Sport, sykkel og trening Premier League 21/22

R

rr30629

Guest
En liten tur ut i Europa i kveld for å sjekke nivået.

kasol

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.03.2005
Antall liker
990
Torget vurderinger
4
Skrev dette etter siste MU seier
1631645948756.png

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
2.476
Tror ikke Barca vinner CL i år....

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
4.005
Torget vurderinger
30
Tror ikke Barca vinner CL i år....
Ikke jeg heller, men skjønner ikke helt hva en slik kommentar har i en tråd om Premier League 21-22 å gjøre?

Roy

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
15.797
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Er dette en tråd om Premier League, eller en tråd, opprettet av Liverpool- fans- for å disse Manchester United 🤔

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
4.005
Torget vurderinger
30
Aner ikke, selv liker jeg helst å disse Tottenham, men det har vært litt vanskelig de siste årene :)

Roy

ynot

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2006
Antall liker
748
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
0
Aner ikke, selv liker jeg helst å disse Tottenham, men det har vært litt vanskelig de siste årene :)

Roy
Det må være kjipt å tenkte på at Messi, Ronaldo, Lukaku, Grealish m.fl byttet klubb og likevel har Arsenal brukt mest penger :p
St.Totteringhams day (eller hva det heter) tror jeg ikke kommer i år

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
2.476
Ikke jeg heller, men skjønner ikke helt hva en slik kommentar har i en tråd om Premier League 21-22 å gjøre?

Roy
Det øker jo muligheten for PL-lagene....

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
4.005
Torget vurderinger
30
Det må være kjipt å tenkte på at Messi, Ronaldo, Lukaku, Grealish m.fl byttet klubb og likevel har Arsenal brukt mest penger :p
St.Totteringhams day (eller hva det heter) tror jeg ikke kommer i år
Nei, det kan godt tenkes at du får rett i det, men litt tidlig å avlyse midt i september.

Per dato ligger Tottenham seks poeng foran Arsenal. I neste runde møter Arsenal Burnley og Tottenham møter Chelsea. Da kan fort avstanden være tre poeng før Arsenal tar imot Tottenham på Emirates om et par uker. Med seier der, ligger de to lagene likt.

Roy

ynot

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2006
Antall liker
748
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
0
Nei, det kan godt tenkes at du får rett i det, men litt tidlig å avlyse midt i september.

Per dato ligger Tottenham seks poeng foran Arsenal. I neste runde møter Arsenal Burnley og Tottenham møter Chelsea. Da kan fort avstanden være tre poeng før Arsenal tar imot Tottenham på Emirates om et par uker. Med seier der, ligger de to lagene likt.

Roy
Arteta har ikke imponert meg med hva han har fått til. Det laget burde få til mer med de spillerne

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
4.005
Torget vurderinger
30
Arteta har ikke imponert meg med hva han har fått til. Det laget burde få til mer med de spillerne
og likevel har han vunnet like mange trofeer med Arsenal (en FA-cup-seier og en Community Shield) på drøyt halvannet år som det Tottenham har vunnet siden 1999 (ligacupen i 1999 og 2008).

Roy

E. Largo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2007
Antall liker
8.010
Sted
Disco Volante
Torget vurderinger
2
Det er fremdeles tett i toppen etter helgas runde. Liverpool og Chelsea har til og med lik målforskjell etter 5 kamper.
City gikk på en liten smell heldigvis 🤭. Men de tar det sikkert igjen senere. Fortsetter det slik så kan det bli riktig så spennende.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
2.476
Litt morsomt om Brighton and Hove tar over som serieleder i kveld....

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
2.476
Ikke like morsomt å høre Solskjær klage på dommeren før, under og etter kampen i helga. Han er under stort press, men dette er ikke måten å løse det på.

E. Largo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2007
Antall liker
8.010
Sted
Disco Volante
Torget vurderinger
2
Favorittene skuffet i helga, borsett fra City som tok 3 poeng og sørget for at det er enda tettere i toppen.

E. Largo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2007
Antall liker
8.010
Sted
Disco Volante
Torget vurderinger
2
Det er trist å se at den ene PL klubben etter den andre blir kjøpt opp av tvilsomme aktører.
Jeg regner med at dette er ett PR fremstøt fra SA og at Newcastle kommer til å kunne handle spillere fra øverste hylle fremover. Det verste er at det virker, for flere av de mest populære og suksessrike klubbene er nå eid av liknende aktører.

Sist redigert:
R

rr30629

Guest
Ja også her i landet sitter det folk med drakta på foran TV`en og simulerer lidenskap for en klubb i et annet land, fra en by de kanskje ikke har vært i engang. Uten å bry seg døyten om eierforhold etc. Forstå det den som kan.

E. Largo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2007
Antall liker
8.010
Sted
Disco Volante
Torget vurderinger
2
Så lenge det pøses på med penger så tror jeg ikke at den jevne fotballsupporter bryr seg om hvem som eier klubben. Det er vel ikke mange som heier på eierene, om de i det hele tatt vet hvem dem er.

R

rr30629

Guest
Når ikke gamle helter bryr seg så kan man kanskje ikke forvente at fansen bryr seg heller? En gjennomsnittelig fotball fan har vel kanskje aldri hørt om huekappingen i Istanbul likevel og hvis de har så er det ikke så viktig?

Skjermbilde 2021-10-08 kl. 14.42.43.png

Sist redigert av en moderator:

E. Largo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2007
Antall liker
8.010
Sted
Disco Volante
Torget vurderinger
2
En sjeldent vakker kamp på Old Trafford i kveld. Ihvertfall om man holder med Liverpool.
Men vil OGS overleve dette ?

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
1.645
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
3
Ikke like morsomt å høre Solskjær klage på dommeren før, under og etter kampen i helga. Han er under stort press, men dette er ikke måten å løse det på.
Hehe, våre naboer i øst har et område som kalles Gnellbeltet. For min del vil den norske varianten være Møre og Romsdal....
Ang OGS:
Hva foreslår du at han skal klage på i stedet da?
Kampprogrammet? Vær- og baneforhold? Trafikk- og flystøy? :ROFLMAO:

mvh
Proffen

E. Largo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2007
Antall liker
8.010
Sted
Disco Volante
Torget vurderinger
2
Det har ikke vært mangel på dramatikk denne runden. Shitty gikk på en stor smell, Liverpool gikk på en liten en. Og Chelski viser at de har formen inne.
Vår mann Ole Gunnar ser ut til å beholde jobben enn så lenge. Slik gikk det ikke med Nuno som tapte El Sackico.
Vil Conte overta som manager i Tottenham, eller venter han til OGS får sparken ?

Svaret får du kanskje i neste runde av PL :)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
2.476
Litt overrasket over at Villa ikke henter en mer merittert trener, når de har så høye ambisjoner, og er stinn av gryn. Men selv om Gerrard er et usikkert kort kan det godt være en god match. Smith har strengt tatt vært uheldig med skader, coronakarantener og andre karantener på en gang, så tapsrekka har andre forklaringer enn at han plutselig har blitt en dårlig manager. Han førte i det minste barndomsklubben opp en divisjon. Så gjenstår det å se om han tar over i Rangers. Rent konebytte....

Topp Bunn