Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.776
    Antall liker
    717
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Her har du mye å gå på.
    Jeg bare tulla, men har deltatt i et par reklamefilmer i Sverige og Norge.
    Ville heller deltatt i 5 stjerners middag og servert Hamburgere og masse budweiser i skikkelig norske rednecks stil med bilde av Trump på veggen og kinaputt i ræva lek etterpå.
    :cool::cool:🤡🤡🍺🍺
    Hadde ville hatt med lotepus, Chartersvein, Carina Dahl og Katerine Moholt
     
    Sist redigert:

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    8.028
    Antall liker
    20.200
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Jeg bare tulla, men har deltatt i et par reklamefilmer i Sverige og Norge.
    Ville heller deltatt i 5 stjerners middag og servert Hamburgere og masse budweiser i skikkelig norske rednecks stil med bilde av Trump på veggen og kinaputt i ræva lek etterpå.
    :cool::cool:🤡🤡🍺🍺
    Hadde ville hatt med lotepus, Chartersvein, Carina Dahl og Caterine Miholt
    Så nå vet vi alle, hva "Kjendis" anno 2022 betyder 🤡
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.506
    Antall liker
    35.405
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Øhhh, så hvordan var det igjen, «plantete bevis» fra FBI’s side eller en hemmelig, muntlig og ulovlig presidentordre om å automatisk deklassifisere alt Trump ville ta med seg hjem? Og hvordan var det med erklæringen fra Trumps advokater i juni om at alt gradert materiale nå var tilbakelevert? Og hvorfor en egen mappe med kompromat på nettopp Macron? Hvem andre kunne være interessert i det materialet f eks nå i februar, mon tro?
    In other words, Trump was being persecuted with planted evidence that he had brought home after a long day at the office. Amazing.
    Følj med i neste episode av … Dumb and Dumber!
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.119
    Antall liker
    9.429
    Konspivås avler konspivås
    Ska vi bryte oss inn i eiendomen til Trump? Yeah!

    ..... Oi her er det masse papirer som han ikke har lov til å ha men Obama får lov å ha millioner av føderale hemmelige kartotek med topphemmelige.... papirer.....
    Hvordan skal vi ta trump og hindre at han stiller som president på ny? Jo, skal vi se....vi sikter han for eeeh....s..spionasje. YEAH!

    Og i neste episode tar vi for oss kva slags utspel som kjem frå Russarararane.
    Hvordan var det igjen med Hillary Clinton og henner e-mailer?
     
    2

    2xJ

    Gjest
    Bør ikke noen i denne tråden beskyttes mot seg selv her ? :rolleyes:

    Edit.. glemte et helt ord ;(
     
    Sist redigert av en moderator:

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.119
    Antall liker
    9.429
    Siden du er eksperten og har det rette svaret og jeg bare kommer med vas, som du og anti trump koret har bestemt, så får du svare på det spørsmålet.
    Nå er det nå engang slik at jeg spurte deg. Prøv for en gangs skyld å svare på et spørsmål og ikke innta offerrollen.
    Jeg antar du vet at hvis du svarer så dummer du deg loddrett ut.
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.776
    Antall liker
    717
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Nå er det nå engang slik at jeg spurte deg. Prøv for en gangs skyld å svare på et spørsmål og ikke innta offerrollen.
    Jeg antar du vet at hvis du svarer så dummer du deg loddrett ut.
    Haha! Å ja, så du tar den tonen. Da får du ihvertfall ikke noe svar. Hvorfor i all verden skal jeg plutselig svare på et så usaklig spørsmål, tråden har ikke touchet Crooked Hillary i det hele tatt?
    Jeg inntar ingen offerrolle jeg sender bare ballen tilbake, også prøver du yppe deg. Er du helt Hippie eller?
     
    Sist redigert:

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.119
    Antall liker
    9.429
    Haha! Å ja, så du tar den tonen. Da får du ihvertfall ikke noe svar. Hvorfor i all verden skal jeg plutselig svare på et så usaklig spørsmål, tråden har ikke touchet Crooked Hillary i det hele tatt?
    Jeg inntar ingen offerrolle jeg sender bare ballen tilbake, også prøver du å ta i kragen, hvor kjukk i hue går det ann å bli? Sett fra deg glasset
    Å sende ballen tilbake er en vanlig taktikk når man står i fare for å tabbe seg ut.
    Jeg skal hjelpe deg litt, var det ikke noe med at Hillary Clinton hadde noen e-mailer på sin laptop? Du vet sikkert alt om det, jeg har dessverre glemt detaljene.
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.776
    Antall liker
    717
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Å sende ballen tilbake er en vanlig taktikk når man står i fare for å tabbe seg ut.
    Jeg skal hjelpe deg litt, var det ikke noe med at Hillary Clinton hadde noen e-mailer på sin laptop? Du vet sikkert alt om det, jeg har dessverre glemt detaljene.
    Beklager har ikke så mye å tilføye der.
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.776
    Antall liker
    717
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Lose/lose. Hvis du skulle endre mening og være enig med ham er du jo per def også uten egne meninger.
    Det der er jo bare å veive i luften uten noen håndfaste henvisninger. Blir bare tull.
     
    2

    2xJ

    Gjest
    Jeg har en helt egen mening @Kjendis !! Helt uten innvirkning ifra andre enn deg.

    Ta og stikk fingeren i jorda... og ta deg en pause. Anbefales på det sterkeste.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.506
    Antall liker
    35.405
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Ikke bare amerikanere, ser det ut til. «Tenke selv» = lydig etterplapre Trumps seneste bortforklaring samtidig som man avviser alle andre informasjonskilder.

    Venter fortsatt på at noen skal forklare meg hvordan og hvorfor Trump-utnevnt statsadvokat, dommer og FBI-sjef inngår i en gigantisk demokratledet politisk sammensvergelse mot Trump personlig når de håndhever lover han selv signerte. Kan være en fin øvelse i å «tenke selv», det der.

    Republikanerne prøver så godt de kan:
    In the few short days since the FBI search was done, Trump's excuses and defenses have varied wildly. Here is a brief summary of them for the record...
    • Well, there were no documents.
    • Okay, There were documents but they were just personal mementos and family photos.
    • Okay, There were also documents that were official business that Trump took home to study.
    • Okay, Trump was allowed to have all of the documents, and besides, what about Obama?
    • Okay, Any classified documents were packed by someone else when Trump moved out of the White House and he didn't know what was in them.
    • Okay, the classified documents that were found were planted there by the FBI.
    • Okay, none of the documents were classified because Trump secretly declassified them.
    In short, the documents that don't exist, and which Trump refused to return when subpoenaed, were actually there, but he was using them, even though someone else packed them without his knowledge, which didn't happen because the FBI planted them, and the documents that the FBI planted were all declassified in a secret ceremony, and once declassified they still weren't released to the public, and can't be released now.

    Got it? Good! Now back to lying about the 2020 presidential election being "rigged" and "stolen" from Trump.
     
    Sist redigert:

    OMF

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    15.858
    Antall liker
    8.854
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    Er det noe fornuftige svar på hvorfor han har tatt disse dokumentene?

    Selv om vi snakker om Trump, så synes jeg det er vanskelig å tro at han skulle selge informasjon til Russland.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.506
    Antall liker
    35.405
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Min teori: Han er mentalt ute av stand til å skille mellom egen høye person og rolle. Han hadde rett til å se disse dokumentene i sin forrige rolle, altså var de hans for alltid i hans eget hode. Selvfølgelig ville han ikke frivillig gi fra seg noe så prestisjefylt som atomhemmeligheter. At han lyver om det og instruerer advokatene til å lyve om det er business as usual for ham. Alle forsøk på å ta fra ham dette blir også til et utålelig angrep på hans skjøre ego, fortsatt i hans eget hode.

    Jeg tipper han også gjerne vil vise dem frem til tilfeldige besøkende i Mar-A-Lago for å understreke sin egen betydning. Visse besøkende var nok ganske interesserte. For DJT er massasje av egoet viktigere enn nesten alt annet (med mulig unntak å unngå å bli holdt ansvarlig for egne forbrytelser og tabber). Kan tenkes at «wow, mr president, how very impressive!» var betaling nok for ham.
     
    Sist redigert:

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.776
    Antall liker
    717
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Min teori: Han er mentalt ute av stand til å skille mellom egen høye person og rolle. Han hadde rett til å se disse dokumentene i sin forrige rolle, altså var de hans for alltid i hans eget hode. Selvfølgelig ville han ikke frivillig gi fra seg noe så prestisjefylt som atomhemmeligheter. At han lyver om det og instruerer advokatene til å lyve om det er business as usual for ham. Alle forsøk på å ta fra ham dette blir også til et utålelig angrep på hans skjøre ego, fortsatt i hans eget hode.

    Jeg tipper han også gjerne vil vise dem frem til tilfeldige besøkende i Mar-A-Lago for å understreke sin egen betydning. Visse besøkende var nok ganske interesserte. For DJT er massasje av hans ego viktigere enn nesten alt annet (med mulig unntak å unngå å bli holdt ansvarlig for egne forbrytelser og tabber). Kan tenkes at «wow, mr president, how very impressive!» var betaling nok for ham.
    Går det virkelig ann å være så ensporet opphengt i narrativet om Trumps Narsisisme? Dette handler om væpning av FBI for å slå ned på all politisk motstand og bruke Trump som lynavleder. Dette likner totalitære regimer mer og mer og de som støtter dette er i Norge slaver av klikk bate journalistikk. Dette er angrep på demokratiet og vanlige folk. I fare for å ikke gjenta meg selv for ørtende gang.
     
    Sist redigert:

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.506
    Antall liker
    35.405
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Går det virkelig ann å være så ensporet opphengt i narrativet om Trumps Narsisisme?
    Som sagt, det er min teori, som jeg har tenkt ut helt selv etter å ha lagt merke til at Trump beviser det «narrativet» hver gang han åpner kjeften sin. Twitter-kontoen hans, ufiltrert fra hans egne tommelfingre, var evig nok. Behøver ikke å få det via noen journalister.

    Hvordan ser du på konsepter som likhet for loven og rettsstat, forresten? Du vet, med lov skal landet byggast og ikkje med ulov øydast, og alt det der? Hvordan passer det med at Trump anser seg selv som høyt hevet over å etterleve lover han selv signerte?
     
    Sist redigert:

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.835
    Antall liker
    16.057
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Går det virkelig ann å være så ensporet opphengt i narrativet om Trumps Narsisisme? Dette handler om væpning av FBI for å slå ned på all politisk motstand og bruke Trump som lynavleder. Dette likner totalitære regimer mer og mer og de som støtter dette er i Norge slaver av klikk bate journalistikk. Dette er angrep på demokratiet og vanlige folk. I fare for å ikke gjenta meg selv for ørtende gang.
    Siden du skriver i signaturen din at du ikke vet hva du skal si om ekstremnarsissisten Trump, så foreslår jeg at du sier minst mulig;)
     

    Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.776
    Antall liker
    717
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Siden du skriver i signaturen din at du ikke vet hva du skal si om ekstremnarsissisten Trump, så foreslår jeg at du sier minst mulig;)
    Trump er ikke narsisist......han er Worldbuilder selv om det er opplest og vedtatt at Trump er selve definisjonen på Narsisisme. Putin er Worldbuilder wannabe til sammenlikning.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn