Digitale avspillere Power supply til streamer

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.267
Antall liker
3.286
Torget vurderinger
49
Oppgradering av strømforsyning til streamere har tydeligvis noe for seg etter hva jeg leser på diverse forum.
Kommer til og bestille en strømforsyning til Lumin D1 som antageligvis kommer i hus i begynnelsen av neste uke.

Står mellom disse.

McRU power supply inkl Isotek evo3 Premier pc(6050kr+mva)
https://www.mains-cables-r-us.co.uk/power-supplies/1194-linear-power-supply-for-music-servers-streamers.html#/195-colour-silver/136-cable_up_grades-fit_kimber_dc_cabling/179-fuse_up_grade-fit_hi_fi_tuning_fuse/142-iec_socket_up_grades-fit_furutech_fi_03_gold_inlet/1375-isotek_mains_lead_offer-evo3_premier_30_off


Kenneth Lau sitt til D1 (6200kr+mva inkl frakt)
image2.jpg


Er det hipps om happ eller er et bedre enn det andre?
 
Sist redigert:

kjtl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.03.2017
Innlegg
129
Antall liker
142
Torget vurderinger
1
Til en digital avspiller som er koblet til via USB eller SPDIF? Basert på hva noen har påstått på et forum? Seriøst?
 

Geiren

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.03.2005
Innlegg
1.304
Antall liker
1.436
Sted
Foten av Jotunheimen
Torget vurderinger
1
Til en digital avspiller som er koblet til via USB eller SPDIF? Basert på hva noen har påstått på et forum? Seriøst?

Til og med med optisk kabel hører man lett forskjell på strømforsyninger,
Disse to er det forskjell på lyden ved bruk av Auralic Aries, så det er seriøst;D
Den ene av dem pakker lyden sammen og lydbildet blir mindre, gråere, mindre dynamikk ;D

IMG_0744.jpg
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.267
Antall liker
3.286
Torget vurderinger
49
Til en digital avspiller som er koblet til via USB eller SPDIF? Basert på hva noen har påstått på et forum? Seriøst?
Lumin D1 har egen dac, men kan også kobles til ekstern dac via Spdif.
Har god erfaring med oppgradert strømforsyning på Arcam Ir Dac.
Oppgraderte fra veggvorten til McRU Linear Power Supply, mer ro i lydbildet og svartere bakgrunn.
Ren stabil strøm til hifi er undervurdert du burde prøve :)
 

kjtl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.03.2017
Innlegg
129
Antall liker
142
Torget vurderinger
1
Lydbildet blir gråere og mindre når solen skinner også. Gjør dere noe for å unngå å lure dere selv?
 

kjtl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.03.2017
Innlegg
129
Antall liker
142
Torget vurderinger
1
Men hvorfor er målingen relevant for en digital lydkilde?
 

kjtl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.03.2017
Innlegg
129
Antall liker
142
Torget vurderinger
1
Jeg avviser ingenting, bare oppfordrer til skepsis. Om folk bare var villige til å kreve dokumentasjon før de kastet penger etter alt mulig, ville dette vært en mye billigere hobby.
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.267
Antall liker
3.286
Torget vurderinger
49
Ot
Bits er bits?
Solgte Auralic Aeris og sitter nå og lytter på Oppo 103D som drivverk/streamer med samme dac som jeg brukte til Aeris.
Oppo låter ikke bra, detaljert ja, men tynt og slitsomt fra mellomtone og opp.
Mangler flyt og harmoni, ingenting klinger helt ut låter kantete og i mangel på andre ord "digitalt".
Noen som trenger en billig Oppo 103D?
 

kjtl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.03.2017
Innlegg
129
Antall liker
142
Torget vurderinger
1
Ot
Bits er bits?
Solgte Auralic Aeris og sitter nå og lytter på Oppo 103D som drivverk/streamer med samme dac som jeg brukte til Aeris.
Oppo låter ikke bra, detaljert ja, men tynt og slitsomt fra mellomtone og opp.
Mangler flyt og harmoni, ingenting klinger helt ut låter kantete og i mangel på andre ord "digitalt".
Noen som trenger en billig Oppo 103D?
Hvorfor skifter du ikke heller ut DAC-en?
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.267
Antall liker
3.286
Torget vurderinger
49
Ot
Bits er bits?
Solgte Auralic Aeris og sitter nå og lytter på Oppo 103D som drivverk/streamer med samme dac som jeg brukte til Aeris.
Oppo låter ikke bra, detaljert ja, men tynt og slitsomt fra mellomtone og opp.
Mangler flyt og harmoni, ingenting klinger helt ut låter kantete og i mangel på andre ord "digitalt".
Noen som trenger en billig Oppo 103D?
Hvorfor skifter du ikke heller ut DAC-en?
Forstår ikke helt spørsmålet, kan du utdype hvorfor du mener jeg bør skifte ut den?
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.267
Antall liker
3.286
Torget vurderinger
49
Valgte det fra MCRU
Får det nok litt senere enn Lumin D1, så jeg får tid til og bli kjent med lyden uten først.

linear-power-supply-for-music-servers-streamers.jpg


Longdog Audio have now developed a fully regulated linear power supply rated up to 2.5 amps current draw. This power supply will be suitable for music servers such as the Lumin D1, DAC's that are powered by DC voltage, streamers and any other equipment that currently uses a switch mode power supply wall wart.
If you are un-sure what the power requirements are for your equipment simply look at the label on your existing power brick. As an example 230V AC input, 12V DC x 2 amps output. Or simply advise us what your equipment is and we will advise which of our power supplies is suitable.
Our power supply ships with a standard mains lead which can be up-graded using the menu system as well as a better fuse or iec inlet, we can also supply 120V versions and the mains lead to suit your country, UK, Schuko for Europe, USA or Australian / New Zealand so it really is a universal design which users worldwide can benefit from.
We have also installed the new Oyaide audiophile quality DC power plug on this new PSU.

The design thoughts behind the 2 box PSU are below.
When thinking of regulation, it’s worth remembering the Roman god Janus. Who was the god of gateways, and was a two faced god looking in both directions. Likewise a good voltage regulator is required to look in both directions at once. From one direction you have the mains supply, with the ever increasing noise, distortion and random variation that exists on our household mains supply. In the other direction you have the device you are supplying power to. The load will be asking constantly varying current, and the job of the regulator will be to ignore the varying load and to supply a rock steady voltage that ignores the changing load.
To ask a single regulator to perform both tasks means that it can not do either as well as it could. We don’t ask our regulators to be two faced, we split the two functions into two separate regulators and put them both where they can do the best job.
The first regulator is close to the mains supply, its job is to take the incoming mains and convert it into a low(ish) noise DC supply, and to isolate the mess that is our household power lines from what follows. In most power supplies on the market, the output of the first stage would be directly connected to the load device, and that would certainly be an improvement over the supplies that most manufactures provide. But we can do better by adding the other face of Janus to the system.
The second regulator is supplied with a clean low noise supply, and its job is to handle the changing demands of the load. To do that, it needs to be as close to the load as possible. So we remove the second regulator from the main box, and place it close to the load, both electrically and physically, that removes it from the noise and interference of the mains supply, and allows it to spend its time looking towards the load. Typical commercial voltage regulator chips are general purpose devices, but are not quiet enough for the task on hand, so the second regulator uses a bespoke regulator based on a low noise multi stage filtered voltage reference, a low noise error amplifier and a high current low resistance mosfet. To allow it to handle the changing load it also needs to supply current on demand, so all the remaining space in the second regulator is filled with low impedance capacitors to act as a local energy source.
Using the two stages of regulator, we achieve a noise floor equal or better than most battery supplies, and a effective source resistance of the order of 0.02 ohm (and the short cable run to the load avoids increasing this valve by adding copper where its not needed, and the use of a discrete regulator design allows that tiny value to be maintained way above frequency any audio device operates at.
 

Petterone

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2010
Innlegg
1.393
Antall liker
724
Sted
Rogaland
Torget vurderinger
4
Jepp bruker Roon med upsampling,ikke innstalert hq player sammen med Roon enda,men noen mener det er ett løft iht uppsampling

Men Roon er morro med alle egne album og tidal hifi intergrert,samt de radiostasjoner jeg har lagt inn
De har ett greit forum du kan lese deg opp på D1 med Roon

Ja du likte den,syntes den passet her inne til tider
 

kvasi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.09.2007
Innlegg
1.453
Antall liker
1.121
Jeg avviser ingenting, bare oppfordrer til skepsis. Om folk bare var villige til å kreve dokumentasjon før de kastet penger etter alt mulig, ville dette vært en mye billigere hobby.
Fortell gjerne hva du har brukt pengene dine på.
 

Prelude

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.08.2012
Innlegg
160
Antall liker
81
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6

kjtl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.03.2017
Innlegg
129
Antall liker
142
Torget vurderinger
1
Jeg avviser ingenting, bare oppfordrer til skepsis. Om folk bare var villige til å kreve dokumentasjon før de kastet penger etter alt mulig, ville dette vært en mye billigere hobby.
Fortell gjerne hva du har brukt pengene dine på.
Sist brukte jeg faktisk penger på nye kabler. Hvorfor? Fordi de gamle var for korte til å plassere høyttalerne optimalt. Det er selvfølgelig dustete å betale 500 kroner for 10 meter med høyttalerkabel, men det er knapt noen som gidder å oppgi induktans og resistans nå om dagen. Årsaken til det er at så mange er villige til å betale hva som helst for elektronisk astrologi.

Jeg har ellers brukt ganske mye penger (30K?) på lyd i år -- faktisk har jeg kjøpt streame-PC, forsterker, pickup og platespiller. Jeg angrer litt på forsterkeren (NAD c390DD) -- ikke fordi den er dårlig (antakelig er den det beste i hele anlegget), men fordi høyttalerne står igjen som det dårligste jeg har, og fordi jeg ikke har lyst å oppgradere dem med enda et sett med passive høyttalere. DSP-deling med romkorreksjon og aktiv drift er det eneste fornuftige i dag, og da blir forsterkeren overflødig igjen.

Så hvorfor startet jeg ikke heller med nye høyttalere, med aktiv drift og DSP-deling? Vel, det hadde seg slik at høyttalerne, akkurat da, var det beste jeg hadde. Jeg påstår ikke at jeg er noen stor planlegger.

Men om jeg har 6000 kroner til overs etter å ha bygget eller kjøpt nye høyttalere, bruker jeg heller disse på et nytt gulvteppe enn på en ny strømforsyning til streameren. Det vil gi større lydmessig effekt.
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Ja, kjtl - du kunne nok klippet og limt synspunktene dine fra mange andre meningsfeller her inne, og det er sikkert helt fint det.
Vi får vel bare respektere at prioriteringer og vektlegging av betydning er ulike, det er ikke verre enn det.
 

kvasi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.09.2007
Innlegg
1.453
Antall liker
1.121
Men om jeg har 6000 kroner til overs etter å ha bygget eller kjøpt nye høyttalere, bruker jeg heller disse på et nytt gulvteppe enn på en ny strømforsyning til streameren. Det vil gi større lydmessig effekt.
Syns du ja, men er ganske sikker på at du har gjennomskuet mordi etterhvert. Det er ikke sånn at du har rett uansett hva du måtte finne på å mene selv om du har vokst opp med mantraet fra henne.
Men nå har vi stadfestet at du har sølt bort penger på en PC for å streame musikken fra, og en NAD forsterker som har den tvilsomme jobben med å blåse liv i ikke spesifiserte høyttalere.
 

Olav2

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.04.2014
Innlegg
3.342
Antall liker
2.664
Torget vurderinger
1
Jeg avviser ingenting, bare oppfordrer til skepsis. Om folk bare var villige til å kreve dokumentasjon før de kastet penger etter alt mulig, ville dette vært en mye billigere hobby.
Fortell gjerne hva du har brukt pengene dine på.
Sist brukte jeg faktisk penger på nye kabler. Hvorfor? Fordi de gamle var for korte til å plassere høyttalerne optimalt. Det er selvfølgelig dustete å betale 500 kroner for 10 meter med høyttalerkabel, men det er knapt noen som gidder å oppgi induktans og resistans nå om dagen. Årsaken til det er at så mange er villige til å betale hva som helst for elektronisk astrologi.

Jeg har ellers brukt ganske mye penger (30K?) på lyd i år -- faktisk har jeg kjøpt streame-PC, forsterker, pickup og platespiller. Jeg angrer litt på forsterkeren (NAD c390DD) -- ikke fordi den er dårlig (antakelig er den det beste i hele anlegget), men fordi høyttalerne står igjen som det dårligste jeg har, og fordi jeg ikke har lyst å oppgradere dem med enda et sett med passive høyttalere. DSP-deling med romkorreksjon og aktiv drift er det eneste fornuftige i dag, og da blir forsterkeren overflødig igjen.

Så hvorfor startet jeg ikke heller med nye høyttalere, med aktiv drift og DSP-deling? Vel, det hadde seg slik at høyttalerne, akkurat da, var det beste jeg hadde. Jeg påstår ikke at jeg er noen stor planlegger.

Men om jeg har 6000 kroner til overs etter å ha bygget eller kjøpt nye høyttalere, bruker jeg heller disse på et nytt gulvteppe enn på en ny strømforsyning til streameren. Det vil gi større lydmessig effekt.
Dette er jo litt off-Topic i denne tråden, men det begynner jo å komme høyttalere med eksternt aktivt delefilter og BYOA - bring your own amps. Så det kan godt være du kan få bruk for NAD-forsterkeren i et slikt fremtidig oppsett. Selv om du da vil ha betalt ekstra for en del funksjoner i NADen som du ikke bruker.

Forøvrig har jeg vanskelig for å forstå hvordan strømforsyningen kan påvirke lyden fra en streamer. Kan selvfølgelig være jeg tar feil, men her og nå klarer jeg ikke se hvordan det kan være mulig.
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Det er ikke verre enn at ledningsbåren støy gjennom regulatorer fort kan forårsake problemer. Spesielt SMPS genererer normalt mye overlagret støy i 80-100kHz område. I tillegg føder strømforsyninger signifikante mengder (foldet) støy tilbake på nettet (power grid kick-back) som igjen skaper problemer for andre forbrukere. Det er selvsagt de som vil påstå at det kan støye så mye det bare vil for alt er jo digitalt.
Jitter ble jo også fornektet i sin tid med grunngivningen 'alt er jo bit perfekt'.
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.267
Antall liker
3.286
Torget vurderinger
49
Ot
Bits er bits?
Solgte Auralic Aeris og sitter nå og lytter på Oppo 103D som drivverk/streamer med samme dac som jeg brukte til Aeris.
Oppo låter ikke bra, detaljert ja, men tynt og slitsomt fra mellomtone og opp.
Mangler flyt og harmoni, ingenting klinger helt ut låter kantete og i mangel på andre ord "digitalt".
Noen som trenger en billig Oppo 103D?
Hvorfor skifter du ikke heller ut DAC-en?
Forstår ikke helt spørsmålet, kan du utdype hvorfor du mener jeg bør skifte ut den?
Kan opplyse om at jeg har Bryston Bda3 (og Bryston Bda1 i et oppsett2)
Bryston Bda3 kommer jeg til og beholde pga HDMI inngangene(eneste måten og få lyden fra Apple Tv gjennom stereo anlegget.)
Grunnen til at Oppo låter slik den gjør er ikke pga Dac, Aeris låt mye bedre også med Spdif eller AES/EBU, jeg brukte hovedsaklig USB.

Sikkert mange som hadde syns det låter bra slik jeg har det nå med Oppo, det kommer helt an på hva du er vant til.
 
Sist redigert:

Dyret

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2012
Innlegg
2.155
Antall liker
1.988
Sted
Byen med kråke
Torget vurderinger
1
Kan kun snakke for meg selv. Oppgraderte min HTPC med linjert PSU. Det jeg da opplevde var att de en gode gamle "musestøyen" (de fleste har vel sitting med headsett og hørt på lyden av en musepeker som flytter på seg) ble borte. Også en roligere bakgrunn på både lyd og bilde.

Om man velger å tro på SMPS/støy/RFI osv må man selv stå for, men det er vel en grunn til att alt elektronikk som skal monteres inn i en bil må ha testpapirer på stell pga støy.

Bare mine to sure sent ;)
 

Geiren

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.03.2005
Innlegg
1.304
Antall liker
1.436
Sted
Foten av Jotunheimen
Torget vurderinger
1
Det er ikke verre enn at ledningsbåren støy gjennom regulatorer fort kan forårsake problemer. Spesielt SMPS genererer normalt mye overlagret støy i 80-100kHz område. I tillegg føder strømforsyninger signifikante mengder (foldet) støy tilbake på nettet (power grid kick-back) som igjen skaper problemer for andre forbrukere. Det er selvsagt de som vil påstå at det kan støye så mye det bare vil for alt er jo digitalt.
Jitter ble jo også fornektet i sin tid med grunngivningen 'alt er jo bit perfekt'.
Godt å lese at det er noen som har skjønt det, akkurat som skulle skrevet det sjølv, det er faktisk lett å høre også. ;)
 

Tand

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.12.2002
Innlegg
1.229
Antall liker
1.370
Det er ihvertfall greit å forholde seg til ėn spenningsstørrelse.
Min A1 får flere DC spenningsnivåer fra PSU.
Skulle jeg valgt et 'all assault' type så hadde jeg valgt ultra-capacitor: Vinnie Rossi MINI PURE DC-4-EVR Power Supply
Jeg bruker Uptone sitt LPS-1 på min üRendu, men det kan ikke drive D1.
Bruker selv Uptone sin LPS-1 på min Rednet 16R AoIP og det var også ett solid løft. Går aldri tilbake til standard strømforsyning, heller ikke på min Mac Mini hvor jeg bruker Uptone MMF viftekontroll og JS-2 LPS.

Kan du ikke bruke 2 stk, da leverer de 12 v men det er vel kanskje for lite amper om du skulle brukt LPS-1 på D1?
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Sikkert mange som hadde syns det låter bra slik jeg har det nå med Oppo, det kommer helt an på hva du er vant til.
Det er akkurat dette som mange ganger er problemet.
Jeg har nevnt dette med 'å kalibrere seg' mange ganger her inne.
- Hvor mange streamere har man prøvd?
- Hvor mange streamere har man hørt på, både i kontrollerte og ukontrollerte oppsett?
- Er man 'inclined' til å ikke høre forskjell, for de beste streamerene er veldig mye dyrere enn noe hjemmesnikret ræl?
Sistnevnte er like relevant som at fanboys trenger å forsvare kjøpene deres....

Hilsen fanboy for:
- Rockna
- Lumin
- Auralic
- Sonore
- Olive
- En haug med mediocre DLNA enheter
 

srtorp

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.09.2013
Innlegg
557
Antall liker
1.106
Torget vurderinger
11
E.I.A er det en grund til at du ikke vurderer SBooster, for meg ble det en "no brainer" ang pris og forskjellen den gjorde. Hadde penger ikke vert et tema hadde jeg nok prøvd Kenneth Lau sin, men sliter med og tro at den er dobbelt så bra, med tanke på pris forskjell. Blir spennende og høre hva du faller ned på .
Morro og lese innleggene til disse som ikke hører forskjell på forskjellig hifi utstyr, enten det er kabler eller strømforsyninger. skulle ønske det var meg, da hadde jeg spart mye penger :)
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Morro og lese innleggene til disse som ikke hører forskjell på forskjellig hifi utstyr, enten det er kabler eller strømforsyninger. skulle ønske det var meg, da hadde jeg spart mye penger :)
Her er det også litt omvendt logikk ute og går.
Du skjønner at Mor Theresa objektivistene ønsker bare ditt beste når de sier at du heller ikke hører forskjell, slik at du kan spare pengene dine. Alle forskjeller er placebo som kan tilbakevises gjennom ABX tester.
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.267
Antall liker
3.286
Torget vurderinger
49
E.I.A er det en grund til at du ikke vurderer SBooster, for meg ble det en "no brainer" ang pris og forskjellen den gjorde. Hadde penger ikke vert et tema hadde jeg nok prøvd Kenneth Lau sin, men sliter med og tro at den er dobbelt så bra, med tanke på pris forskjell. Blir spennende og høre hva du faller ned på .
Morro og lese innleggene til disse som ikke hører forskjell på forskjellig hifi utstyr, enten det er kabler eller strømforsyninger. skulle ønske det var meg, da hadde jeg spart mye penger :)
Har bestilt denne i sølv.

linear-power-supply-for-music-servers-streamers.jpg


2.5 Amp Linear Power Supply for Music
Servers + Streamers - Cable Up-Grades : Fit
Kimber DC Cabling, IEC Socket Up-Grades :
Fit Furutech FI-03 Gold Inlet, Fuse Up-Grades
: Fit HI-Fi Tuning Fuse, Colour : Silver, IsoTek
Mains Lead Offer : EVO3 Premier 30%
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.813
Antall liker
38.465
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
E.I.A er det en grund til at du ikke vurderer SBooster, for meg ble det en "no brainer" ang pris og forskjellen den gjorde. Hadde penger ikke vert et tema hadde jeg nok prøvd Kenneth Lau sin, men sliter med og tro at den er dobbelt så bra, med tanke på pris forskjell. Blir spennende og høre hva du faller ned på .
Morro og lese innleggene til disse som ikke hører forskjell på forskjellig hifi utstyr, enten det er kabler eller strømforsyninger. skulle ønske det var meg, da hadde jeg spart mye penger :)
Har bestilt denne i sølv.

Vis vedlegget 442772

2.5 Amp Linear Power Supply for Music
Servers + Streamers - Cable Up-Grades : Fit
Kimber DC Cabling, IEC Socket Up-Grades :
Fit Furutech FI-03 Gold Inlet, Fuse Up-Grades
: Fit HI-Fi Tuning Fuse, Colour : Silver, IsoTek
Mains Lead Offer : EVO3 Premier 30%
Grattis,blir moro å høre du hører noe forskjell :) jeg har tenkt på den samme til min snurre.

Fant du den på bayen?

mvh
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.267
Antall liker
3.286
Torget vurderinger
49
E.I.A er det en grund til at du ikke vurderer SBooster, for meg ble det en "no brainer" ang pris og forskjellen den gjorde. Hadde penger ikke vert et tema hadde jeg nok prøvd Kenneth Lau sin, men sliter med og tro at den er dobbelt så bra, med tanke på pris forskjell. Blir spennende og høre hva du faller ned på .
Morro og lese innleggene til disse som ikke hører forskjell på forskjellig hifi utstyr, enten det er kabler eller strømforsyninger. skulle ønske det var meg, da hadde jeg spart mye penger :)
Har bestilt denne i sølv.

Vis vedlegget 442772

2.5 Amp Linear Power Supply for Music
Servers + Streamers - Cable Up-Grades : Fit
Kimber DC Cabling, IEC Socket Up-Grades :
Fit Furutech FI-03 Gold Inlet, Fuse Up-Grades
: Fit HI-Fi Tuning Fuse, Colour : Silver, IsoTek
Mains Lead Offer : EVO3 Premier 30%
Grattis,blir moro å høre du hører noe forskjell :) jeg har tenkt på den samme til min snurre.

Fant du den på bayen?

mvh
Skal komme med tilbakemelding og bilder når den er i hus:)
Kjøpte min hos MCRU.
 
Topp Bunn