Patos Basic 310 og komplett ?

paviola

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.10.2007
Antall liker
0
Er det den gamle Basic serien komplett.no har ?
Tenkte jeg skulle prøve de om de er "ekte"..... Noen som vet eventuelle element fabrikat og delefrekvens ?
Få kasta vekk noen XTZ 80 front som jeg synes var en smule kjipere enn til og med Dynavoice F6 !
Forsterker er Xindak XA6950 kabla med Kimber 4TC eller Supra PLY3.4 ?
Spiller mest på Super Pro DAC707 USB, mindre på CD.

Vedlegg

T

tst

Gjest
Det er forrige model og ikke Mk2. Jeg kjøpte disse på Komplett for kr. 197,- for parret, og bruker de som front høyttalere i hjemmekinoen. De er veldig bra til prisen.

Palace

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2003
Antall liker
35
Sted
Hagan
Tror disse er "ekte" Patos ja. Det er vel mkIII utgaven det har vært bråk om og tull med så vidt jeg forstår.

Torsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2005
Antall liker
152
Tst skrev:
Det er forrige model og ikke Mk2. Jeg kjøpte disse på Komplett for kr. 197,- for parret, og bruker de som front høyttalere i hjemmekinoen. De er veldig bra til prisen.
197,- for parret? Det hørtes jo helt sykt ut. Nå ligger de på 990,-. Det er billig det også. Hørte på disse da de kostet 3500,-. i en eller annen butikk. Ikke så værst lyd.
Tror jeg heller ville gått for disse en mk2. Mk2 har visst hatt en del problemer med delefilter og diskant, og de er vel ikke et "ekte" patos produkt etter hva jeg har forstått.

Torsen

C

Cyber

Gjest
Hvis jeg ikke husker feil så har de en pakke med 310, center og 110 bakhøyttalere til 1795,- Mye for pengene!

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
kjøpte et par Basic 110 like før jul til 299 kr.(frakten m/postoppkrav ble dyrere enn selve høyttalerene).nå forlanger de 495 kr for desse.fortsatt superbillig.tror dette partiet er en del av konkursboet til Roar Moen.det er også blitt hentydet at de er laget i Kina.de mangler også serienummer.uansett mest lyd pr. krone jeg har vært borti når man tenker fabrikknytt.

hvis man tenker på å få tilsendt et par Basic 310 pr. posten må man ta høyde for 2 kolli a ca. 20 kg som vil beløpe seg på 5-6 hundre kroner.

mvh. s,

C

Cyber

Gjest
Og i tillegg kommer det jo miljøgebyr til prisen på mange av disse.

Topp Bunn