Høyttalere Phantom

S

sorgenfri

Gjest
Har fulgt med på hypen rundt denne på nettet, og har snoket litt rundt omkring.. På MEG, virker dette som om det bare er en liten design subwoofer ...
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Har fulgt med på hypen rundt denne på nettet, og har snoket litt rundt omkring.. På MEG, virker dette som om det bare er en liten design subwoofer ...
Da kan du ikke ha snoket mye.....

Hvis du i tillegg søker etter Phantom i Devialet sin vennetråd her inne, så finner du mye info.
 
S

sorgenfri

Gjest
Skal ikke påstå noe i noen retning her, men det virker (på meg) som om markedsføringsbudsjettet er større en både utvikling og design..

- Det som skurrer for meg, er at produsenten jo er bunnsolid - så ja @Distinctive : jeg har til og med spurt i devaliet tråden om noen vet noe:)
 
S

sorgenfri

Gjest
Hva det er med denne som gjør til at "Verden aldri blir den samme igjen" ref markedsføringen:)

Altså jeg liker dette produktet OG markedsføringen - men når noe virker å være - for fantastisk - så har et langt liv lært meg at da er det somregel det..

Litt for mye innpakning? en forsterkerprodusent som vil ha litt mer av kaka - litt sånn som da EC bestemte seg for å lage NordicTone..
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Litt faktafeil her. EC bestemte seg ikke for å lage Nordic Tone, de overtok prosjektet før det var helt ferdigstilt og fullførte dette gjennom flere modifikasjoner til det bedre.

Vi får vente å se hva som skjer. Det er godt mulig at dette er hauset opp. En del ht leverandører håper nok på dette, spesielt hvis det stemmer at Phantom kan konkurrere med ht opp til $50k prisklasse.
 
  • Liker
Reaksjoner: Dog

Petterone

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2010
Innlegg
1.393
Antall liker
724
Sted
Rogaland
Torget vurderinger
4
Greit og holde tunga beint i munn,denne konkurrerer med produkter ala naim sin muso og sonus etc etc ,dette er hva de sier,ref svar fra devialet,dette er ett streaming produkt for heimen og flere rom:)
ikke noe som er ment og konkurrere med hi end utstyr der ute
(Yesterday 07:56)Here is Devialet's response to my question about best sound in the world...



Phantom is actually different than the rest of the line. It is a sound center, and in that way possess the best sound ever for a sound center.


So now they say, "Best sound ever for a sound center". Sounds a little more sane
 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Med den track record Devialet har, veldig kort og ekstremt imponerende, så er dette interessant syntes jeg.

Mye av det samme ble sagt da forsterkeren kom også "innpakning bla bla, ikke noe nytt etc etc", men det var jo faktisk feil. Det var reell innovasjon, med real performance, noe det er uhyggelig lite av i denne litt tullete bransjen, med sin underlige miks av selvhøytidelige perfeksjonister og glade amatører.

Men, jeg har jo ikke hørt den ennå da...men det ser jeg frem til. Tenk om noen kunne faktisk gjøre noe disruptivt på høyttalere? Det ville vært veldig kult.

O.
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.111
Antall liker
4.964
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
16 Hz:)
Og oppover................
Morten (NAT) er nok snart klar.
 
M

MusicBear

Gjest
Vel, laber interesse... Handler vel ikke om at man er gammel gubbe men at man er for gammel i faget til å tro en stygg liten plastikkboks spiller musikk :)
 
Topp Bunn