Nyhet | Struss Audio

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• strussaudio_logo_black.jpg

PERFECT SOUND FOR 40 YEARS

Yesda Audio er stolte av å representere Struss Audio i Norge

Struss Audio er en polsk produsent som har spesialisert seg på å designe og produsere forsterkere I high-end klassen. Med nesten 50 års erfaring innen lydindustrien, en unik know how og titusenvis av timer med testing har de ansatte hos Struss Audio innfridd de høyeste forventningene til de mest lidenskapelige audiofile.

Forsterkerne fra Struss Audio er produsert med bruk av høykvalitets komponenter fra anerkjente produsenter. Kondensatorer og FET transistorer som de bruker er nøye utvalgt og forsterkernes elektroniske kretser er montert med SMD teknologi. Når resten av de elektroniske og mekaniske komponentene i tillegg er nøyaktig installert gjør det til at påliteligheten og lydkvaliteten på utstyret øker betraktelig.

Deres unike løsning og design er patentert. Dette er en av de mest fundamentale elementene ved deres utstyr, noe som garanterer en ekstremt høy kvalitet på lydgjengivelsen. Klangen og nøyaktigheten på detaljeringen er sammenlignbar med utstyr produsert av noen av de beste produsentene i verden. I følge de mest erfarne lyttere er lyden til og med bedre!

Etter tre års hardt arbeid av det nye Struss Audio teamet ble forsterkeren DM 250 lansert. Forsterkerens topologi og dens plassering av komponenter er lånt fra de beste forsterkerne bygd i år 2000. Men mange nyskapende kretser har blitt introdusert. DM 250 er produsert ved hjelp av cutting-edge teknologi og den oppfyller globale standarder for kvalitet og pålitelighet.

002-1.jpg

“Den stilrene og polsk-designede DM250 benytter firmaet’s patenterte felteffekt (N-Mosfet) transistorer I tillegg til en kondensatorfri signalvei. Innebygd RIAA trinn er standard mens bokstavene DM i navnet indikerer et ekte dual mono kretsløp. Å drive Tekton Double Impact SE viste seg å være spennende. Test er under arbeid (Clement Perry)”

003-1.jpg

“Tenk deg dette; en elegant designet solid-state med den kraften i bassen som de er kjent for - men med mellomtonen til en rørforsterker? DM250 har disse atributtene så det holder” Clement Perry, Stereo Times

dm250_3.jpg
    dm250_2.jpg

DM250 er lovpriset I en rekke tester i hifi magasiner på nettet!

hifi-best-product.jpg

Tester

HIFI Knights
    High Fidelity Polen
    I Stereo Times USA ble den kåret til en av ti-årets mest ønskede komponenter

saw.jpg

Mer info om DM 250

DM 250

Ultimate

004.jpg

Mer info om Ultimate

Ultimate

Forsterkerne fra Struss Audio er nå tilgjengelig i vår nettbutikk. www.yesda.no

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

pmaudio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Antall liker
    68
    Hei Yeseda Audio,
    Jeg aner ikke hvem dere er men jeg vil bare gratulere med noe jeg tror kan bli et fint agentur for dere.
    Jeg kommuniserte lenge med STRUSS for noen år siden, jeg var også med og ga innspill på design på noen forsterkere.
    Hvis det er Zbigniew Dy`sko så kan du hilse ham fra Paul Mortensen hos PM Audio, tenker han husker meg.

mvh
    Paul

Yesda Audio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    24.04.2020
    Antall liker
    6
    Sted
    Gjøvik
    Torget vurderinger
    0
    Hei Yeseda Audio,
    Jeg aner ikke hvem dere er men jeg vil bare gratulere med noe jeg tror kan bli et fint agentur for dere.
    Jeg kommuniserte lenge med STRUSS for noen år siden, jeg var også med og ga innspill på design på noen forsterkere.
    Hvis det er Zbigniew Dy`sko så kan du hilse ham fra Paul Mortensen hos PM Audio, tenker han husker meg.

mvh
    Paul
    Mange takk for det Paul. Svært hyggelig.

Det skal jeg gjøre.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…

Informasjon om bruker

Yesda Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
6
Link til alle artikler
6
Yesda Audio sine annonser
Bransjenyheter
Tektron Audio nå i Norge!

Tektron Audio nå i Norge!

• 7
Yesda Audio er stolte over å kunne representere Tektron Audio i Norge Med mer enn 24 års erfaring med å restaurere og reparere antikke radioer i Italia, bygger de nå Hi-End lydutstyr med hjerte...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet | Metrum Acoustics

Nyhet | Metrum Acoustics

• 1
Yesda Audio er stolte av å kunne representere Metrum Acoustics i Norge samt å være med på relanseringen av merket. Metrum Acoustics er en nederlandsk produsent som har spesialisert seg på...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet | Existence Loudspeakers

Nyhet | Existence Loudspeakers

• 2
EXISTENCE LOUDSPEAKERS …. when music matters! Yesda Audio er stolte av å kunne representere Existence Loudspeakers i Norge. Høyttalerne fra Existence Loudspeakers i Finland er laget for å...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet | David Laboga Custom Cables

Nyhet | David Laboga Custom Cables

• 7
Yesda Audio er stolte av å kunne representere David Laboga Custom Cables fra Polen. David Laboga er kjent i gitar og proffmarkedet, han har produsert kabler i mer enn 15 år nå, han jobber tett...
Fortsett
Bransjenyheter
Yesda Audio - Moving Soundwaves

Yesda Audio - Moving Soundwaves

• 0
Yesda Audio og vårt konsept WWW.YESDA.NO Hvem er vi? Yesda Audio er et konsept som har spesialisert seg på innbygging av lyd til alle og spesielt mot hyttemarkedet. Vi er en seriøs aktør som...
Fortsett
Topp Bunn