PÅSKEKRIMINELT – Stig Arne si dagbok februar 2022

SAAD-0222 (1 of 1)-2.jpg


Velkomen til ei Dagbok full av påskekrim! Fyrst om ein CD-spelar du truleg aldri har høyrt om, og i verste fall heller ikkje får tak i, og dinest ølspalta, med eit kriminelt godt påskebrygg. Og litt info om årets Vossajazz, den fyrste på fleire år som vert avvikla i palmehelga, som normalt.

XENON CDH-O5F NATURAL SOUND AUDIO COMPACT DISC PLAYER

Kven i helsike har høyrt om Xenon? Ikkje eg i alle fall. Eg oppdaga han på BRUKT´N, vår lokale bruktbutikk på Voss. Alt du ikkje har bruk for finn du der. Men spelaren såg fin ut, og hadde veldig logisk og stilig layout på betjeningsknappane, so eg fatta interesse. Me kopla han til bak disken, og fekk ljos i displayet, og etter lettare tvang gjekk plateskuffa ut og inn. Eit godt teikn, og grunnlag for å gå vidare. Eg tok han med meg, etter avtale om at eg i fyrste omgang berre skulle sjekka om han virka.

Sidan eg ikkje veit noko som helst om denne spelaren, må me ty til Google. Mellom masse treff på ljospærer og denslags (Xenon er eit ikkje-metallisk grunnstoff med atomnummer 54 og kjemisk symbol Xe (ofte nytta i blitslampar og ljos til bil) so veit me det) fann eg etter kvart heimesida, Xenon.ph, og kor i helsike er ph? Det synte seg å vera Filippinene, kor verksemda vart grunnlagd i år 2000, til produksjon av diverse elektronikk, som multimedia-høgtalarar og DVD-spelarar (i starten). Eg fann ingenting om den aktuelle CD-spelaren, og heller ingenting om utanlands distribusjon, so eg mistenkjer at spelaren kan ha vorte teken heim av ein sjømann. Og so fann eg ein på e-bay. Kjøp!

Vel heime sette eg han berre oppå ein annan CD-spelar eg har kjøpt brukt, og heller aldri lytta til....

Les heile februardagboka til Stig Arne i Audiophile.no

SAAD-0222 (1 of 1).jpg
 

Kommentarer

Cadillacman

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.10.2007
Innlegg
717
Antall liker
117
Jeg får vel si unnskyld hvis jeg tråkket noen på tærne, men det må vel gå an å uttrykke sin mening både
positivt og negativt.
 

jmolnes

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
1.808
Antall liker
5.768
Eg for min del likar godt å lese Stig Arne sine innlegg. Er ikkje verre enn å la vere å lese om temaet ikkje er av interesse.
 

Cadillacman

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.10.2007
Innlegg
717
Antall liker
117
Eg for min del likar godt å lese Stig Arne sine innlegg. Er ikkje verre enn å la vere å lese om temaet ikkje er av interesse.
Man ser jo ikke resultatet før man har lest det
 
Sist redigert:

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Innlegg
4.069
Antall liker
3.050
Torget vurderinger
2
Hvis jeg skulle påta meg å kommentere alle trådestrarter/innlegg jeg pesonlig fant kjedelige og lite utbytterike..
 

haifi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
187
Antall liker
90
Sted
Ås
Stig Arne skriver veldig bra, og har ofte et annet syn på hifi utstyr enn audiofile flest. Liker også at tekstene er på nynorsk. Et mer levende og uttrykkende språk. Ser frem til dagboka fra Vossajazz. Og kanskje det er smakt på flere øl..

trygve.
 

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
993
Link til alle artikler
412
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Tre historiske kassettspelarar – Stig Arne si dagbok Mars 2024

Tre historiske kassettspelarar – Stig Arne si dagbok Mars 2024

  • 0
Eg har prøvd ut tre gamle kassettspelarar. Har da rabla, eller er dette heilt i tråd med tidsanden? Om ikkje anna kan du sjekka ølspalten. KASETTMEDIET Eg må nesten be om orsaking på førehand...
Fortsett
Audiophile.no
Linn 360 revisited – Back in Black i Vibes gate 13

Linn 360 revisited – Back in Black i Vibes gate 13

  • 0
I går den 18. april fikk vi vår tredje seanse med Linn sine nye flaggskiphøyttalere. Og i likhet med forrige seanse for et halvår siden var det den passive versjonen med aktive basser vi lyttet...
Fortsett
Audiophile.no
Thalia V2024 – Forbedret håndlaget innstegsmodell fra Erzetich

Thalia V2024 – Forbedret håndlaget innstegsmodell fra Erzetich

  • 0
Blaz Erzetich har sendt oss en melding om at de lanserer en forbedret utgave av sine rimeligste håndlagede hodetelefoner. Den nye modellen heter V2024, og skal ha mange forbedringer. Erzetich...
Fortsett
Audiophile.no
X Diamond Signature Edition – ny raffinert toppmodell fra Estelon

X Diamond Signature Edition – ny raffinert toppmodell fra Estelon

  • 2
Classics-serien til Estelon er den desidert mest omfangsrike serien, der vi finner de aller fleste modellene. Og toppmodellen i Classics-serien har nettopp fått en Signature Edition med svært...
Fortsett
Audiophile.no
Platesmaking 1-24, på 8. påskedag. Bare norsk, i grenseland mellom det meste.

Platesmaking 1-24, på 8. påskedag. Bare norsk, i grenseland mellom det meste.

  • 0
På nytt har det gått alt for lang tid siden forrige platesmaking. Og atter en gang lover jeg at det ikke skal bli like lang tid til neste korsvei. I mellomtiden kan dere kose dere med et helnorsk...
Fortsett
Audiophile.no
Bowers & Wilkins løfter 700 S3 til Signaturehøyder

Bowers & Wilkins løfter 700 S3 til Signaturehøyder

  • 2
I dag har Bowers & Wilkins lansert 3 Signature-modeller i 700 S3-serien. Det dreier seg om de to toppmodellene i henholdsvis stativ og gulvstående utførelse. Og i tillegg har de for første gang i...
Fortsett
Topp Bunn