Mye penger vs høy moral er vel mye likt olje vs vann. Tilsynelatende ganske vanskelig å mikse.
Er du pensjonist eller uføretrygdet da?Hvor de styrtrike vil være,mener du. Jeg har ingen planer om å flytte.
hva har det med styrtrike å gjøre?Er du pensjonist eller uføretrygdet da?
Det siktet til den siste setningen, ikke den første.hva har det med styrtrike å gjøre?
Vi må gjøre som amerikanerne, skattlegge formue uansett hvor i verden de rike bor.Bilder er lettere enn pdf. Vis vedlegget 1219279
Man trenger penger for å flytte. Folk som har råd til å flytte, rømmer veldig mange land, men USA har positiv vekst.åja, det forandrer ikke mitt spm…
Er det ikke nettopp de som lever av andres arbeidskraft som flytter.Jeg hadde flyttet dersom jeg hadde råd, og de fleste jeg møter i det virkelige liv sier det samme. Bortsett fra de som lever av andres arbeidskraft.
Jeg trodde du hadde meg på "Ignore" jeg?Er det ikke nettopp de som lever av andres arbeidskraft som flytter.
Eller er du av dem som tror Røkke har fisket all fisken selv og sveiset boreplattformer på egen hånd?
Så da antar da glatt atMan trenger penger for å flytte. Folk som har råd til å flytte, rømmer veldig mange land, men USA har positiv vekst.
Jeg hadde flyttet dersom jeg hadde råd, og de fleste jeg møter i det virkelige liv sier det samme. Bortsett fra de som lever av andres arbeidskraft.
Igjen du klarer ikke å ta til deg eller forstå eller mangler kognitive evner til å forstå hva andre skriver, pluss at du tillegger dem synspunkter de aldri har hevdet.Jeg trodde du hadde meg på "Ignore" jeg?
Uansett. Jeg ER faktisk en av dem som har sveiset på plattformene. Og jeg unner han alt han har. Hvordan kan jeg som har vært utførende part i arbeidet du sikter til unne han det, mens du ikke kan?
Det finnes begge deler av begge parter. Utsagnet betinger eksklusivitet. Det er ingen ting i min påstand som sier at "alle uføretrygdede og pensjonister ønsker bli boende i Norge". Dog impliserer din påstand at dette var hva jeg skrev.Så da antar da glatt at
pensjonister
og
uføre ikke kan være styrtrik
hmm, jeg fikk et tydelig inntrykk av at du var et belest menneske…
Så du unner Røkke hans penger da?Igjen du klarer ikke å ta til deg eller forstå eller mangler kognitive evner til å forstå hva andre skriver, pluss at du tillegger dem synspunkter de aldri har hevdet.
Synd å si det, og trodde aldri jeg ville si det, men er faktisk enig med Tucker Carlson. Avsett tRump før han smeller av noen atomic bombsJo, Iran har blitt knust et uendelig antall ganger, helt ubegripelig at det fortsatt er noe igjen å knuse.
Dessuten ble jo alle mulige atomtrusler eliminert allerede i fjor.
Alle med TDS holder med alle andre enn han. Om det så er prestestyret I Iran. Dere hadde satt dere på skuldrene til Putin eller Xi og dersom de nevnte snakket nedsettende om Trump. Selv Stalin eller Pol Pot hadde blitt høyere respektert. "vi" har skjønt det nå.Jeg tipper Iran sin plan på kort sikt (!) er å holde live i denne krigen inn mot mellomvalgene, gjerne med noen døde amerikanske soldater et par uker før valgdagen. Når den ondskapsfulle idioten først har satt i gang faenskapet kan de like gjerne tvære det ut litt for å svekke han mest mulig. Aldri i verden om de blir med på noen fredsavtale nå. På den andre siden av mellomvalgene kan #47 ha mistet vesentlig av maktposisjonen sin og i beste fall være en dead Donald duck ut perioden. Jeg må innrømme at det kjennes litt rart å holde med med det Iran.....
Hvem er "vi", eller er det bare det vanlige storhetsvanviddet, som får deg selv til at kalde deg "vi""Vi" har skjønt det nå.
For mye vodka?Hvem er "vi", eller er det bare det vanlige storhetsvanviddet, som får deg selv til at kalde deg "vi"![]()
Les den setningen en gang til. Finn en feil.Det virker faktisk oppriktig som om det ikke er en eneste person i historien de med TDS missliker mer enn Trump.
Finner ingen.Les den setningen en gang til. Finn en feil.
TDS = Trump Derangement Syndrome?Finner ingen.
Dere burde begynne å vurdere asyl til Amerikanere. Slik mennesker i andre diktatorstyrer har mulighet for.
Regnet med det. Du får gruble litt....Finner ingen.
Dere burde begynne å vurdere asyl til Amerikanere. Slik mennesker i andre diktatorstyrer har mulighet for.
Ja. Det er ingen feil.TDS = Trump Derangement Syndrome?
Alle med TDS holder med alle andre enn han. Om det så er prestestyret I Iran. Dere hadde satt dere på skuldrene til Putin eller Xi og dersom de nevnte snakket nedsettende om Trump. Selv Stalin eller Pol Pot hadde blitt høyere respektert. "vi" har skjønt det nå.
Det virker faktisk oppriktig som om det ikke er en eneste person i historien de med TDS missliker mer enn Trump. Jeg har iallfall til gode å se det poengtert.
Hva har Milo med asylsøkende Amerikanere å gjøre? Han er ikke amerikaner, og det er vel ganske åpenbart av videoen du sendte.![]()
Deported Trumper LANDS in UK, RIPS TRUMP!🚨
Milo Yiannopoulos spent years cheering on mass deportation. He got about four days on the receiving end of it, and now he’d like everyone to know it was trau...youtube.com
Morsomt at du nevner det. På Youtube trender videoer fra amerikanske stasborgere som har emigrert.Dere burde begynne å vurdere asyl til Amerikanere
Betyr dette at du støtter Kirk sine tirader relatert til "college is a scam"?Morsomt at du nevner det. På Youtube trender videoer fra amerikanske stasborgere som har emigrert.
Jeg postet over i drømmetråden oppslag som viser at en bachelorgrad raskt kan koste 4 mill. USA hvor dem jo passer sin egen lommebok skal det vel godt gjøres spare 12 mill for å kunne sende sine 3 barn på skole. Så lavtlønte service og industriarbeidere dem får bli da. Vi kan godt samstille dette med en kynisk versjon av slavehandel i moderne drakt. Hvor klasseskille går i generasjoner.
Ca 95/5 mener jeg å huske. 95% er selvskapt.Hvor stor andel av millionærer tror du er fra generasjonsarv, og hvor stor andel tror du er selvskapt.
Nei jeg tror ikke skolering er en svindel. Men finansieringsmodellen brukt i US er.Betyr dette at du støtter Kirk sine tirader relatert til "college is a scam"?
Vedrørende det andre temaet. Har du lest noen bøker fra Dave Ramsey og/eller Thomas Stanley?
Hvor stor andel av millionærer tror du er fra generasjonsarv, og hvor stor andel tror du er selvskapt.
Nei, Milo er bare enda en med TDS…Hva har Milo med asylsøkende Amerikanere å gjøre? Han er ikke amerikaner, og det er vel ganske åpenbart av videoen du sendte.
Eller mente du at du mislikte Milo mer enn Trump?
| Last month, I warned that Donald Trump was adopting the dangerous strategy laid out in a 2024 book called Unhumans. The extremist book calls on MAGA voters to view Democrats and liberals as demonic creatures unworthy of life. Today, Trump made it official. In a post on social media, he gave a full-throated endorsement of “Unhumans” and urged his followers to buy it. “‘Unhumans’ is a fantastic book — Get your copy today!” wrote the president of the United States, invoking his fake panic over imaginary “communists” |
www.thenerdreich.com
Unhumans, by right-wing conspiracy theorists Jack Posobiec and Joshua Lisec, offers a sinister thesis: Progressive-minded Americans are not humans. Instead, they are "communists." In turn, the authors define communists as bloodthirsty "unhumans" hellbent on the destruction of civilization.
Right-wingers, they write, must stop these unhumans with a policy of “exact reciprocity.” This means doing exactly to these so-called unhumans what the authors claim the unhumans are planning to do to them.
The 283-page screed reads like an effort to incite a civil war. It strains to create a sense of urgent terror in its readers. On nearly every page, it demonizes and dehumanizes “the left”– a vaguely defined group that apparently includes journalists (“the unhuman-occupied media”) and people who believe in things like diversity, equity, social justice and the rule of law. The definition is so broad that it seems most Democrats would qualify as unhumans.
Milo er på kanten ustabil og har tvilsomme sexuelle fantasier/"støtter pedofili". Han har laget en karriere av å være provokatør. Noe han har sagt er kanskje ikke feil, men generelt sett har det vært litt for mye useriøst og litt "klovnerier".Nei, Milo er bare enda en med TDS…
En av få smittsomme psykiske lidelser.
Dersom 95% er selvskapt og 5% gått i generasjon. Hvorfor settes da fokuset på de 5% prosentene som om det er hoveddelen av millionærer?Nei jeg tror ikke skolering er en svindel. Men finansieringsmodellen brukt i US er.
Kirks vinkling var inndoktorering, som for langt de fleske institusjonen faktisk er forsøk på nettopp det motsatte. Kirks problem var at eleven gikk inn som god amerikanerkristen og kom ut som ateist når dem hadde lært å tenke selv.
Mens det er riktig at enkelte delvis har lykkes med den amerikanske drømmen blir antallet i den store sammenhengen med et folk på 440 mill ikke noe å snakke om. Mange av dem slåes det forresten bena under med tRumps politikk. Og sant skal sies, mange av dem har ikke livets rett og ville ikke overlevd her hjemme. Durek som eksempel.
I en studie av Bank of America i 2024 så var andel selvskapte millonærer i følge deres metode 25%, så det spørs vel hvordan man regner.Ca 95/5 mener jeg å huske. 95% er selvskapt.