Plassering

danlil

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.01.2010
Antall liker
0
Hei, lurer på om noen her har noen forslag om plassering til høyttalere (Infinity delta 50) i forhold til frontvegg og sidevegg ?

easyrider

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Antall liker
5
Torget vurderinger
1
Hei danlil.

Plassering av høytalere er kjempelett... bare sett dem på gulvet, koble til et bar dugelige høytalerkabler og vips ..... du har lyd.

Dette er vel det beste rådet som kan gis bassert på mengden informajson du har gitt.

Tror du må komme med litt mer info om rommet de skal stå i for å få noe skikkelig respons fra forumet.... eller kanskje ikke.

Vel.. jeg var kanskje litt stygg med deg nå..... DU kan lese masse fine tips på Audio Physic sine hjemmesider. Dette er plasseringstips på høyt nivå, som vil gjlede for mange høytalere.
http://www.audiophysic.de/aufstellung/index_e.html

lykke til med oppsettet
vh
ER

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
3.718
Torget vurderinger
0
danlil skrev:
Hei, lurer på om noen her har noen forslag om plassering til høyttalere (Infinity delta 50) i forhold til frontvegg og sidevegg ?
Det er helt avhengig av avstanden til SweetSpot.

danlil

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.01.2010
Antall liker
0
Jeg kom til å tenke litt på dette selv :p driver å tegner en skisse av rommet nå, rekker ikke legge den ut i dag, men gjør det i morgen :D
kansje jeg får litt bedre respons da.

danlil

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.01.2010
Antall liker
0
fikk vel vite det meste jeg trengte å vite på den nettsiden, så jeg får prøve meg litt fram selv.

Topp Bunn