On Tour til Rogaland Q4 2021 | Audiocom HiFi

Kunne du tenke deg å besøke en demo fredag 22. oktober fra kl 15.00 og utover?

• Totalt antall stemmer
    13
On Tour.jpg
Vi planlegger en tur vestover i landet vårt, og tenker å holde en demo på et passende hotell i området Bryne/Sandnes, altså med grei kjøreavstand fra Stavanger eller andre nærliggende områder.

Vi tenker hovedsakelig å ta med FinkTeam KIM og litt elektronikk fra fantastiske Canor i denne runden. FinkTeam KIM er kanskje den mest prisbelønnede høyttaleren det siste året og er etter vår mening den mest komplette kompakte 2veishøyttaleren på markedet. Canor bygger elektronikk for entusiasten. Elektronikk som med annet merkenavn for kunne kostet 2-3 ganger så mye. Fantastisk produsent og mennesker.

Siden landet er åpnet, tenker vi drop-in og dersom noen ønsker å tilbringe kvelden sammen med oss, så er det bare hyggelig.

Spørreundersøkelsen er kun for å kartlegge om det er interesse, slik at tiden og pengene er vel verd å bruke. (Håper alle ser humoren i det siste svaralternativet)

Sist redigert:

Kommentarer

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
213
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
2
I utgangspunktet setter vi et minimum på 10 interesserte før vi kjører i gang et opplegg. Dersom det uansett er veldig sterk interesse for disse produktene blant de som ønsker å delta, kan vi allikevel vurdere å gjennomføre.

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
1.656
Torget vurderinger
3
Har dere vært i Rogaland før? Skal dere trekke folk er vel kanskje ikke Ålgård rett plass?

HoJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
4.856
Sted
Stavanger
Tja, Ålgård er kort vei for oss som bor i Stavanger/Sandnes - men så var det dette med fredagskøen da...

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
1.656
Torget vurderinger
3
Tja, Ålgård er kort vei for oss som bor i Stavanger/Sandnes - men så var det dette med fredagskøen da...
Men hvorfor ikke ha det i Stavanger/Sandnes da? Om ikke Stavanger er et alternativ så Sandnes eller midt i mellom (Forus området).

HoJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
4.856
Sted
Stavanger
Tenkte bare høyt.. Men det bor jo folk utenfor sentrum også, men for all del, Forus hadde passet meg midt i blinken - da kunne jeg brukt beina.

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
213
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
2
Har dere vært i Rogaland før? Skal dere trekke folk er vel kanskje ikke Ålgård rett plass?
Jeg har vært mye i området og er fullstendig klar over ulempene med å velge litt utenfor allfarvei. Grunnen er at jeg skal på et kurs som avholdes på Bryne på lørdag morgen. Derfor var håpet at 30-40 min kjøring var akseptabelt. Forus er også et alternativ. Jeg tenker å holde på litt utover kvelden, slik at man kan unngå fredagskøene.

• Liker
Reaksjoner: HoJ

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
1.656
Torget vurderinger
3
Jeg har vært mye i området og er fullstendig klar over ulempene med å velge litt utenfor allfarvei. Grunnen er at jeg skal på et kurs som avholdes på Bryne på lørdag morgen. Derfor var håpet at 30-40 min kjøring var akseptabelt. Forus er også et alternativ. Jeg tenker å holde på litt utover kvelden, slik at man kan unngå fredagskøene.
Det er jo ditt valg, men det tar ca 5 min lenger å kjøre fra Sandnes til Bryne, en fra Ålgård til Bryne så jeg forstår ikke helt logikken om valget ditt er basert på at du skal være i Bryne lørdag morgen.

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
213
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
2
Det er jo ditt valg, men det tar ca 5 min lenger å kjøre fra Sandnes til Bryne, en fra Ålgård til Bryne så jeg forstår ikke helt logikken om valget ditt er basert på at du skal være i Bryne lørdag morgen.
Det har ikke blitt tatt noe avgjørelse på Ålgård, det var ett av tre mulige alternativer å sjekke priser og hvorvidt det er ledig. Det er større sjanse for at jeg tar å avholder dette på Bryne enn Ålgård for å si det slik

HoJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
4.856
Sted
Stavanger
Jeg går for Bryne, da Ålgård er verdens verste kødannelsesplass - laget kun for å skape treg trafikk fra Stavanger slik at vi som bor der kan late som vi bor i en storby.

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
213
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
2
Hyggelig med innspill og entusiasme i tråden. Bryne er veldig enkelt for meg siden jeg skal være der på morgenen lørdagen etter, alternativt å hadde jeg Forus i tankene. Ålgård var mer et navn på lista i tilfellet det skulle bli vanskelig å få plass andre steder.

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
213
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
2
Dessverre var det flere faktorer som gjorde at vi ikke fikk lagt turen vestover denne helgen, men planene er på ingen måte skrinlagt. Vi kommer vestover i ganske snart.

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Antall liker
596
Torget vurderinger
10
Det var trist. Håper på nye muligheter siden og at det blir anledning da også

Pug309gti

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.04.2016
Antall liker
366
Torget vurderinger
7
hva med de som ikke kjører bil?? sandnes event bryne fremfor ålgård for min del, har lyst å ta turen :)

Pug309gti

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.04.2016
Antall liker
366
Torget vurderinger
7
så bra:) men ha i bakhodet at Ålgård er ikke lett tilgjengelig med kollektiv transport

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Antall liker
596
Torget vurderinger
10
Stavanger, Sandnes, Bryne er de mest logiske stedene og da Bryne som muligens det billigste. Ålgård er ikke noe å tenke på, det blir vanskelig for de som ikke har bil ja og som ønsker å komme

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
213
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
2
så bra:) men ha i bakhodet at Ålgård er ikke lett tilgjengelig med kollektiv transport
Stavanger, Sandnes, Bryne er de mest logiske stedene og da Bryne som muligens det billigste. Ålgård er ikke noe å tenke på, det blir vanskelig for de som ikke har bil ja og som ønsker å komme
Som jeg skrev lenger oppe var Ålgård mer et navn på lista. Sandnes/Forus høyst aktuelt, men som det nevnes er jeg ikke overrasket om Bryne blir det rimeligste.

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
213
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
2
Siden tråden lever, så endret jeg navnet på den og lar den leve opp mot fastsettelse av dato for eventet

Informasjon om bruker

Audiocom HiFi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
213
Link til alle artikler
63
Audiocom HiFi sine annonser
Bransjenyheter
Lagertømming av partivare | Audiocom HiFi

Lagertømming av partivare | Audiocom HiFi

• 24
Ikke la muligheten til å eie en Limited Edition Musical Fidelity gå fra deg.
Fortsett
Bransjenyheter
Vi tømmer demorommet og rydder på lageret | Audiocom HiFi

Vi tømmer demorommet og rydder på lageret | Audiocom HiFi

• 5
Gjør et kupp på demovarer og overliggere. 2020 har for konseptet Audiocom HiFi vært et oppstartsår hvor jeg hovedsakelig har brukt tiden til å bli kjent med våre merkevarer og finne konseptets...
Fortsett
Bransjenyheter
En strålende helg tilbakelagt | Audiocom HiFi

En strålende helg tilbakelagt | Audiocom HiFi

• 11
Dette var moro! Vi har nå lagt bak oss en flott helg med riktig mange fine demonstrasjoner og hyggelige samtaler. Både undertegnede og David fra FinkTeam hadde mye fint å snakke om under...
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen til oss under HiFi-messen | Audiocom HiFi
Bransjenyheter
Scan Speak vokser hos oss | Audiocom HiFi
Bransjenyheter
Musical Fidelity M6 kampanje | Audiocom HiFi

Musical Fidelity M6 kampanje | Audiocom HiFi

• 9
Bli kjent med den fantastiske Musical Fidelity M6-serien
Fortsett
Topp Bunn