Opplev Canor - Elektronikk for entusiasten | Audiocom HiFi

2020-02-20-TST-Canor-AI-1-10-4.jpeg

Canor - Det prisgunstige alternativet for klassisk High-End

Etter 30 år som entusiast og mer enn 20 år i lydbransjen har jeg opplevet det meste, men innimellom dukker det opp merkevarer som får det til å "krible" litt ekstra. Canor er en slik merkevare. Kombinasjonen av fantastiske mennesker bak produktene, byggekvalitet og ikke minst lyd gir en eierglede uten sidestykke. Canor sin hovedvirksomhet er som OEM-produsent for andre mer kjente merkevarer, så det er ikke tilfeldig at en stor del av produktene til Musical Fidelity produseres av Canor, også vår elektronikk fra Creek blir produsert der, sammen med flere andre merkevarer.

Canor sine egne produkter er rene entusiastprodukter og hvert eneste produkt vi mottar er dokumentert med bilder fra innsiden og utsiden, samt selve pakkeprosessen. Disse bildene sendes oss før produktet forlater fabrikken. Canor representerer selve kjernen i konseptet Audiocom HiFi hvor målsetningen er å levere produkter med et suverent forhold mellom kvalitet og pris i sitt segment. Canor er lavt priset med lave marginer sammenlignet med en rekke sammenlignbare konkurrenter.

Vi har flere produkter fra Canor stående permanent i demo

Nysgjerrig på Canor?

Kontakt meg gjerne på hifi@audiocom.no for å avtale en personlig demo. Eller ring 92844000. Jeg tar gjerne en hyggelig samtale om Canor (eller noen av våre andre merkevarer). Telefontid er normalt frem til kl 16.00, men avtaler gjerne samtaler senere, eller demo kveld eller helg, dersom dette passer best.

Les mer her (arbeid gjenstår på landingsside):
Canor | audiocom.no

Om Audiocom HiFi
Audiocom HiFi så sin spede oppstart som eget konsept i slutten av 2020, men selskapet bak har en historie som strekker seg helt tilbake til 1985, og har hele tiden vært lokalisert i Kristiansand. Vi er derfor en av de eldste gjenværende leverandører av lydprodukter. Selskapet er svært solid økonomisk. Konseptet utvikles fortsatt da situasjonen vi har vært gjennom som følge av Covid19 har satt tydelige begrensninger i leveringer fra produsenter og mulige arrangementer lokalt og eksternt. Målsetningen er at innen utgangen av 2021 vil vi fremstå som den unike leverandøren som er nedtegnet i vår markedsplan. For logistikk, lager og service benyttes eksisterende løsninger fra Audiocom AS.

Når du henvender deg til Audiocom HiFi vil du møte Glenn, som er meg. Jeg har en svært bred erfaring innen de fleste segmenter av lydbransjen og har internasjonal erfaring. Opp gjennom årene har jeg deltatt i produktråd og utvikling, og har utviklet marketingkonsepter som har blitt adaptert internasjonalt. Som del av et team kan jeg også vise til flere priser og utmerkelser fra store internasjonaler merkevarer i form av "Årets Nykommer", "Årets Distributør" m.v.

Jeg brenner for musikk og opplevelser, og har en dyp forståelse for at musikk- og HiFi-interesse ikke er lik for alle, og at vi har ulike tilnærminger for å oppnå vårt personlig lydnirvana.

Hos Audiocom HiFi demonstrerer vi våre produkter gjennom personlige demoer som må bookes på forhånd. Dette gir den beste opplevelsen for kunden. Vi har også utvalgte forhandlere på enkelte av våre merkevarer. Vi vil også ha arrangementer i nær fremtid. En del av vårt kommende, unike konsept, er at kunden vil kunne velge opplevelser i tillegg til en vanlig demo. Mer om dette i en senere post her på HFS.

canor_ai_1_2_1-1000x1000.jpg

64217372_1271410163017159_6201484973543784448_o-1000x1000.jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiocom HiFi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
160
Link til alle artikler
58
Audiocom HiFi sine annonser
Bransjenyheter
Musical Fidelity M6 kampanje | Audiocom HiFi

Musical Fidelity M6 kampanje | Audiocom HiFi

• 0
Bli kjent med den fantastiske Musical Fidelity M6-serien
Fortsett
Bransjenyheter
Canor - for entusiaster, av entusiaster | Audiocom HiFi

Canor - for entusiaster, av entusiaster | Audiocom HiFi

• 2
Vi går nå inn i en tid hvor vi skal øke vårt fokus på de fantastiske merkevarene Canor og FinkTeam. Først ut er Canor.
Fortsett
Bransjenyheter
On Tour til Rogaland i oktober | Audiocom HiFi

On Tour til Rogaland i oktober | Audiocom HiFi

• 13
Kom og møt oss i uformelle omgivelser med god musikk og lyd
Fortsett
Bransjenyheter
Kampanje på Chario - håndbygget lidenskap fra Italia | Audiocom HiFi

Kampanje på Chario - håndbygget lidenskap fra Italia | Audiocom HiFi

• 10
Benytt sjansen til å gjøre svært gode kjøp på utvalgte modeller fra Chario
Fortsett
Bransjenyheter
Markedets mest komplette kompakte 2veis høyttaler? | Audiocom HiFi

Markedets mest komplette kompakte 2veis høyttaler? | Audiocom HiFi

• 2
Det stopper aldri. En helt unik høyttaler med en like unik rekke panegyriske tester og omtaler.
Fortsett
Bransjenyheter
Endelig har vi dato på Musical Fidelity M6Si Limited Edition | Audiocom HiFi

Endelig har vi dato på Musical Fidelity M6Si Limited Edition | Audiocom HiFi

• 0
Dette har vi ventet lenge på, og endelig har vi leveringsdato for denne unike forsterkeren.
Fortsett
Topp Bunn