? For da har vi to vidt forskjellige oppfatninger hva et bevis er.
    Du er jo blitt tatt i å ha lagt ut tilbakeviste "beviser". Kanskje bør du si noe om det?
    Strengt talt trenger han ikke si noe om det.
    Det at bevisene ikke benyttes i retten, og at Trumps egne advokater trekker den ene saken etter den andre, sier jo sitt.

    Om faktisk er hold i noe, så vil det bli avgjort i høyesterett. Og såvidt jeg har forstått er det allerede republikansk overtall blant dommerne der allerede, så dersom selv de avviser påstandene, bør saken være ganske grei.

    For hvilken fordel vil en republikanskstyrt høyesterett ha å tjene på å hjelpe demokratene med å jukse?
    Sist jeg sjekka, så var det ingenting å tjene på det.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Finnes masse indisier der ut om man leser variert. Men like lite som du kan komme med "bevis" på at valget har foregått rettmessig, så kan ikke jeg legge frem "bevis" for det motsatte. Det er opplagt. Vi må vente å se.

    Men det blir jo litt komisk hvis så mange tar feil i sin forhåndsdømming :)
    Du snur faktisk saken fullstendig på hodet, her.
    Det er kun én mann som har forhåndsdømt, og det er DJ Trump. Han har nemlig klart og tydelig, i skrifts form og flere ganger utbasunert at JEG VANT VALGET! MASSIVT VALGFUSK!

    I denne tråden har alle referert til de fakta som finnes, nemlig at det er ingenting hittil som tyder på at han har rett. Kommer man med en såpass hårete påstand, bør man vel ha ørlite mer å komme trekkende med til rettssalene rundt i landet enn at "presidenten føler det på seg..."

    Ærlig talt, Orso, dette ser ikke veldig fornuftig ut. Kan du i det minste komme opp med et fornuftig indisium, da, foruten hva POTUS til en hver tid føler for å brøle ut?
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.285
    Antall liker
    34.821
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Så langt er det ingen ting som tyder på at det er noen sak for Høyesterett å ta stilling til. Det som står igjen er bare spill for galleriet, ment for ekkokammeret på OANN, Newsmax og Breitbart. Rettssakene er bare rot uten fnugg av bevis.
    The legal escapade devolved into farce on Monday night as the federal judge rejected a move by the campaign to postpone that key hearing.

    Less than 90 minutes after the outgoing attorneys for the campaign assured U.S. District Court Judge Matthew Brann that “Scaringi is aware of the schedule set by the Court in this matter and will be prepared to proceed according to that schedule,” Scaringi asked the judge to put off the session, arguing that he was inadequately prepared.

    “Having only been retained today, Plaintiffs’ new counsel need additional time to adequately prepare this case for the upcoming oral argument and evidentiary hearing,” Scaringi wrote. “Furthermore, this is a case of significant complexity and importance to the people of the United States of America.”

    Brann, an appointee of President Barack Obama who sits in Williamsport, Pa., promptly denied the continuance without explanation — beyond noting that the request was filed at 7:40 P.M.

    “Oral argument will take place as scheduled, tomorrow, November 17, 2020,” the judge wrote. “Counsel for the parties are expected to be prepared for argument and questioning.”
     
    Sist redigert:

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    ^36/50. Mye rødt i midten. Men jeg er ikke så god på Russisk og eks-Sovjetisk geografi heller.
    36 av 50 er bra. Min søster som er 4 år eldre enn meg måtte pugge alle USA-statene da hun gikk på skolen. Jammen meg bra at den tiden er forbi.


    her kan du teste deg ut på eks-sovjetiske. de i vest bør alle få til. de borti Kasakhstan der er litt verre.

    Fikk 83 %
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.852
    Antall liker
    4.281
    Hjalp deg med å stramme opp teksten litt, Asbjørn.

    Kort oppsummering av et par dusin rettssaker så langt:
    Dommeren: "Hevder dere at det har skjedd valgfusk?"
    Advokater for Trump: "Nei, herr dommer."
    Dommeren: "Da er vi ferdige med denne saken."

    Hvis Ettersom Trump-kampanjen ennå ikke har greid å finne noe som helst troverdig tegn på fusk (bortsett fra to stemmer som urettmessig var avgitt for Trump), så er kanskje mest nærliggende den eneste plausible forklaring at det ikke var noe "massiv valgfusk". Og da er det kanskje på tide å slutte å gjengi løse påstander uten hold i virkeligheten.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    36 av 50 er bra. Min søster som er 4 år eldre enn meg måtte pugge alle USA-statene da hun gikk på skolen. Jammen meg bra at den tiden er forbi.


    her kan du teste deg ut på eks-sovjetiske. de i vest bør alle få til. de borti Kasakhstan der er litt verre.

    Fikk 83 %
    Jeg har begynt å øve meg på de amerikanske statene nå. Jeg hadde sånn nogelunne området for de fleste inne, men startet med 26 på første forsøk. Er nå oppe i ca. 36, etter sånn omtrent 7 forsøk. :)

    Nå skal jeg prøve eks-Sovjet, den tror jeg blir verre, gitt!
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    Jeg har begynt å øve meg på de amerikanske statene nå. Jeg hadde sånn nogelunne området for de fleste inne, men startet med 26 på første forsøk. Er nå oppe i ca. 36, etter sånn omtrent 7 forsøk. :)

    Nå skal jeg prøve eks-Sovjet, den tror jeg blir verre, gitt!
    Det er bra. 26 på første forsøk er strålende.

    fant tilsvarende på samme side som den amerikanske, med samme funksjonalitet



    projeksjonen er også interessant. Gir oss et annet perspektiv.
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.472
    Antall liker
    9.605
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    88% på tidligere Sovjet stater. Kan vel gå verre med good old US of A. (bare 69% - midtvesten og en del av småstaene på Østkysten var vanskelige).
     
    Sist redigert:

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.472
    Antall liker
    9.605
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    I motsetning til republikanere og Trumptilhengere så forholder vi oss til fakta Bjørn, uansett hvilken vei de vipper, så jeg antar spørsmålet ditt bare var retorisk.
     

    joha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    864
    Antall liker
    461
    Torget vurderinger
    1
    36 av 50 er bra. Min søster som er 4 år eldre enn meg måtte pugge alle USA-statene da hun gikk på skolen. Jammen meg bra at den tiden er forbi.
    Jeg plukket også ut 36 stater i første forsøk. Og de som var "feil" var alle nabostater.
    Når jeg setter "feil" i gåsetegn, så menes det slik at jeg trekker i tvil plasseringen av de statene. Jeg mener bestemt at de har byttet om statene på forhånd og prøver å stjele hele konkurransen fra meg. Jeg har allerede protestert heftig og Rudy prosesserer saken for meg. Jeg får og massiv støtte fra Breitbart, OANN og Newsmax. I WON!
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.388
    Antall liker
    20.801
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Gamle-Sovjet: 51%. Står elendig til omkring de sydlige havene. Den første assosiasjonen jeg har til Krim er Krim-krigen.
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    I motsetning til republikanere og Trumptilhengere så forholder vi oss til fakta Bjørn, uansett hvilken vei de vipper, så jeg antar spørsmålet ditt bare var retorisk.
    Nja. Fakta er å holde seg til resultatet og ikke være skråsikker basert på det man ønsker seg på forhånd. Ergo bør man vente og se med både opptelling og rettsaker og ikke la media bestemmer verken det ene eller andre. Her ser vi primært at man har bestemt på forhånd. Kanskje får man rett, men det motsatte kan skje også. Ligger fremdeles mange rettsaker inne og ifølge Trump leiren har man gode bevis. Så får vi ser om det er vann i det eller ikke.
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.795
    Antall liker
    11.191
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    En god del morsomme resonnementer fra rep-leiren.....
    - alle dauingene stemmer dem's..... hvordan de får stemt er det ingen som sier
    - det er valgfusk i alle stater som Biden vant... der pågår det omtelling med samme forholdstall
    - det finnes ikke valgfusk i rep-stater..... for alle andre enn menigheta er det kanskje der man skulle hatt omtelling...
    - stemmemaskinene er hacket av fed's.... hvor innskrumpet i skallen må man være for å tro på noe sånt?
    - alle poststemmer er fake.... også de som stemte på DT?

    sånn kan vi nok fortsette ei god stund..... Om faktisk skulle komme et roverdig resultat som viser at gresskaret faktisk har vunnet på lovlig måte, så skal - og vil - selvsagt verden i øvrig respektere dette. Et spørsmål som menigheta kanskje kan svare på , - hva gjør dere når omtellinger er ferdig, rettsaker er avvist som grunnløse, og resultatet består? VIl dere akseptere resultatet, eller fortsatt stå å gaule "Fake News, - fake news..." - og derved godt og grundig parkere dere selv i samme kategori som den åndsforvirrede klanen av følgere på andre siden av dammen?

    Greatest democracy in the world?.... 'Effing looney bin, hele landet...... snakker om å latterliggjøre et helt land, - godt gjort av folket selv..
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    Nja.
    1. Fakta er å holde seg til resultatet og ikke være skråsikker basert på det man ønsker seg på forhånd.
    2. Ergo bør man vente og se med både opptelling og rettsaker og ikke la media bestemmer verken det ene eller andre. Her ser vi primært at man har bestemt på forhånd. Kanskje får man rett, men det motsatte kan skje også.
    3. Ligger fremdeles mange rettsaker inne og ifølge Trump leiren har man gode bevis. Så får vi ser om det er vann i det eller ikke.
    1. Ja, og resultatet er at Biden har vunnet med relativt god margin
    2. Så det er din tese, eller i det minste anser du at det er mulig ALLE som jobber med valget juger, mens en som ikke jobber med det (DJT) har rett?
    3. Nei, det har ikke fremkommet ett eneste godt bevis hittil, derimot har mange advokater trukket seg, mens stadig fler av republikanerne ber Trump om å forholde seg til virkeligheten.
    3. Du har ikke presentert noe som helst som en gang indikerer at Trump har en sak her.

    Hva er'e du roter med??
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.554
    Antall liker
    15.584
    Torget vurderinger
    2
    Du må rekalibrere deg i forhold til virkeligheten, Bjørn O. Dette blir for rart.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.186
    Antall liker
    2.611
    Sted
    Liten by
    Alternative "fakta" strikes again. Ikke kom her med logikk og fakta! Det er feigt det.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    For kommunistkameratene kan det vere lurt å studere litt sovjetstater ja.

    På et eller annet tidspunkt får dere nok viljen deres mot et mer globalt sosialiststyre,men håper ikke det begynner allerede nå. Trump står litt i veien for globalistene for øyeblikket,men får kreftene vippet han tilsides så er vi nok igang. Da begynner plattformen til den kommende verdensfrelser å ta form.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    dette er hva kolportørene av usannhet har som underliggende strategi; utmatt nesten!

    "The amount of energy needed to refute bullshit is an order of magnitude bigger than to produce it"
    (Brandolini's law)
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.285
    Antall liker
    34.821
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    ifølge Trump leiren har man gode bevis
    Så hvorfor legger de aldri frem disse «gode bevisene», da?

    Det har blitt lagt frem lister over påstått døde velgere. Det viste seg at de som var døde på listen ikke hadde avgitt stemme, og at de som hadde avlagt stemme ikke var døde. Til slutt sto man igjen med bare en gammel enke som hadde oppgitt navnet som Mrs ektemannens navn. Men gamle Mrs var høyst levende og hadde stemmerett, hun.

    På samme måte ble det lagt frem lister over folk med adresse utenfor staten som visstnok hadde stemt ulovlig i Nevada. Men de var militærfamilier i tjeneste og studenter, og hadde stemmerett i Nevada. Stemmene var lovlige. Det ble ikke tatt nådig opp at Trump ville avskjære militære fra å kunne stemme.

    Kan du legge frem et eneste «godt bevis»? Det er faktisk den som påstår at noe ulovlig har skjedd som må bevise det. Forsøkene på å legge frem «bevis» har vist seg å være bare tull.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    dette er hva kolportøren av usannhet har som underliggende strategi; utmatt nesten!

    "The amount of energy needed to refute bullshit is an order of magnitude bigger than to produce it"
    (Brandolini's law)
    Så sant så sant

    Imponert over energien deres i denne og andre tråder. Skulle nesten tro dere hadde det som jobb...
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.620
    Antall liker
    2.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Nja. Fakta er å holde seg til resultatet og ikke være skråsikker basert på det man ønsker seg på forhånd.
    I henhold til Amerikansk tradisjon er resultatet gitt. Det som er unormalt her er å insistere på å bestride resultatet når marginene er så store som de er. Det er mer forutintatt å hevde at dette resultatet ikke er gyldig enn å anta at det er det.

    og ikke la media bestemmer verken det ene eller andre.
    Det normale er at mediene utroper en vinner når resultatene er såpass sikre at det er grunnlag for det. Hvis det er dette du snakker om, så er dette er en tradisjon som det er helt urimelig å kritisere.

    Kanskje får man rett, men det motsatte kan skje også.
    Dette er alltid sant, i alle sammenhenger. Men det er snakk om hvor sannsynlig det er at det ene eller det andre blir resultatet. Og de rettssakene og bevisene det er snakk om, ser ikke ut til å overbevise i rettssalene. Så hvor lenge skal vi vente?
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.186
    Antall liker
    2.611
    Sted
    Liten by
    Så sant så sant

    Imponert over energien deres i denne og andre tråder. Skulle nesten tro dere hadde det som jobb...
    Hva med å svare? Jeg vet det ikke er i normal modusen din, men gjør et forsøk.

    PS: noen må rette på all galskapen dere legger opp til.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.620
    Antall liker
    2.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Trump står litt i veien for globalistene for øyeblikket,men får kreftene vippet han tilsides så er vi nok igang. Da begynner plattformen til den kommende verdensfrelser å ta form.
    Mener du Jesus? Er kommunismen veien til Jesus? Eller er Trump forløperen til Jesus? Er Trump Jesus? Jeg skjønner ingenting.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.522
    Antall liker
    10.054
    For kommunistkameratene kan det vere lurt å studere litt sovjetstater ja.

    På et eller annet tidspunkt får dere nok viljen deres mot et mer globalt sosialiststyre,men håper ikke det begynner allerede nå. Trump står litt i veien for globalistene for øyeblikket,men får kreftene vippet han tilsides så er vi nok igang. Da begynner plattformen til den kommende verdensfrelser å ta form.
    Slutt å oppføre deg som en tufs, RuneS.
    Pek på en eneste kommunist her i tråden, deretter kan du begynne i første klasse på nytt, sånn at du får inn grunnleggende kunnskap om virkeligheten. Er du riktig heldig, får du en human-etiker som lærer i KRL-faget.
     

    leifen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.05.2006
    Innlegg
    2.341
    Antall liker
    1.840
    Hva med å svare? Jeg vet det ikke er i normal modusen din, men gjør et forsøk.

    PS: noen må rette på all galskapen dere legger opp til.
    Lufta begynner kanskje å gå ut av ballongen. Ser liksom ikke så helhjertet ut lenger.
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    10.994
    Antall liker
    8.165
    Torget vurderinger
    1
    For kommunistkameratene kan det vere lurt å studere litt sovjetstater ja.

    På et eller annet tidspunkt får dere nok viljen deres mot et mer globalt sosialiststyre,men håper ikke det begynner allerede nå. Trump står litt i veien for globalistene for øyeblikket,men får kreftene vippet han tilsides så er vi nok igang. Da begynner plattformen til den kommende verdensfrelser å ta form.
    Synes din definisjon av kommunisme er rimelig bisarr. Det er vel ikke et eneste politisk parti med noen oppslutning i USA som ikke står til høyre for vårt Høyre.
    Det er vel heller ikke global sosialisme som truer men et liberalistisk oligarki...
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn