Høyttalere Passende Klipsch til LM 211ia

Medlem-

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.09.2012
Innlegg
922
Antall liker
803
Sted
Bergen
Guttungen i kjellestuen vil prøve Klipsch på LM rørforsterkeren men det er jo et utall av modeller.
Noen som kan komme med forslag om hvilke modeller som matcher og noen kanskje ikke? Stativ eller mindre gulvmodell.?
 

vrøvl

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.05.2009
Innlegg
943
Antall liker
308
Torget vurderinger
1
RP-600M er glimrende, noe av det beste som fins under 10K i kategorien gøytaler...
Rørvennlige er de også.
 
H

Hifibasillen

Gjest
Kan absolutt anbefale RP 5000F, er jo oftest som med Klipsch at de mindre modellene absolutt briljerer kontra størrelsen syns nå jeg, ikke hatt stativ fra Klipsch bare 8-9 par forskjellige gulvstående men vil ikke tru stativ utgavene er no dårligere tvert imot spørs som oftest på rom og plassering og der er nyeste serien ganske snill på plasseringen.
 

Seskage

Baron af Skage ;)
Ble medlem
15.12.2014
Innlegg
1.952
Antall liker
5.527
Sted
Bergen
Torget vurderinger
7
Har i lang tid brukt Klipsch b3 med en liten rørforsterker (6watt). Det låt utmerket. Rognlien liker disse godt også :)
Koster ikke stort hvis man får tak i dem.
 

Medlem-

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.09.2012
Innlegg
922
Antall liker
803
Sted
Bergen
Kan absolutt anbefale RP 5000F, er jo oftest som med Klipsch at de mindre modellene absolutt briljerer kontra størrelsen syns nå jeg, ikke hatt stativ fra Klipsch bare 8-9 par forskjellige gulvstående men vil ikke tru stativ utgavene er no dårligere tvert imot spørs som oftest på rom og plassering og der er nyeste serien ganske snill på plasseringen.
Hei,ja rommet er ca 4.5x5.5 m så en liten og kjapp står øverst på ønskelisten.
 
H

Hifibasillen

Gjest
Tja som du selv ønsker og som jeg forsåvidt er enig i, stativ eller en mindre gulvstående 250F,4000/5000F, 500M/600M 160M uansett trår du ikke feil =) sant skal sies at utførelsen av kabinettet er finere på Premiere II mer forseggjort totalt sett.
 

vrøvl

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.05.2009
Innlegg
943
Antall liker
308
Torget vurderinger
1
Jeg har generelt god erfaring med de til en hver tid største av stativmodellene i Reference-serien. Før hadde de 8" men nå går det visst ikke større enn 6.5". Er visst umoderne med store elementer.
 
H

Hifibasillen

Gjest
Ja WAF faktoren florerer... har nedskalert selv men fanken heller aldri lydplanke eller Bose her i gården.. no hate men har prøvd og det funker bare ikke for meg
 

vrøvl

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.05.2009
Innlegg
943
Antall liker
308
Torget vurderinger
1
Lydplanker er Satans verk.
 
H

Hifibasillen

Gjest
Ja som regel dyr sort plast mange av de ikke lydfrelste uheldigvis er helt tilfreds med, selvfølgelig alle har sitt og holde på med og like men er noe ned når artisten omtrent står en meter foran deg og kliner til så gåsehuden aldri stopper, der er Klipsch ganske overlegne syns jeg.
 
Topp Bunn