Polythene yttercover til Lp plater.

tekaktus

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.01.2008
Innlegg
70
Antall liker
57
Torget vurderinger
6
Hvor får jeg tak i tykke polythene cover.
Bestilte meg noen på 450 gauge, måler tykkelsen til 0,09mm.
De var for tynne for meg.
Har noen hundre jeg er fornøyd med disse måler 0,14mm, kjøpte de på Qxl for mange år siden.
Noen som vet?
 

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Innlegg
8.301
Antall liker
3.092
Torget vurderinger
4
Jeg kjøpte nettopp fra The Garden. Disse var ikke av den helt tynne typen, som jeg heller ikke liker.

-Minutten
 

tekaktus

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.01.2008
Innlegg
70
Antall liker
57
Torget vurderinger
6
Er ikke dette de som er veldig tykke i Pvc med søm/kant?
 

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Innlegg
8.301
Antall liker
3.092
Torget vurderinger
4
Jeg bestilte "myke" plastcover og fikk rett type. Første gang fikk jeg dem som du nevner med kant. Betalte kr.4 pr. stk.
 

tekaktus

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.01.2008
Innlegg
70
Antall liker
57
Torget vurderinger
6
Takker for svar.
Skal sjekke med The garden i morra.
Fant også noen på protecdet.de artikkelnummer 1000, noen som har prøvd disse?
Trenger også innercover, tenkte muligens på 1000stk av hver så prisen har litt å si her.
 

Kim_Petersen

Medlem
Ble medlem
22.06.2003
Innlegg
44
Antall liker
0
tekaktus skrev:
Fant også noen på protecdet.de artikkelnummer 1000, noen som har prøvd disse?
Trenger også innercover, tenkte muligens på 1000stk av hver så prisen har litt å si her.
Jeg køber altid Artikelnummer 1000 LP Schutzhüllen aus PE. De sidder ikke lige så stramt som de almindelige PVC med søm (= nemmere at få coveret ud), og de kan tage nogle af de store gatefold covers, dog ikke Diana Krall Live in Paris (men det kan ingen). De er dog også glatte, så de små plader nemt glider lidt rundt inden i - det giver ikke slid, men kan være lidt irriterende når man skal skubbe en plade ind hvor der er trangt. Og så er de hamrende billige i forhold til alt andet.

Hvis du køber hos Protected og også bestiller hylstre, så undgå de billigste, Artikelnummer 1004 LP Innenhüllen - vælg i stedet 1003 LP Innenhüllen Deluxe. 1004 er simpelthen for ringe, de er tynde og porøse i papiret, og går nemt i stykker.

Hold også øje med den dynamisk udregnede fragtpris. Der kan være 26 kg i en pakke, så hvis du ligger tæt på grænsen kan det måske betale sig at droppe de sidste 100 Stück. Med 1.000 kommer du vist op på 3 gange fragt, og er ikke tæt på grænsen, men hold øje med det.
 

jon-arsp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
89
Antall liker
6
De vanlige, tykke covrene er nå lett tilgjengelig for alle mennesker igjen, som for 30 år siden. Platekompaniet selger disse nå, og plastforede innercover, og de er ikke lenger eksotiske varer
 

tekaktus

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.01.2008
Innlegg
70
Antall liker
57
Torget vurderinger
6
Sendte en mail til platekompaniet, fikk til svar at de ikke solgte det.
Så da klinte jeg til å bestilte 1000 stk av hver fra protected.de som kim anbefalte.
Prismessig så blir det mye billigre enn å handle i Norge.
 

tekaktus

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.01.2008
Innlegg
70
Antall liker
57
Torget vurderinger
6
Da takker jeg kim for gode råd.
Det var akkurat de coverene jeg ønsket.
 

Jamakr

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2003
Innlegg
1.598
Antall liker
2.213
Hvis du køber hos Protected
Får ikke registrert meg som ny kunde med Norge som land... Det er muligens ikke det samme problemet for Kim?
Mvh
JMK
 

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Innlegg
10.119
Antall liker
3.889
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Dersom du ser på siden "Versandkosten"

(Please send us an email to mail@protected.de, if you can`t find your country in this shipping list! We send our packages worldwide.)
Det var dette jeg gjorde, og regner med at dette går helt greit.
 
Topp Bunn