På tide med en "lyttekveld"

Skimann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.08.2008
Innlegg
130
Antall liker
131
Invitasjon!

Hjemme alene lørdag (22.okt.) Da er det jo mulighet for litt lytting, prat og noe å putte i munnen om en ønsker.
Gi lyd om du har lyst til å ta en tur, skal vi si fra 17.00 og utover. Jeg spiller fremdeles bare CD. Ta med musikk som du kjenner godt...

Anlegget slik det er nå har bare Hifipuristen hørt. Han presenterte anlegget mitt under Asker&Bærum Audio' s Skimann.

mvh
Skimann
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.596
Antall liker
3.134
Torget vurderinger
0
Hvor i landet er dette?
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.596
Antall liker
3.134
Torget vurderinger
0
Ok.....ser ut som et sted på Østlandet......og et hakk for langt til en kjapp svipptur (y)
 

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.597
Antall liker
14.511
Sted
Langesund
Når en innbydelse til lyttekveld blir annonsert under hifi-foreninger/klubber - Asker og Bærum audio så er det vel de det er lagt opp for. De er jo en klikk som holder godt sammen og har jo også ofte et månedlig treff med litt mat og prat.

Men når en ser dette på oversikt over de siste innlegg, er det fort gjort å ikke få med seg det når det bare stå "På tide med en "lyttekveld"
 

Calmati

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2016
Innlegg
435
Antall liker
565
Sted
Bærum
Invitasjon!

Hjemme alene lørdag (22.okt.) Da er det jo mulighet for litt lytting, prat og noe å putte i munnen om en ønsker.
Gi lyd om du har lyst til å ta en tur, skal vi si fra 17.00 og utover. Jeg spiller fremdeles bare CD. Ta med musikk som du kjenner godt...

Anlegget slik det er nå har bare Hifipuristen hørt. Han presenterte anlegget mitt under Asker&Bærum Audio' s Skimann.

mvh
Skimann
Hadde vært supermoro, Skimann ! Dessverre opptatt lørdag, men ditt nye anlegg er jeg veldig spent på.
 

Skimann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.08.2008
Innlegg
130
Antall liker
131
Når en innbydelse til lyttekveld blir annonsert under hifi-foreninger/klubber - Asker og Bærum audio så er det vel de det er lagt opp for. De er jo en klikk som holder godt sammen og har jo også ofte et månedlig treff med litt mat og prat.

Men når en ser dette på oversikt over de siste innlegg, er det fort gjort å ikke få med seg det når det bare stå "På tide med en "lyttekveld"
Hei.

Det er jo slikt forumet er lagt opp med de siste innleggene synlig for alle. Ja det er også en "begrenset" invitasjon.
mvh
Erik
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.691
Antall liker
2.293
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Ypperlig tiltak og jeg vil gjerne høre det nye anlegget ditt, men problemet er at jeg fortsatt er i Italia.

Arve
 

Skimann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.08.2008
Innlegg
130
Antall liker
131
Vi får til en økt når du kommer hjem igjen!
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.226
Antall liker
9.462
Torget vurderinger
2
Typisk at jeg er på hyttetur akkurat denne helgen; ellers hadde jeg kommet, respekterte kilder sier det er veldig bra hos deg

!
 
Sist redigert:

Skimann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.08.2008
Innlegg
130
Antall liker
131
Hei alle.
Ser ut til at vi får prøve en gang til litt senere. Var jo kort tid å bestemme seg på også.

mvh
Skimann
 
Topp Bunn