Og der var Ikea med...

D

Danke

Gjest
Hehehe da er det bare å dra IKEA kortet til kona.. [emoji23]
 
  • Liker
Reaksjoner: 2xJ

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.979
Antall liker
81.814
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Grøss
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
La oss høre det før vi avskriver. Åtte kan linkes sammen, men jeg så ingenting om de kan linkes i stereo. Synes ikke de ser så ille ut i alle fall.
 

Lynvingen

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2010
Innlegg
887
Antall liker
295
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
Du får ikke rare dabradioen for den prisen engang.
Synes det så riktig så spennende ut.
Alt til sitt bruk.
 

yngvejos

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.09.2010
Innlegg
1.948
Antall liker
1.312
Synes den så litt spennende ut.
Amplifier output power 2x15W + 1x12W.
Dette tyder på aktiv deling. :)
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.632
Antall liker
11.017
Torget vurderinger
2
Ser vel ut som en Audio Pro konstruksjon, kanskje? Med det antallet IKEA kjøper inn, produserer de der de får det for rett pris. Jeg vil ikke bli overrasket om det der spiller som bare fy.

Mvh
Håkon Rognlien
 
2

2xJ

Gjest
Sikker på at Ikea vet hva dem leverer til prisen... ikke minst så ser dem minst like bra ut som dem flest her inne har av eksisterende :cool:
 

hammershaug

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.04.2006
Innlegg
938
Antall liker
1.054
Sted
Gausdal
Torget vurderinger
3
Jeg er sikker på at de kommer til å selge bøtter og spann av dette systemet. Utbyggbart, billig og glir rett inn i en IKEA-bokhylle.

Akkurat som de gjorde det på syttitallet - og vi beveger oss i sirkler. (Sier han som akkurat nå lytter til Chicago-blues på Forte III matet med noen få SET-watt...)
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.238
Antall liker
10.915
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Blir bra dette.
En på badet ved lytteommet, jeg har badekar og vanntett mobil.
-og en på dassen oppe, over Musikkens Värld och de 25 årgangene av Ikea-katalogen.
Da venter vi bare på Ikea vinylspiller.
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.842
Antall liker
17.346
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
https://www.tek.no/artikler/prisen-for-ikeas-sonos-hoyttalere-lekket/460851

"Neste måned vil Ikea og Sonos for første gang vise frem den endelige versjonen av en ny høyttaler de har laget sammen. Navnet vil være Symfonisk, og vi fikk en smakebit på høyttaleren allerede i fjor da vi se en prototype hos Ikea.

På det tidspunktet ville ingen si et ord om hva prisen vil være, men nå kan prisen ha blitt avslørt. Ifølge en plakat som nettstedet 9to5mac har sett skal danske Ikea-ansatte ha fått tilbud om å få en gratis Symfonisk-høyttaler i forkant av lanseringen i sommer, for å feire at Ikea har vært i Danmark i 50 år."
 
Sist redigert:

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.099
Antall liker
497
Jeg bruker den minste Eneby m/batteri. Kjøpte stativ til denne også, noe jeg opplever som en forutsetning for god lyd.

Etter min mening er lyden i Eneby veldig grei, og helt enestående til prisen. Jeg foretrekker den lydmessig fremfor "lydburgeren" fra B&O som jeg brukte før.
Det er med denne som med andre høyttalere, plasseringen er helt avgjørende for lydkvaliteten. Kan spille riktig så pent.
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.842
Antall liker
17.346
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
https://www.tek.no/artikler/prisen-for-ikeas-sonos-hoyttalere-lekket/460851

"Neste måned vil Ikea og Sonos for første gang vise frem den endelige versjonen av en ny høyttaler de har laget sammen. Navnet vil være Symfonisk, og vi fikk en smakebit på høyttaleren allerede i fjor da vi se en prototype hos Ikea.

På det tidspunktet ville ingen si et ord om hva prisen vil være, men nå kan prisen ha blitt avslørt. Ifølge en plakat som nettstedet 9to5mac har sett skal danske Ikea-ansatte ha fått tilbud om å få en gratis Symfonisk-høyttaler i forkant av lanseringen i sommer, for å feire at Ikea har vært i Danmark i 50 år."
https://www.sonos.com/no-no/symfoni...IZKPqiyGRT0-l9MbOmlAtMEHukzRr_y5k6OJIunSaV85k
sonos-ikea-partnership.jpg
 
Topp Bunn