Parforhold og høyttalere!

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
1.578
Antall liker
471
Sted
Nøtterøy
niels skrev:
Min kone elsker elektrostater og synes Magnepan MG 1,7 er pene.....men all elektronikk skal være inne i et skap, greit med meg, men der blir ikke noen ny platespiller her i gården altså.
Men, hvor mange garderobeskap var det nå vi måtte ha? Nevner jeg det blir jeg minnet på hvor noemalt dette er og at jeg ikke vet noen ting om det.
Min kone nektet meg å dra Avantgarde Duo Grosso ned i kjellerstua, hun ville ha dem i stua. Det er kone det! ;D
Roger
 

permorten

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.10.2005
Innlegg
3.615
Antall liker
1.749
Torget vurderinger
5
Første gang min bedre halvdel kom på besøk ( ca 25 år siden ), sto to stygge strippede esl 57 ( grå flekkede )oppå hver sin store basskasse som hvilte på stor leca - 90 x 200 cm med entusiast hifi.

som så ble utbygd til doble esl 57 -+ basser osv, allt i stua , etterpå er ( nesten ..) alt annet OK !


Kan forstå hvis forholdet begynner med sonus faber guarneri homage ( puhh..) og ecalerer til mega tuba xxl horn med horn sub og ekstra sub.. og hun ikke kan fordra store høyttalere, med en tikkende hifi bombe i huset !

mvh
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.140
Antall liker
10.629
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Hadde svære Oris horn i kjellestua i nesten en mnd. før eksen merka det..
 

Gammeln

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2007
Innlegg
742
Antall liker
43
Og så må jeg få minne om hvilken utrulig effekt en blomsterkvast i ny og ne kan ha ;D
Men vær forsiktig, det kan resultere i "hva er det du har kjøpt nå da?"
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.998
Antall liker
6.219
Gammeln skrev:
Og så må jeg få minne om hvilken utrulig effekt en blomsterkvast i ny og ne kan ha ;D
Men vær forsiktig, det kan resultere i "hva er det du har kjøpt nå da?"
;D
En mann kjøpte blomster til kjerringa for første gang på alt for mange år.
-Forventer du at jeg skal ligge og skreve et par uker framover bare for en blomsterkvast, snøftet kona bryskt.
-Hø, du trenger ikke det - vi har da vel en vase, svarte mannen oppgitt.
 
S

Sjur T

Gjest
Glad jeg har en kjellerstue jeg kan "lure" ting inn i uten for mye mas om enten hvordan det ser ut eller hvor mye det kostet ;D
 
Topp Bunn