V
vinyl-mannen
Gjest
Savner disse
Devore Fidelity Orangutan 0/96
Devore Fidelity Orangutan 0/96
Hadde du spurt meg hadde jeg vært 90% sikker på at det var Blue som hadde solgt mest. Men jeg ser at det du sier er rett.Joni Mitchell nådde sitt kommersielle høydepunkt med Court and Spark, en flott blanding av folk, pop og jazz, hennes bestselgende arbeid til dags dato
Vis vedlegget 953070
Kirkøy på Hvaler. Tettstedet på Kirkøy (som du ser på bildet her) heter Skjærhalden.Hvilken øy er det?
@HoJ Takk for hjelp med å svare, ikke på nett igjen før nåKirkøy på Hvaler. Tettstedet på Kirkøy (som du ser på bildet her) heter Skjærhalden.
Ryktes om at @inselwind har noe som kan dempe savnet. Ble vist fremme DIY rommet i Horten…
@Hifi&Vinyl Takk for tips, har tatt kontaktRyktes om at @inselwind har noe som kan dempe savnet. Ble vist fremme FIY rommet i Horten…
Takk,takk. Håper det går veien.Dette så jo veldig bra ut
mvh
Fryktelig snilt sagt @octvinyl-mannen er en dyktig håndverker.
mvh
@jorwed_ Som det står nå, ja, ser denSer flott ut, men jeg utfordrer deg til å filme deg selv når du setter på en plate
@HasseBasseVis vedlegget 955112
Forstår ikke helt logikken her. Rørforsterkere som trenger luft på hylle unner en annen??
Platespiller ovenpå varmeobjekt??
Hadde det vært meg, hadde jeg satt platespiller i mitten med rørforsterker på hver side, og de "ikke så
varmegivende" apparater på hyllen unner........ men det er selvfølgelig bare jeg...... just sayin´
Laaaaange phonokabler kan bli en utfordring?@jorwed_ Som det står nå, ja, ser den
Kommer en løsning for platespiller på venstre vegg, separat ,en forsterket og ekstra dempet hylle.
@bluesbreakerLaaaaange phonokabler kan bli en utfordring?