Playcom Østfoldhallen selger vinyl

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.276
Antall liker
227
Torget vurderinger
1
Vil oppfordre alle som er glad i vinyl, og som bor i Sarpsborg, Fredrikstad og omegn til å besøke Martin på Playcom i østfoldhallen, han er en meget hyggelig kar, og har et brukbart utvalg vinyl.

Til flere som handler der til bedre vil utvalget bli, jeg syns det er helt suverent med en vinylsjappe i nærmiljøet.

Martin Hauge tlf 69399595

playcom@hauge-multimedia.no

Destiny.. :)
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Destiny skrev:
Vil oppfordre alle som er glad i vinyl, og som bor i Sarpsborg, Fredrikstad og omegn til å besøke Martin på Playcom i østfoldhallen, han er en meget hyggelig kar, og har et brukbart utvalg vinyl.

Til flere som handler der til bedre vil utvalget bli, jeg syns det er helt suverent med en vinylsjappe i nærmiljøet.

Martin Hauge tlf 69399595

playcom@hauge-multimedia.no

Destiny.. :)
Fint tips. Takk for det. Dette vil bli sjekka ut.
 

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.276
Antall liker
227
Torget vurderinger
1
Husk å sjekke i skapet hans også ;)

Destiny.. :)
 
L

Lars.N

Gjest
Er det sant :eek: på østfoldhallen av alle steder i denne verden dette må sjekkes ut TAKK FOR TIPS :D
 

tomkver

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
200
Antall liker
245
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
2
Jeg bor jo tvers over Østfoldhallen (rekti sia av glomma) Men det blir ingen tur idag, siden det var julebord i går kveld :).

Får sjekke det opp neste uke da :)

Tom
 

Miles

Bransjeaktør
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
1.178
Antall liker
300
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
3
tomkver skrev:
Jeg bor jo tvers over Østfoldhallen (rekti sia av glomma) Men det blir ingen tur idag, siden det var julebord i går kveld :).

Får sjekke det opp neste uke da :)

Tom
I en husa som ligger ved vei 109 da ?
Jeg bor nedenfor Østfoldhallen , ved siden av Glomma
 

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.276
Antall liker
227
Torget vurderinger
1
Jeg har handla masse vinyl på playcom østfoldhallen! Tok med disse her om dagen.









Destiny.. :)
 

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
8.949
Antall liker
27.943
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Godt tips, skal sjekkes ut!
Når vi først er i området, kan det nevnes at ny vinyl også har funnet veien til
Musikkverket i Storbyen, Sarpsborg, plukket opp Heaven and Hell og nyeste Joe Bonamassa der for noen dager siden.
Lys i enden av tunnellen?

::)

Morten
 

Tuxflux

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.08.2008
Innlegg
261
Antall liker
0
Bumper denne da jeg har en liten nyhet etter jeg handlet en plate hos Playcom etter jobben i dag.

Kara i butikken som har tatt initativet til å selge et lite utvalg vinyl i butikken har opprettet en nettside www.vinylbutikken.no.

Her kan man bestille plater for henting i deres butikk i Østfoldhallen, eller få det tilsendt per post. Nettsiden er ikke i gang enda. De skulle visst kjøre i gang etter påske. Anbefaler alle vinylfans å støtte dette spesielt de som bor i Fredrikstad/Sarpsborg og omegn.
 

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.276
Antall liker
227
Torget vurderinger
1
Helt klart :) Dette må støttes!

Destiny.. :)
 

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Innlegg
3.256
Antall liker
424
Sted
Friedrichstadt
Nå har jeg endelig fått et påskudd til å dra til Østfoldhallen, har ikke vært der på lange tider. Har butikken noen nice price titler også?
 

Tuxflux

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.08.2008
Innlegg
261
Antall liker
0
Det er snakk om det begrenset utvalg, og titlene ligger i det øvre hundekroners segmentet. 180+ for de fleste titler.
 

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Innlegg
3.256
Antall liker
424
Sted
Friedrichstadt
Tuxflux skrev:
Det er snakk om det begrenset utvalg, og titlene ligger i det øvre hundekroners segmentet. 180+ for de fleste titler.
Det er jo standardpriser så det er greit nok.
 

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.276
Antall liker
227
Torget vurderinger
1
Jeg bruker fortsatt Playcom i Østfoldhallen flittig til nyinnkjøp av sort gull! Tok med litt snacks i dag også.


Destiny.. :)
 

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.276
Antall liker
227
Torget vurderinger
1
Svinga innom Playcom i østfoldhallen i går og tok med denna her
et stjernelag med Joe Bonamassa, Glenn Hughes, Jason Bonham og Derek Sherenian ;D

Detta svinger noe jævlig ;D Løp og Kjøp folkens!

Playcom skal utvide vinylavdelingen på nyåret :) det er jo supert for oss som bor i distriktet!

Destiny.. :)
 

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.276
Antall liker
227
Torget vurderinger
1
Svinga innom Playcom i østfoldhallen i dag, lenge siden sist nå desverre. Nå har de fått opp "vinylveggen" sin, og der sto det jo en del snacks.

Tok med litt vinyl ;D


Møtte også RoDa der som rota rundt i vinylen, og dukka opp med en gammel god zz top fra 75 ;)

Destiny.. :)
 

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Innlegg
12.866
Antall liker
13.731
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Moro å møte trådstarter i vinylhyllene 8)

Det var denne som knep seieren foran Bonamassa i bladringen i dag:





Denne låta er verdt hele plata!




R
 

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.276
Antall liker
227
Torget vurderinger
1
Alltid deilig med litt ny vinyl ;)

Håper det gikk bra med Fru RoDa i går da :)

Destiny.. :)
 

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Innlegg
12.866
Antall liker
13.731
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Destiny skrev:
Håper det gikk bra med Fru RoDa i går da :)
Ikke helt...
Var ikke bare det at menisken var i dårlig forfatning, men også andre "deler" inni leddet var heller ikke bra.....Legen mente det var til å redde. Resultatet ble at masse greier ble sydd på plass og nå kommer 6 uker på krykker for henne, og jeg må gjøre det alle meste her hjemme.... urk :-X

R
 

B3nd1k

Medlem
Ble medlem
10.10.2010
Innlegg
23
Antall liker
0
Destiny skrev:
Svinga innom Playcom i østfoldhallen i dag, lenge siden sist nå desverre. Nå har de fått opp "vinylveggen" sin, og der sto det jo en del snacks.

Tok med litt vinyl ;D


Møtte også RoDa der som rota rundt i vinylen, og dukka opp med en gammel god zz top fra 75 ;)

Destiny.. :)
Kjøpte også Bernhoft plata på Playcom før helgen :) Mangler bare å få fiksa Lp-spilleren ^^
 

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.276
Antall liker
227
Torget vurderinger
1
Vinylavdelingen i Playcom øsfoldhallen blomster som bare det, nå er det mye ny vinylsnacks der ;D

Jeg er stadig innom og handler litt plater, og oppfordrer andre i distriktet til å gjøre det samme! Ved at vi i omegn bruker Martin og Magnus i Playcom så tør de å utvide Vinylavdelingen.

Veldig fint med en lokal vinylsjappe man kan stikke innom, og de skaffer det meste,og det til greie priser ;)

Destiny.. :)
 

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.276
Antall liker
227
Torget vurderinger
1
Dazed skrev:
Destiny skrev:
og det til greie priser ;)
Definér "greie".

Hva koster en typisk ny plate på vinyl der?
+- 200KR. De ligger på samme prisene som nettbutikkene stort sett, men nå var det en del til 179kr, og de har ofte hatt en del til 129kr.


Destiny.. :)
 
Topp Bunn