Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    Det beste ville selvsagt være om alle i tråden skrudde på ignore-funksjonen. Takk til Hardingfele som minte meg på at den finnes.
    han står på min ignore, men vanskelig å ignorere når alle andre tar debatten.

    Fyren er

    a) et troll
    b) totalt trangsynt og uten vilje til å åpne det.

    konklusjon:
    ignore er best. Vi har prøvd å snakke fornuft med han. det virker ikke.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    7.902
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Trump begynner jo å dra på årene og siloen for å bli satt ut av spill er økende. Hva skjer med GOP dersom han om et års tid er så svekket av en eller annen sykdom ikke er en lysende ledestjerne?

    Da står nok Uday og Qusay Trump klare til å ta over roret.
     

    RojohII

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Innlegg
    4.422
    Antall liker
    1.850
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    Leste en gang en forfatter beskrive kirkelandskapet i USA som "mange mil bredt og noen centimetre dypt".

     
    R

    rr30629

    Gjest
    Ignore er for «pysene» :cool:. Man er på et forum med alle slags typer mennesker som mener masse forskjellig og som uttrykker seg på de forskjelligste måter fra ulike ståsteder. Og det må vi tåle. Så alvorlig er da ikke dette. Trykker man på ignore så dreper man også dynamikken.
    Etter min mening.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Jeg skal prøve å la vere å hisse opp hissigproppene her inne :)

    Etterforskningene er godt igang,og håper de holder de viktigste kortene tett til brystet.
    Ser ut som endel begynner å bli nervøse for hva de har vert med på og hopper av frivillig.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    7.902
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    På et diskusjonsforum burde det diskuteres, men det utgår som reell mulighet når den ene parten kun fremlegger ville påstander og aldri responderer når det bes om at de underbygges.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Ignore er for «pysene» :cool:. Man er på et forum med alle slags typer mennesker som mener masse forskjellig og som uttrykker seg på de forskjelligste måter fra ulike ståsteder. Og det må vi tåle. Så alvorlig er da ikke dette. Trykker man på ignore så dreper man også dynamikken.
    Etter min mening.
    Enig. Beklager viss det blir upassende at vi er enige om noe :D

    Har til gode å trykke ignore på noen.
    At folk blir personlige mot meg gjør meg ingenting.Ingen her inne som kjenner meg skikkelig uansett.
    Får sterkere reaksjoner når jeg ser andre bli urettferdig behandlet.

    Jeg skal prøve å ta en lengre pause fra denne tråden nå.Så da blir det sikkert fryd og glede :)
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.495
    Antall liker
    9.222
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Trump begynner jo å dra på årene og siloen for å bli satt ut av spill er økende. Hva skjer med GOP dersom han om et års tid er så svekket av en eller annen sykdom ikke er en lysende ledestjerne?
    Junior overtar, han er klar som et egg.
     
    U

    Utgatt24668

    Gjest
    Er ikke alt dette enkelt? Biden vant (etterhvert) med god margin. Selv om det skulle være noen funn knyttet til juks så har det ingen utslag.

    Republikanerne nøler med å godkjenne Biden, i frykt for Trump-ligaen, men alle vet at Biden er president 20.jan 2021.

    Ferdig snakka?
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.287
    Antall liker
    3.439
    Torget vurderinger
    4
    Enig. Beklager viss det blir upassende at vi er enige om noe :D

    Har til gode å trykke ignore på noen.
    At folk blir personlige mot meg gjør meg ingenting.Ingen her inne som kjenner meg skikkelig uansett.
    Får sterkere reaksjoner når jeg ser andre bli urettferdig behandlet.

    Jeg skal prøve å ta en lengre pause fra denne tråden nå.Så da blir det sikkert fryd og glede :)
    Vi blir alle veldig glade hvis du klarer og dokumentere og underbygge dine påstander, Vi vil da også ta dem på alvor og akseptere dem :)
     

    joha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    864
    Antall liker
    461
    Torget vurderinger
    1
    Ignore er for «pysene» :cool:. Man er på et forum med alle slags typer mennesker som mener masse forskjellig og som uttrykker seg på de forskjelligste måter fra ulike ståsteder. Og det må vi tåle. Så alvorlig er da ikke dette. Trykker man på ignore så dreper man også dynamikken.
    Etter min mening.
    Ja, er enig i det. Som sagt tror jeg ikke det er bevisst trolling. Men nesten umulig å forsvare seg mot, da det ikke kommer underbyggende argumenter.

    Og hvis jeg for lov å bruke den fotballanalogien igjen, så er jo dette en kamp som spilles av Asbjørn, Disq, Harding m.fl. (og som strengt tatt er ferdigspillt/vunnet) Mens vi andre andre går ut på matta i pausen + etter kampen, og sentrer til hverandre mens vi bruker en mer en villig og insisterende Rune som ball.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Er ikke alt dette enkelt? Biden vant (etterhvert) med god margin. Selv om det skulle være noen funn knyttet til juks så har det ingen utslag.

    Republikanerne nøler med å godkjenne Biden, i frykt for Trump-ligaen, men alle vet at Biden er president 20.jan 2021.

    Ferdig snakka?
    håper det. men det er visse tall jeg ikke helt koser meg med


    tillegg:
    hvem skulle denne trump-ligaen være? hvem frykter trump?
    ingen grunn til å tro at ikke gop kjører dette.
     
    Sist redigert:

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.620
    Antall liker
    2.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Jeg synes det er helt sykt at GOP ikke verdsetter demokratiet høyere. Utrolig urovekkende. McConnell skulle tatt på seg jobben med å gratulere Biden når Trump ikke vil.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Jeg skal prøve å la vere å hisse opp hissigproppene her inne :)

    Etterforskningene er godt igang,og håper de holder de viktigste kortene tett til brystet.
    Ser ut som endel begynner å bli nervøse for hva de har vert med på og hopper av frivillig.
    Hvem konkret er det som etterforsker, og hva.. igjen konkret er det de etterforsker?
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.277
    Antall liker
    34.813
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Hvem «begynner å bli nervøse for hva de har vert med på og hopper av frivillig»? Det skulle vel ikke være medlemmer av Trump-administrasjonen som nå skynder seg å sende oppsigelsesbrev før orangutangen brøler «you’re fired!!»? Eksempler, takk.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.277
    Antall liker
    34.813
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Kanskje RuneS og likesinnede vil sende ham litt penger?
    The bottom line: Trump spent a little more money than he had for his re-election – to the tune of $1.6bn – and now he wants help paying for it. It’s sort of cute, like when a wealthy college student asks if you can sponsor their year abroad petting monkeys in Borneo.

    The man who literally left his supporters waiting out in the cold is now passing round the begging bowl in the cold light of day. Some have complained of being repeatedly asked to give donations, receiving as many as 28 messagesin a day.
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Begynner å fundere på om det rep kaoset man ser konturene av faktisk er hvordan det har vært under overflaten i Skunk Works i lang tid. Okki Lockheed en må bare låne "navnet" inntil GOMP Lame Dukk er slept ut av rottereiret.

     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.561
    Antall liker
    13.022
    Nå er det vel kun domstolene og evt i siste instans Høyesterett (selv om det ikke ser ut som noe går dit gitt nivået på det som er levert inn så langt) som står mellom et statskupp og det amerikanske demokratiet. Så langt har domstolene holdt skansen i alle fall.

    Om dette virkelig drar seg til de neste par månedene trenger vi muligens også at forsvaret ikke respekterer "chain of command"
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Nå er det vel kun domstolene og evt i siste instans Høyesterett (selv om det ikke ser ut som noe går dit gitt nivået på det som er levert inn så langt) som står mellom et statskupp og det amerikanske demokratiet. Så langt har domstolene holdt skansen i alle fall.

    Om dette virkelig drar seg til de neste par månedene trenger vi muligens også at forsvaret ikke respekterer "chain of command"
    Kanskje det blir snakk om en usedvanlig gå sakte aksjon, noe som ikke er straffbart. Au, det var fingeren min... DIN, ikke tale om la oss slå opp i manualene for å se hvem sin finger det var i utgangspunktet.. Bom. dette må etterforskes...


    Eller blåkopi av Police Academy, nukk å ta af der...
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Må være jævlig rart å bli så totalt avkledd som Skunk Dunk blir nå. Fyren er jo åpenbart stokk dum. han har tilsynelatende brøytet seg frem gjennom å brøle og skremme samt (evt) Beg, alotto steel´n borrow
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Disse republikanske presidentemner av nyere tid er jo kjent for å være totalt undermålere - men, vinner likevel valg. How-Cum_Zat...?

    SkunkDunk vant well på å repetere email account - book ´em in... a million times

    Sjekk denne: (not ekorntruten, dunno butt dinnane)



    Ekorntrut-1: Mista Schmocken Donny...?
     
    Sist redigert:

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Snakket med en fyr fra Texas 4 noen AAr siden. Han skjønte ikke hva Bush Minor sa når den forsøkte å uttale "nuclear"

    Here I say....
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.082
    Antall liker
    10.481
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16


    “Good evening my friends,” Weisenbach wrote, according to the newspaper. “There has been awful things posted about the USPS and here is my statement. The allegations made against me and the Erie Post Office are 100% false made by an employee that was recently disciplined multiple times. The Erie Post Office did not back date any ballots.”

    The failure of Hopkins’s allegations would mean that Republicans have been unable to produce any evidence—yet again—supporting claims of widespread voter fraud in the 2020 election.
     
    Sist redigert:

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Seperate stater og guvernører som lager egne valgregler i siste liten er vel det som vil vise seg er det ulovlige.
    Å sette inn mer krefter for å få overholdt lov og orden er ikke ulovlig. Det er slik en god leder skal handle.

    Så løgn fra din side
    Nå tuller du.
    De lager ikke ikke egne valgregler i siste liten.
    De har allerede lover for slikt.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.186
    Antall liker
    2.611
    Sted
    Liten by
    Enig. Beklager viss det blir upassende at vi er enige om noe :D

    Har til gode å trykke ignore på noen.
    At folk blir personlige mot meg gjør meg ingenting.Ingen her inne som kjenner meg skikkelig uansett.
    Får sterkere reaksjoner når jeg ser andre bli urettferdig behandlet.

    Jeg skal prøve å ta en lengre pause fra denne tråden nå.Så da blir det sikkert fryd og glede :)
    Du mener; "jeg har ikke flere argumenter, så jeg tar pause"?
    Du har fremdeles ikke svart på hvor mange av de 10 bud Trump har brutt? Eller betyr ikke det noe plutselig?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn