Med Korf,s helkeramiske headshell kan du oppgradere din platespiller uten store investeringer.
Korfs HS-A03 keramisk headshell. Vekt 13g. Pris NOK. 2.450.-
Korf HS-A03 er det eneste helkeramiske headshellet på markedet. Det er lett, svært stivt, resonansfritt og bygget som én komplett enhet.
Korf HS-A03 leveres med Siver Litz internkabling og gullbelagte kontaktpinner, og har svært god passform til de fleste tonearmer med avtagbart headshell.
Dette er uten tvil det beste headshellet vi har testet. HS-A03 har derfor blitt vårt faste referansevalg og benyttes i alle våre oppsett, der vi stiller høye krav til hver eneste komponent i signalkjeden.
Juan C Ayllon fra Positive Feedback konkluderte sin omfattende test med Korfs Keramiske headshell slik:
"Lydbildet er ekstremt nøytralt og detaljert, spesielt i midtre og øver register. Det har raskt blitt en favoritt for meg. Noe som jeg ikke kan klare meg foruten. Derfor anbefaler jeg det på det sterkeste."
Absolute Sound ga HS A02 ( som nå er oppgardert til HS A03 ) Absolute Sounds Recommended Product 2024.
Les mer om Korf's keramiske headshell og andre Korf produkter på vår webside.
Hos oss finner du noen av de fremste analoge produktene på markedet

Adresse: Folabruveien 9, 1384 Asker
Innkjøring mellom Scandic Hotel og McDonalds og opp rampen.
Åpningstider: Tirsdag til fredag 10.00.- 17.00. Mandag og lørdag etter avtale
Hjemmeside: AnalogLAB as
E-post: post@analoglab.no
Tlf. +47 913 81 109
"
Korfs HS-A03 keramisk headshell. Vekt 13g. Pris NOK. 2.450.-
Korf HS-A03 er det eneste helkeramiske headshellet på markedet. Det er lett, svært stivt, resonansfritt og bygget som én komplett enhet.
Korf HS-A03 leveres med Siver Litz internkabling og gullbelagte kontaktpinner, og har svært god passform til de fleste tonearmer med avtagbart headshell.
Dette er uten tvil det beste headshellet vi har testet. HS-A03 har derfor blitt vårt faste referansevalg og benyttes i alle våre oppsett, der vi stiller høye krav til hver eneste komponent i signalkjeden.
Juan C Ayllon fra Positive Feedback konkluderte sin omfattende test med Korfs Keramiske headshell slik:
"Lydbildet er ekstremt nøytralt og detaljert, spesielt i midtre og øver register. Det har raskt blitt en favoritt for meg. Noe som jeg ikke kan klare meg foruten. Derfor anbefaler jeg det på det sterkeste."
Absolute Sound ga HS A02 ( som nå er oppgardert til HS A03 ) Absolute Sounds Recommended Product 2024.
Les mer om Korf's keramiske headshell og andre Korf produkter på vår webside.
Hos oss finner du noen av de fremste analoge produktene på markedet

Adresse: Folabruveien 9, 1384 Asker
Innkjøring mellom Scandic Hotel og McDonalds og opp rampen.
Åpningstider: Tirsdag til fredag 10.00.- 17.00. Mandag og lørdag etter avtale
Hjemmeside: AnalogLAB as
E-post: post@analoglab.no
Tlf. +47 913 81 109
"
Vedlegg
-
399.3 KB Visninger: 17
Sist redigert: